Opublikowano 16 listopada 20204 l 44 minuty temu, 20inchDT napisał: Nie słuchaj go. Nie oddawaj na żadne gwarancje - w sklepie też. Kasa do łapy i bierz nową. No spoko niech idzie do euro a oni przyjmą to na gwarancje i tyle z tego będzie.
Opublikowano 16 listopada 20204 l 13 minut temu, sajmon34 napisał: Ja nauczony doswiadczeniem nigdy w zadnym sklepie nic nie kupie z odbiorem osobistym. Wszystko kurier/paczkomat. Wtedy 100% pewnosc ze ma sie 14 dni na zwrot. Przecież forma odbioru nie na na to wpływu. Jedyna zależność to forma zakupu. Jak kupiłeś (zamówiłeś) w necie to masz 14dni. Na stronie Euro i innych sklepów jest opisana procedura + formularz zwrotu.
Opublikowano 16 listopada 20204 l 2 minuty temu, bluber napisał: No spoko niech idzie do euro a oni przyjmą to na gwarancje i tyle z tego będzie. Jak się nie umie załatwić prostej sprawy, to tak to jest
Opublikowano 16 listopada 20204 l @balon Przeczytales co napisalem? Zakupy przes strone internetowa z odbiorem osobistym sa traktowane nie jak zakupy na odleglosc gdzie przysluguje 14 dni na zwrot ale jak zakupy stacjonarne bezposrednio w sklepie. Zauwaz ze towar ktory sie zamawia przez neta w euro czy me ma status rezerwacja. I w tym caly myk. Edytowane 16 listopada 20204 l przez sajmon34
Opublikowano 16 listopada 20204 l 5 minut temu, sajmon34 napisał: Przeczytales co napisalem? Zakupy przes strone internetowa z odbiorem osobistym sa traktowane nie jak zakupy na odleglosc gdzie przysluguje 14 dni na zwrot ale jak zakupy stacjonarne bezposrednio w sklepie. Bulshit, skąd takie info? Przecież nie raz tak robiłem i zwracałem czy w Euro czy inny sklepach, np ostatnio router w Euro. Zamówiony przez net, odebrany w sklepie, zasięg mi nie odpowiadał. Wypełniłem formularz zwrotu, odesłałem, po 2-3 dniach miałem hajs na koncie. Tak samo teraz z konsolą. Nie dostałem nawet od sklepu paragonu. Odebrałem konsole i po 10 min dostałem e fakturę.
Opublikowano 16 listopada 20204 l 7 minut temu, balon napisał: Bulshit, skąd takie info? Przecież nie raz tak robiłem i zwracałem czy w Euro czy inny sklepach, np ostatnio router w Euro. Zamówiony przez net, odebrany w sklepie, zasięg mi nie odpowiadał. Wypełniłem formularz zwrotu, odesłałem, po 2-3 dniach miałem hajs na koncie. Tak samo teraz z konsolą. Nie dostałem nawet od sklepu paragonu. Odebrałem konsole i po 10 min dostałem e fakturę. Regulamin euro: Zakup towaru w sklepie fizycznym po jego uprzedniej rezerwacji za pośrednictwem sklepu internetowego, zgodnie z pkt .IV.1.1 regulaminem sklepu internetowego, nie stanowi umowy zawartej na odległość, od której przysługuje prawo odstąpienia w rozumieniu art. 27 ustawy z 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z dnia 24 czerwca 2014 r., poz.827 z poźn. zm.) Natomiast euro ma program że można oddać nawet do 30 dnia ale tylko nieużywany sprzęt.
Opublikowano 16 listopada 20204 l 2 minuty temu, kislawa napisał: Regulamin euro: Zakup towaru w sklepie fizycznym po jego uprzedniej rezerwacji za pośrednictwem sklepu internetowego, zgodnie z pkt .IV.1.1 regulaminem sklepu internetowego, nie stanowi umowy zawartej na odległość, od której przysługuje prawo odstąpienia w rozumieniu art. 27 ustawy z 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z dnia 24 czerwca 2014 r., poz.827 z poźn. zm.) Ale rezerwacja to coś innego niż zamówienie. Rezerwacja to jak towar jest na stanie w sklepie czyli należy do danej placówki, przeszedł przez jej magazyn i sobie bookujesz, odbierasz nawet za chwilę w salonie, gdzie dostajesz paragon z kasy fiskalnej sklepu. Co innego jak coś zamawiasz i odbierasz za 2-3 dni jak dojdzie do sklepu.
