Skocz do zawartości

S.T.A.L.K.E.R. 2


Rekomendowane odpowiedzi

lmao niech będzie dobrze, ale nie za dobrze. Nieważne, że leży battle pass, gracze tracą progres w Horizonie 5, a Halo Infinite dostało 1/3 zawartości. Jest d o b r z e, pismakom się podoba, są uśmieszki, uścisk rączki, elegancko.

 

Jest g o o d, bo zawsze mogło być gorzejXDDDDDD

 

 

 

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza
5 godzin temu, ASX napisał:

Czy ci się podoba czy nie, taka Forza Horizon 5 czy Halo Infinite to jedne z najlepszych gier minionego roku, jasne mogłyby być lepsze, ale nazywanie ich early accessem to sroga odklejka. Bo czy nazwiesz np. TLOU Part 2 early accessem, bo gra wciąż nie ma mulitplayera, który miał zostać dodany po premierze? Sam widzisz że komicznie to brzmi. Sorry Wezyr.

Halo bez problemu można nazwać early accessem, na PCta znajdziej mase gier w EA mających więcej zawartości

Odnośnik do komentarza
1 minutę temu, ASX napisał:

pełnoprawna bardzo dobra kampania na kilkanaście godzin

:dynia:

Są elementy które są kwestią gustu na pewno ale są też takie które można obiektywnie ocenić jak to, że to co się dzieje podczas kampanii to nuda. Scenki i ogólnie wydarzenia zawarte w tej kampanii to snoozefest. Otoczenie zrobione z kilkunastu powtarzających się assetów przez wszystkie te godziny gry to komedia biorąc pod uwagę czas w jakim ta gra powstawała. Wszystko ratuje gunplay, dlatego też multiplayer jest tak dobry. Ale nazywanie tej kampanii pełnoprawną i bardzo dobrą to chyba trochę przesada. Sam multiplayer też jest wybrakowany w content (jak tam twoje ulubione BTB? połączyło cię chociaż ze 2 razy w tym tygodniu? xD)

 

Daj spokój Asax, to jest dobra gra online ale koło pełnoprawnego releasu to nie stało. Chyba, że tak teraz mają wyglądać wychodzące gry pod względem contentu, to chyba pora żebym się za innym hobby zaczął rozglądać

Odnośnik do komentarza
2 godziny temu, Paolo de Vesir napisał:

Każda gra Sony jaka ogralem w tym roku była praktycznie bezbłędna. No ale zawsze możemy równać w dół. :)

Każdą z tych dwóch gier ograłeś wiele miesięcy po premierze, Returnala też łatali na początku i miał swoje problemy  :) 

 

Forza to potężny kombajn zawartość i wykonanie tip top, ratchet do porównania z psycho 2 które oferuje 2x więcej grania, z Halo można się trochę zgodzić że brakuje więcej zawartości w multi, EOT 

Odnośnik do komentarza
3 minuty temu, UberAdi napisał:

Są elementy które są kwestią gustu na pewno ale są też takie które można obiektywnie ocenić jak to, że to co się dzieje podczas kampanii to nuda. Scenki i ogólnie wydarzenia zawarte w tej kampanii to snoozefest. Otoczenie zrobione z kilkunastu powtarzających się assetów przez wszystkie te godziny gry to komedia biorąc pod uwagę czas w jakim ta gra powstawała. Wszystko ratuje gunplay, dlatego też multiplayer jest tak dobry. Ale nazywanie tej kampanii pełnoprawną i bardzo dobrą to chyba trochę przesada. Sam multiplayer też jest wybrakowany w content (jak tam twoje ulubione BTB? połączyło cię chociaż ze 2 razy w tym tygodniu? xD)

to twoje opinia, ja jak pisałem bawiłem się bardzo dobrze i patrząc na opinie innych, recenzje, nagrody branżowe chyba nie jestem jedyny, ale nie zamierzam cię też przekonywać że jesteś w błędzie czy coś. Po prostu chciałbym żebyś uszanował moją opinię.

 

a co do BTB to pisałem już o tym że jest spierdolone i nie działa od kilku tygodni, więc obecnie cisnę zwykłego slayera + drugie przejście kampanii na legandary z czyszczeniem mapy i zbieraniem wszystkich czaszek :asax:

Odnośnik do komentarza

ASX, ale wciąż podchodzisz emocjonalnie do tego tematu. Jak na 5 czy 6 lat developingu nowe Halo jest co najwyżej poprawne (zwłaszcza pod względem technikaliów i zawartości) i nie zmienia tego to, że się przy nim dobrze bawiłeś czy gra została dobrze przyjęta przez branżę. :reggie: W kościach czuję, że kolejny reality check będzie przy nowej Forzy która będąc tytułem GAAS grywalna stanie się w pełni dopiero rok po premierze.

 

Dlaczego? Bo abonamentoza. :lapka:

Odnośnik do komentarza
17 minut temu, Daddy napisał:

ratchet do porównania z psycho 2 które oferuje 2x więcej grania

Mówisz, że tak ci to zajęło? To chyba Ratchet na easy ze wspomagaczami buttonów, bo na wysokim poziomie trudności zdarza się nawet zginąć i powtarzać walkę czego w Psycho nie uświadczyłem. 
Naprawdę jak się nie grało w obydwa tytuły osobiście, a się je porównuje,  to warto chociaż wejść  howlongtobeat. W Psycho fabuła jest dłuższa o jakieś 20%. U mnie ze zbieraniem rzeczy i misjami dodatkowymi (bez calaka) wyszło  15 vs 18. 

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...