Skocz do zawartości

Horizon II Forbidden West


Sylvan Wielki

Rekomendowane odpowiedzi

W dniu 26.02.2023 o 12:55, wet_willy napisał:

Ktos cos? 

 

Odpalam tego samograja z plusa bo po 110h w Ishina potrzebuje gry co gra sie sama na odmulenie.

 

Odpalam gre nie mam audio w ogole, zamykam gre audio wraca. Jak odpale gre I zmienie tryb na Resolution to mam pelne Audio zmiana na Balanced albo Performance znowu dziwiek wylacza calkowicie xD 

 

Moje pytanie to wtf? XD

Samograj i nie możesz z menu wyjść?:kekw:

Odnośnik do komentarza
  • Odpowiedzi 4,2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

16 minut temu, YETI napisał:

Gra w 60fps wygląda równie dobrze co w 30fps. Różnice z cyklu, postaw dwa tv obok siebie i szukaj różnic z lupą. Na premierę różnice z tego co pamiętam, były widoczne, później kilka łatek załatwiło sprawę.

 

Ta, wygląda idealnie tak samo, tryb quality Guerilla dodała tak o, dla jaj, wrzucimy se drugi tryb z taką samą grafiką i jakością obrazu, ale obetniemy klatki o połowę, a co, niech ludzie mają wybór.

Edytowane przez tjery
  • Plusik 1
  • beka z typa 1
Odnośnik do komentarza

Na początku gdy tryb performance był popsuty to była widoczna różnica między nim a quality, bo wszystko migotało i wyglądało to tak sobie w tym trybie, po patchu natomiast już ciężko było uchwycić różnicę, chyba że ktoś siedzi z nosem w ekranie to może wtedy. W obu trybach od tamtego czasu gra wygląda kapitalnie. Dla wyświetlaczy 120hz jest też tryb zbalansowany.

  • This 1
Odnośnik do komentarza

Ja przysiadłem na poważnie teraz do gierki i ja pierdole, jak to wyglada:obama: twarze są normalnie fotorealistyczne. Widać oczywiście też słabsze tekstury w mniej widocznych miejscach ale ogól urywa jaja. Horizon zero dawn swoje lore ma zajebiste, a szczególnie opis zagłady i dlaczego świat wygląda jak wygląda, ale pod względem rozgrywki jedynka była według najbardziej generycznym open worldem od sony. Tutaj po trzech godzinach przeczuwam, że będzie podobnie choć już widzę, że zabawa z maszynami, pułapkami, pstrykaczami będzie wywoływac uśmiech na mordzie i to będzie najmocniejsza strona gry. Zobaczymy jak z fabułą, ale myślę, że całokształ w zupełności wystarczy do dobrej zabawy.

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

No jak dla mnie open worldy sony w większości miały fajne cechy charakterystyczne

 

GoT - fajna mechanika walki wręcz z postawami + eksploracja na troche inny sposób. Prowokacje też były zajebiste gdzie za jednym zamachem odjebałeś paru typów.

Spiderman - zajebiste poruszanie po mieście + batmanowy system walki

Days gone - tutaj robiły mi hordy 

Death stranding - tutaj cała gierka jest oryginalna

 

Do tych gier pasował mi też klimat, narracja i otoczka.

 

 

W horizon zero dawn brakuje mi takich elementów charakterystyczncyh. Są oczywiście maszyny ale bardziej postrzegam je jako większe moby z czułymi punktami. Walka r1 i r2 jest tak powtarzalna w wielu grach do bólu, że daje zero radości. Dopiero się przekonam jak to wygląda w forbidden west.

Edytowane przez PanKamil
  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...