Skocz do zawartości

Awaryjność Xbox Series S/X

Featured Replies

Opublikowano
44 minuty temu, 20inchDT napisał:

Nie słuchaj go. Nie oddawaj na żadne gwarancje - w sklepie też. Kasa do łapy i bierz nową.

 

No spoko niech idzie do euro a oni przyjmą to na gwarancje i tyle z tego będzie. 

  • Odpowiedzi 1,7 tys.
  • Wyświetleń 215 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • @Amer wrzuć proszę do pierwszego posta jako okładka tematu.    

  • Daj znac jak ja znowu podlaczysz do pradu.

  • Nie "podczas grania" - całą noc konsola pobierała gierki tylko. Jak gram to normalnie się nagrzewa i dmucha ciepłym powietrze (i nie - ciepło nie jest pojęciem subiektywnym, jak niektórzy tu sugerują

Opublikowano
13 minut temu, sajmon34 napisał:

Ja nauczony doswiadczeniem nigdy w zadnym sklepie nic nie kupie z odbiorem osobistym. Wszystko kurier/paczkomat. Wtedy 100% pewnosc ze ma sie 14 dni na zwrot. 


Przecież forma odbioru nie na na to wpływu. Jedyna zależność to forma zakupu. Jak kupiłeś (zamówiłeś) w necie to masz 14dni. Na stronie Euro i innych sklepów jest opisana procedura + formularz zwrotu. 

Opublikowano
2 minuty temu, bluber napisał:

 

No spoko niech idzie do euro a oni przyjmą to na gwarancje i tyle z tego będzie. 

Jak się nie umie załatwić prostej sprawy, to tak to jest :usmiech:

Opublikowano

@balon

Przeczytales co napisalem? 

Zakupy przes strone internetowa z odbiorem osobistym sa traktowane nie jak zakupy na odleglosc gdzie przysluguje 14 dni na zwrot ale jak zakupy stacjonarne bezposrednio w sklepie. 

 

Zauwaz ze towar ktory sie zamawia przez neta w euro czy me ma status rezerwacja. I w tym caly myk. 

 

Edytowane przez sajmon34

Opublikowano
5 minut temu, sajmon34 napisał:

Przeczytales co napisalem? 

Zakupy przes strone internetowa z odbiorem osobistym sa traktowane nie jak zakupy na odleglosc gdzie przysluguje 14 dni na zwrot ale jak zakupy stacjonarne bezposrednio w sklepie. 

 


Bulshit, skąd takie info? 
Przecież nie raz tak robiłem i zwracałem czy w Euro czy inny sklepach, np ostatnio router w Euro. Zamówiony przez net, odebrany w sklepie, zasięg mi nie odpowiadał. Wypełniłem formularz zwrotu, odesłałem, po 2-3 dniach miałem hajs na koncie.

 Tak samo teraz z konsolą. Nie dostałem nawet od sklepu paragonu. Odebrałem konsole i po 10 min dostałem e fakturę.

Opublikowano
7 minut temu, balon napisał:


Bulshit, skąd takie info? 
Przecież nie raz tak robiłem i zwracałem czy w Euro czy inny sklepach, np ostatnio router w Euro. Zamówiony przez net, odebrany w sklepie, zasięg mi nie odpowiadał. Wypełniłem formularz zwrotu, odesłałem, po 2-3 dniach miałem hajs na koncie.

 Tak samo teraz z konsolą. Nie dostałem nawet od sklepu paragonu. Odebrałem konsole i po 10 min dostałem e fakturę.

Regulamin euro:

 

Zakup towaru w sklepie fizycznym po jego uprzedniej rezerwacji za pośrednictwem sklepu internetowego, zgodnie z pkt .IV.1.1 regulaminem sklepu internetowego, nie stanowi umowy zawartej na odległość, od której przysługuje prawo odstąpienia w rozumieniu art. 27 ustawy z 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z dnia 24 czerwca 2014 r., poz.827 z poźn. zm.)

 

 

Natomiast euro ma program że można oddać nawet do 30 dnia ale tylko nieużywany sprzęt. 

Opublikowano
2 minuty temu, kislawa napisał:

Regulamin euro:

 

Zakup towaru w sklepie fizycznym po jego uprzedniej rezerwacji za pośrednictwem sklepu internetowego, zgodnie z pkt .IV.1.1 regulaminem sklepu internetowego, nie stanowi umowy zawartej na odległość, od której przysługuje prawo odstąpienia w rozumieniu art. 27 ustawy z 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z dnia 24 czerwca 2014 r., poz.827 z poźn. zm.)

 

 

 

Ale rezerwacja to coś innego niż zamówienie.

