Skocz do zawartości

S.T.A.L.K.E.R. 2


Rekomendowane odpowiedzi

W dniu 15.06.2021 o 16:44, PiotrekP napisał:

Póki co wielkie "meh". Nasz stalker wpada w stylu Rambo do budynku i kosi kilku gości, przyjmując na klate wagon wrogiej amunicji. Serio? Nie wiem czy to tylko na potrzeby trailera, ale klimat rozwalony. Uwielbiam serie, ale to do mnie nie przemawia. No, ale poczekamy- zobaczymy.

 

stalkery mialy zawsze 4 poziomy trudnosci. na najwyzszym padales od dwoch-trzech kulek.

Edytowane przez Najtmer
Odnośnik do komentarza
  • 2 tygodnie później...
  • 1 miesiąc temu...
  • 2 tygodnie później...

Grze będzie bliżej do action shootera aniżeli bardziej eksploracyjnej rozgrywce przypominającej poprzednie odsłony. Nie oznacza to coś złego. Oznacza to tyle ile napisałem, będzie to trochę inna gra ale w sumie nie ma co się dziwić po tylu latach rynek się zmienił. Może to i dobrze. Chociaż osobiście liczyłem na jedną odważną grę która podejmie się tematu w sposób podobny do Tarkova ale stawiając na single-player.

Odnośnik do komentarza
  • 3 miesiące temu...

Może i bullshoty, ale jeśli większość dużych gier z tej generacji nie będzie przynajmniej tak wyglądać, to słabizna.

 

Już czas na porządny skok jakości graficznej.

Godzinę temu, Paolo de Vesir napisał:

Wygląda to zbyt pięknie na tak niedoświadczene studio, korzystające z nowego silnika od Epic. Spodziewam się powrotu do 30 klatek szybciej niż niektórzy by chcieli.

 

Czemu niedoświadczone? :)

Przypuszczam, że gierkę robią ludzie z dłuższym stażem w branży.

Odnośnik do komentarza

Na pewno dostaniemy perełki graficzne na tej generacji, natomiast sporo mocy pożera  "4K" i 60 FPS, więc ten przeskok nie jest teraz taki duży. Ja już się przyzwyczaiłem do tej płynności, bo jednak dużo gierek, też AAA oferuje te 60 klatek. Raczej nie chciałbym z tego zrezygnować, chyba że będą cały czas do wyboru tryby jakości i wydajności to spoko. Fajnie by było gdyby w 30 FPS byłoby widać ten progress i grafa wypalała oczy, to wtedy można by było się zastanawiać żeby wybrać jakość ponad wydajność.

Odnośnik do komentarza
8 minut temu, UberAdi napisał:

Ta pogoń za fotorealizmem jest bez sensu, sprawiła że gry zaczęły się cofać w rozwoju jeśli chodzi o kreatywność twórców. Nie wystarcza mocy obliczeniowej na zaawansowaną destrukcję otoczenia i implementację porządnej fizyki bo musi być graficzka która sprzeda tytuł januszom.

+ 1, pamiętam jak jarałem się pierwszymi grami na PS4. Taki Infamous SS wygladal wtedy niesamowicie. Jakież to było rozczarowujące kiedy okazało się, że kosztem grafiki całe otocznie było wręcz betonowo sztuczne. W przypadku Stalkera 2 martwi mnie, że gra ma być poteznie rozbudowana. Cieżko mi uwierzyć, że nie będzie cholernie zabugwana. Na pewno sprawdze day 1 bo mocno czekam ale wolałbym, mniejszy obszar ale za to dopieszczony.

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...