Opublikowano 4 marca 20232 l W dniu 26.02.2023 o 12:55, wet_willy napisał: Ktos cos? Odpalam tego samograja z plusa bo po 110h w Ishina potrzebuje gry co gra sie sama na odmulenie. Odpalam gre nie mam audio w ogole, zamykam gre audio wraca. Jak odpale gre I zmienie tryb na Resolution to mam pelne Audio zmiana na Balanced albo Performance znowu dziwiek wylacza calkowicie xD Moje pytanie to wtf? XD Samograj i nie możesz z menu wyjść?
Opublikowano 4 marca 20232 l jak działa balanced mode ? warto grać na tym trybie czy lepiej performance ? zdecydowanie wolę 60 klatek ale jeśli grafika cierpi przez to jakoś bardzo to może balanced.
Opublikowano 5 marca 20232 l Ja wybrałem 30 fps bo gra wygląda obłędnie. Jak dla mnie bardzo duża roznica w jakości oprawy. 30 fps? Nic co konsolowe nie jest mi obce.
Opublikowano 6 marca 20232 l Gra w 60fps wygląda równie dobrze co w 30fps. Różnice z cyklu, postaw dwa tv obok siebie i szukaj różnic z lupą. Na premierę różnice z tego co pamiętam, były widoczne, później kilka łatek załatwiło sprawę.
Opublikowano 6 marca 20232 l 16 minut temu, YETI napisał: Gra w 60fps wygląda równie dobrze co w 30fps. Różnice z cyklu, postaw dwa tv obok siebie i szukaj różnic z lupą. Na premierę różnice z tego co pamiętam, były widoczne, później kilka łatek załatwiło sprawę. Ta, wygląda idealnie tak samo, tryb quality Guerilla dodała tak o, dla jaj, wrzucimy se drugi tryb z taką samą grafiką i jakością obrazu, ale obetniemy klatki o połowę, a co, niech ludzie mają wybór. Edytowane 6 marca 20232 l przez tjery
Opublikowano 7 marca 20232 l Może ja jestem ślepy ale na 48" to różnica znikoma.Na 65+ pewnie widać różnicę.Wysłane z mojego Mi 9 SE przy użyciu Tapatalka
Opublikowano 8 marca 20232 l Na początku gdy tryb performance był popsuty to była widoczna różnica między nim a quality, bo wszystko migotało i wyglądało to tak sobie w tym trybie, po patchu natomiast już ciężko było uchwycić różnicę, chyba że ktoś siedzi z nosem w ekranie to może wtedy. W obu trybach od tamtego czasu gra wygląda kapitalnie. Dla wyświetlaczy 120hz jest też tryb zbalansowany.
Opublikowano 14 marca 20232 l Pewnie koło 150, tak by mogli wydać za rok wersję kompletną na ps5 i PC za 299.
Opublikowano 15 marca 20232 l Godzinę temu, giger_andrus napisał: Dodatek ominie PS4 ? To potwierdzone info ? Przy zapowiedzi przecież było info.
Opublikowano 15 marca 20232 l Ja przysiadłem na poważnie teraz do gierki i ja pierdole, jak to wyglada twarze są normalnie fotorealistyczne. Widać oczywiście też słabsze tekstury w mniej widocznych miejscach ale ogól urywa jaja. Horizon zero dawn swoje lore ma zajebiste, a szczególnie opis zagłady i dlaczego świat wygląda jak wygląda, ale pod względem rozgrywki jedynka była według najbardziej generycznym open worldem od sony. Tutaj po trzech godzinach przeczuwam, że będzie podobnie choć już widzę, że zabawa z maszynami, pułapkami, pstrykaczami będzie wywoływac uśmiech na mordzie i to będzie najmocniejsza strona gry. Zobaczymy jak z fabułą, ale myślę, że całokształ w zupełności wystarczy do dobrej zabawy.
Opublikowano 15 marca 20232 l W dwójce masz te same bolączki co w jedynce pod kątem fabuły i dialogów. GG potrafi w technikalia, ale kreacje postaci, dialogi i reżyseria wołają o pomstę do nieba.
Opublikowano 15 marca 20232 l Nie no bez przesady. Może nie jest idealnie ale jest lepiej niż w jedynce. Ze 3-4 postacie są niezłe oraz ich questy podobnie.
Opublikowano 15 marca 20232 l Jest poprawa animacji i twarzy, ale na drugim biegunie masz nieznośną Aloy i „jestem silna i niezależna, tylko ja mogę uratować świat, wszyscy przeszkadzacie”.
Opublikowano 15 marca 20232 l No jak dla mnie open worldy sony w większości miały fajne cechy charakterystyczne GoT - fajna mechanika walki wręcz z postawami + eksploracja na troche inny sposób. Prowokacje też były zajebiste gdzie za jednym zamachem odjebałeś paru typów. Spiderman - zajebiste poruszanie po mieście + batmanowy system walki Days gone - tutaj robiły mi hordy Death stranding - tutaj cała gierka jest oryginalna Do tych gier pasował mi też klimat, narracja i otoczka. W horizon zero dawn brakuje mi takich elementów charakterystyczncyh. Są oczywiście maszyny ale bardziej postrzegam je jako większe moby z czułymi punktami. Walka r1 i r2 jest tak powtarzalna w wielu grach do bólu, że daje zero radości. Dopiero się przekonam jak to wygląda w forbidden west. Edytowane 15 marca 20232 l przez PanKamil
Opublikowano 15 marca 20232 l Nie wiem skąd Paolo bierze takie zachowanie Aloy. W ogole takiego wrażenie nie daje. HFW to dzieło wybitne.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.