Rezerwacja to jak towar jest na stanie w sklepie czyli należy do danej placówki, przeszedł przez jej magazyn i sobie bookujesz, odbierasz nawet za chwilę w salonie, gdzie dostajesz paragon z kasy fiskalnej sklepu.
Co innego jak coś zamawiasz i odbierasz za 2-3 dni jak dojdzie do sklepu. 

Opublikowano
Teraz, balon napisał:

 

Ale rezerwacja to coś innego niż zamówienie.

Rezerwacja to jak towar jest na stanie w sklepie czyli należy do danej placówki, przeszedł przez jej magazyn i sobie bookujesz, odbierasz nawet za chwilę w salonie, gdzie dostajesz paragon z kasy fiskalnej sklepu.
Co innego jak coś zamawiasz i odbierasz za 2-3 dni jak dojdzie do sklepu. 

 

No niestety, ale w euro to tak nie działa, każde zamówienie z odbiorem w sklepie nazywa się REZERWACJA :) 

Opublikowano

Nieeeeee. No przecież 2 tyg temu tak router zwracałem. Na XSX po odbiorze ze sklepu nie dostałem od nich paragonu, tylko z centrali fakturę. 

Opublikowano

Tzw dobra wola sklepu. U mnie byl z tym klopot. 

Opublikowano

:facepalm:

W euro można zarezerwować i dokonać zakupu w sklepie albo zakupić na stronie i odebrać osobiście. Dwie osobne procedury. Skończcie już.

Opublikowano

Widocznie przyjęli to jako zwrot w ramach programu Zakupy bez obaw, ale ogólnie to nie możesz oddać używanego sprzętu ramach tego programu.

 

Ja kupiłem u nich soundbar właśnie aby sprawdzić czy będzie ok no i zostałem po weekendzie ze sprzętem za 4799zł z którego nie byłem zadowolony, bo "no ale odbiór w sklepie to nie internet", a w ramach zwrotu bez obaw nie przyjmiemy bo używany ;)

Opublikowano
Teraz, sajmon34 napisał:

Tzw dobra wola sklepu. U mnie byl z tym klopot. 

Ale ja nie zwracałem do sklepu. Wypełniłem formularz ze strony, odesłałem i wsio. 

3 minuty temu, Sebas napisał:

:facepalm:

W euro można zarezerwować i dokonać zakupu w sklepie albo zakupić na stronie i odebrać osobiście. Dwie osobne procedury. Skończcie już.

Dzięki za pomoc :)

Opublikowano

A to ja nie wiem, mają bardzo nieprzejrzyste zasady uznawania zwrotów w każdym razie :) 

Opublikowano

Masz formularz, zwrotu. Wypełniasz, odsyłasz sprzęt i zwracają hajs. Nic skomplikowanego, tylko trzeba pamiętać, że rezerwacja =//= zakupowi.

Opublikowano

No ale po co ta dyskusja przecież napisał że przyzwyczaił się do "swojego klocuszka" więc raczej go nie odda.

Edytowane przez devilbot

Opublikowano

przyzwyczajenie do swojego klocuszka brzmi jak ładne określenie zatwardzenia

Opublikowano

Ale żeś Wredny rozbujał temat. :czezky:

 

A tak serio to współczuję kopania się ze sklepem. 

 

Jeden z powodów, dla których nie kupuję sprzętu na premierę. 

Opublikowano

Tak naprawdę ten temat jest tylko o jednym jedynym przypadku awarii konsoli u Wrednego, a ten jak wiadomo nigdy marki nie szanował.

Opublikowano

Jeszcze Ins miał problem, ale napisał o tym jednego posta, oddał konsole na gwarancje i po temacie.

Opublikowano

Wredny podawał kiedy wyprodukowana jego sztuka?

 

17 minut temu, LukeSpidey napisał:

Ale żeś Wredny rozbujał temat. :czezky:

 

A tak serio to współczuję kopania się ze sklepem. 

 

Jeden z powodów, dla których nie kupuję sprzętu na premierę. 

Jakby po premierze nikomu już nie trafił się wadliwy egzemplarz.

Edytowane przez Mike

Opublikowano
2 godziny temu, bluber napisał:

 

(...)mając gwarancje door2door od MS przez 2 lata trzeba z niej korzystać a nie bawić się w jakichś pośredników (i nie oddawaj jej w twoim oryginalnym pudle od xboxa bo już go nie dostaniesz) 

 

To jest akurat debilizm. Oryginalne pudło ma wytłoczki, to w czym to odsyłać - w kartonie po bananach wyłożonym wytłaczankami po jajkach?

Opublikowano

Dobra, przekonaliście mnie. Rejestruję konsolę na stronie MS, bo z Euro nie chce mi się użerać. 

Poczekam jednak na ten update i wtedy się zobaczy. 

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.