Opublikowano 16 listopada 20204 l Teraz, balon napisał: Ale rezerwacja to coś innego niż zamówienie. Rezerwacja to jak towar jest na stanie w sklepie czyli należy do danej placówki, przeszedł przez jej magazyn i sobie bookujesz, odbierasz nawet za chwilę w salonie, gdzie dostajesz paragon z kasy fiskalnej sklepu. Co innego jak coś zamawiasz i odbierasz za 2-3 dni jak dojdzie do sklepu. No niestety, ale w euro to tak nie działa, każde zamówienie z odbiorem w sklepie nazywa się REZERWACJA
Opublikowano 16 listopada 20204 l Nieeeeee. No przecież 2 tyg temu tak router zwracałem. Na XSX po odbiorze ze sklepu nie dostałem od nich paragonu, tylko z centrali fakturę.
Opublikowano 16 listopada 20204 l W euro można zarezerwować i dokonać zakupu w sklepie albo zakupić na stronie i odebrać osobiście. Dwie osobne procedury. Skończcie już.
Opublikowano 16 listopada 20204 l Widocznie przyjęli to jako zwrot w ramach programu Zakupy bez obaw, ale ogólnie to nie możesz oddać używanego sprzętu ramach tego programu. Ja kupiłem u nich soundbar właśnie aby sprawdzić czy będzie ok no i zostałem po weekendzie ze sprzętem za 4799zł z którego nie byłem zadowolony, bo "no ale odbiór w sklepie to nie internet", a w ramach zwrotu bez obaw nie przyjmiemy bo używany
Opublikowano 16 listopada 20204 l Teraz, sajmon34 napisał: Tzw dobra wola sklepu. U mnie byl z tym klopot. Ale ja nie zwracałem do sklepu. Wypełniłem formularz ze strony, odesłałem i wsio. 3 minuty temu, Sebas napisał: W euro można zarezerwować i dokonać zakupu w sklepie albo zakupić na stronie i odebrać osobiście. Dwie osobne procedury. Skończcie już. Dzięki za pomoc
Opublikowano 16 listopada 20204 l A to ja nie wiem, mają bardzo nieprzejrzyste zasady uznawania zwrotów w każdym razie
Opublikowano 16 listopada 20204 l Masz formularz, zwrotu. Wypełniasz, odsyłasz sprzęt i zwracają hajs. Nic skomplikowanego, tylko trzeba pamiętać, że rezerwacja =//= zakupowi.
Opublikowano 16 listopada 20204 l No ale po co ta dyskusja przecież napisał że przyzwyczaił się do "swojego klocuszka" więc raczej go nie odda. Edytowane 16 listopada 20204 l przez devilbot
Opublikowano 16 listopada 20204 l przyzwyczajenie do swojego klocuszka brzmi jak ładne określenie zatwardzenia
Opublikowano 16 listopada 20204 l Ale żeś Wredny rozbujał temat. A tak serio to współczuję kopania się ze sklepem. Jeden z powodów, dla których nie kupuję sprzętu na premierę.
Opublikowano 16 listopada 20204 l Tak naprawdę ten temat jest tylko o jednym jedynym przypadku awarii konsoli u Wrednego, a ten jak wiadomo nigdy marki nie szanował.
Opublikowano 16 listopada 20204 l Ktoś wejdzie na forum i zobaczy 17 stron tematu to pomyśli, że Xbox nie działa nikomu
Opublikowano 16 listopada 20204 l Jeszcze Ins miał problem, ale napisał o tym jednego posta, oddał konsole na gwarancje i po temacie.
Opublikowano 16 listopada 20204 l Wredny podawał kiedy wyprodukowana jego sztuka? 17 minut temu, LukeSpidey napisał: Ale żeś Wredny rozbujał temat. A tak serio to współczuję kopania się ze sklepem. Jeden z powodów, dla których nie kupuję sprzętu na premierę. Jakby po premierze nikomu już nie trafił się wadliwy egzemplarz. Edytowane 16 listopada 20204 l przez Mike
Opublikowano 16 listopada 20204 l 2 godziny temu, bluber napisał: (...)mając gwarancje door2door od MS przez 2 lata trzeba z niej korzystać a nie bawić się w jakichś pośredników (i nie oddawaj jej w twoim oryginalnym pudle od xboxa bo już go nie dostaniesz) To jest akurat debilizm. Oryginalne pudło ma wytłoczki, to w czym to odsyłać - w kartonie po bananach wyłożonym wytłaczankami po jajkach?
Opublikowano 16 listopada 20204 l Dobra, przekonaliście mnie. Rejestruję konsolę na stronie MS, bo z Euro nie chce mi się użerać. Poczekam jednak na ten update i wtedy się zobaczy.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.