Opublikowano 22 grudnia 20213 l 11 godzin temu, Paolo de Vesir napisał: Swoją drogą, też macie flashbacki z Wieśka 3 jak czytacie o upgrade'ach zbroi czy różnych buildach postaci? Przy okazji HZD też się mówiło mocno o inspiracjach Więskiem 3. Nawet niektóre misje próbowały być takie jak w W3 pod kątem próby wprowadzenia do nich równoległej narracji.
Opublikowano 22 grudnia 20213 l 14 minut temu, LiŚciu napisał: Przy okazji HZD też się mówiło mocno o inspiracjach Więskiem 3. Nawet niektóre misje próbowały być takie jak w W3 pod kątem próby wprowadzenia do nich równoległej narracji. No dla mnie HZD to był właśnie taki "Wiesiek Light" - podobna konstrukcja gry, questy poboczne, które starały się być interesujące (a że słabo im to wychodziło...), wiedźmiński zmysł, sympatyczna, twarda bohaterka z poczuciem humoru, często sarkastycznie komentująca sytuację... Oczywiście gameplayowo to liga wyżej niż produkcja CDPR (i na odwrót jeśli chodzi o questy), ale całościowo przygody Aloy to był dla mnie idealny klin na kaca po skończeniu W3.
Opublikowano 22 grudnia 20213 l 1 minutę temu, Wredny napisał: No dla mnie HZD to był właśnie taki "Wiesiek Light" - podobna konstrukcja gry, questy poboczne, które starały się być interesujące (a że słabo im to wychodziło...), wiedźmiński zmysł, sympatyczna, twarda bohaterka z poczuciem humoru, często sarkastycznie komentująca sytuację... Oczywiście gameplayowo to liga wyżej niż produkcja CDPR (i na odwrót jeśli chodzi o questy), ale całościowo przygody Aloy to był dla mnie idealny klin na kaca po skończeniu W3.
Opublikowano 22 grudnia 20213 l 1 godzinę temu, Bigby napisał: To wygląda ZBYT dobrze. Ależ ta okąglutka Aloy jest waifu material.
Opublikowano 23 grudnia 20213 l 1 godzinę temu, Paolo de Vesir napisał: To wygląda ZBYT dobrze. Ależ ta okąglutka Aloy jest waifu material. To wygląda jak zwykłe bullshoty jakich wiele.
Opublikowano 23 grudnia 20213 l Na gameplayu wyglądało jeszcze ładniej. Żadne bullshoty. Już nie róbmy z tej grafiki czegoś, czego świat nie widział. Porównanie Alojki:
Opublikowano 23 grudnia 20213 l Ślicznie, ale już pierwsza część wywoływała szczękopad, więc tu nie będzie inaczej.
Opublikowano 23 grudnia 20213 l 4 godziny temu, Bigby napisał: Na gameplayu wyglądało jeszcze ładniej. Żadne bullshoty. Już nie róbmy z tej grafiki czegoś, czego świat nie widział. Porównanie Alojki: Takiej grafiki w open worldzie jeszcze świat nie widział.
Opublikowano 23 grudnia 20213 l 6 godzin temu, suteq napisał: To wygląda jak zwykłe bullshoty jakich wiele. Pewnie też są, ale ma razie mogę oceniać tylko to co widzę, a widzę złoto.
Opublikowano 23 grudnia 20213 l 2 godziny temu, Donatello1991 napisał: Takiej grafiki w open worldzie jeszcze świat nie widział. Red Dead Redemption 2 na PC.
Opublikowano 23 grudnia 20213 l RDR jest mocno realistyczny, Horizon ma jednak inny design i specyficzną paletę barw, przynajmniej jedynka tak miała dla mnie.
Opublikowano 23 grudnia 20213 l 5 minut temu, Bigby napisał: Red Dead Redemption 2 na PC. Tylko w horizon walczymy z zaawansowanymi wielkimi maszynami. Świat bardziej różnorodny. No i bieg w 60 fps pod nogami wielkiego żurawia zrobi swoje.
Opublikowano 23 grudnia 20213 l Całość robi duże wrażenie, ale zwyczajnie nie widzę czegokolwiek co miałoby być bullshotem. Edytowane 23 grudnia 20213 l przez Bigby
Opublikowano 23 grudnia 20213 l Ciekawi mnie jaką grafikę uda im się wcisnąć do tryby 60 klatek. Zdażyło mi się już przełączać na tryb 30 klatek aby poczuć faktyczny skok graficzny.
Opublikowano 23 grudnia 20213 l Stawiam na 4k30 i 1440p60 z bardzo podobną jakością grafiki, a różnice wyłapie jedynie Digital Foundry robiąc 400% zoomu.
Opublikowano 23 grudnia 20213 l Cóż, w najgorszym przypadku wróci się do 4K/30, ale pewnie będzie jak mówisz - GG są absolutną czołówką jeśli chodzi o technikalia. Cóż, nie ukrywam, że mocno mi hype skoczył po tych ostatnich screenach które zdają się tętnić życiem, gdzie w jedynce bardzo często towarzyszyło mi uczucie, że te miasta to bardziej makiety z NPCami.
Opublikowano 23 grudnia 20213 l 2 minuty temu, Bigby napisał: Stawiam na 4k30 i 1440p60 z bardzo podobną jakością grafiki, a różnice wyłapie jedynie Digital Foundry robiąc 400% zoomu. Rozdzielczość 1440p zupełnie by wystarczyła gdyby nie ucięli przy okazji poziomu detali całej sceny. Liczę mocno, że GG da radę. Teraz, messer88 napisał: jak to wyglada technicznie skoro ps5 nie obsługuje 1440? Rozciągają do 4k z szachownicą itp.
Opublikowano 23 grudnia 20213 l To nie jest tak, że konsola generuje obraz w 1440p, potem upscalling do 4K i elo? Coś jak XOS gdzie rozdzielczość wyjściowa to 4K chociaż obraz zdecydowanie w takiej nie jest, ale tam jest jakiś potężnie zaawansowany układ do tego.
Opublikowano 23 grudnia 20213 l Mogliby zrobic jak w Ratchecie - tryb 4k i 40 klatek dla tych co maja ekrany 120Hz. I w sumie wydaje sie to prawdopodobne.
Opublikowano 23 grudnia 20213 l @messer88A nie downscale z 4k/4k CB? PS4 Pro miało taką opcję 1 minutę temu, Paolo de Vesir napisał: To nie jest tak, że konsola generuje obraz w 1440p, potem upscalling do 4K i elo? Coś jak XOS gdzie rozdzielczość wyjściowa to 4K chociaż obraz zdecydowanie w takiej nie jest, ale tam jest jakiś potężnie zaawansowany układ do tego. Jak mówisz o 4k CB to tam jest rozdzielczość 1920 x 2160 i z tego jest upscaling do 4k, jak jest jakiś dobry algorytm to efekty są eleganckie. Edytowane 23 grudnia 20213 l przez łom
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.