Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Forum PSX Extreme

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Awaryjność Xbox Series S/X

Featured Replies

  • Odpowiedzi 1,7 tys.
  • Wyświetleń 230,3 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • @Amer wrzuć proszę do pierwszego posta jako okładka tematu.    

  • Daj znac jak ja znowu podlaczysz do pradu.

  • Nie "podczas grania" - całą noc konsola pobierała gierki tylko. Jak gram to normalnie się nagrzewa i dmucha ciepłym powietrze (i nie - ciepło nie jest pojęciem subiektywnym, jak niektórzy tu sugerują

Opublikowano
8 minut temu, Wredny napisał:


"There is a bomb in RTV EURO AGD you have 30 minutes" :newell:


W ch#ju mam polityczną poprawność i że ktoś może odebrać to jako CW - nie będę przecież pisał "mam konsolę innej firmy, której nazwy nie mogę napisać, by nie urazić uczuć religijnych co bardziej wrażliwych jednostek" :reggie:

Raczej w sensie, że ofiara systemu, która ma wyjebane. ;)

Opublikowano

.

Edytowane przez emwusc

Opublikowano
6 godzin temu, Aleks napisał:

Ja kiedyś reklamowałam telefon w Euro. Trochę inna sutuacja, bo po pierwszej naprawie kilka miesięcy działał. Ale za drugim razem - ten sam problem, nie zgodziłem się na naprawę i zarządałem zwrot kasy/wymiany na nowy (tak było wpisane w papierach). Po kilku dniach telefon/mail z propozycją, że albo naprawia, albo odsyłają wadliwy. O zwrocie mogłem zapomnieć. To tyle jeśli chodzi o drugą reklamacje i nasze prośby co do jej rozwiązania. 

 

Bo nie reklamowałeś z tytulu rekojmi. Zwyklą reklamacje mogą naprawiać do usranej snierci i nic z tym zrobić nie możesz.

Opublikowano
5 godzin temu, easye napisał:

Bo nie reklamowałeś z tytulu rekojmi. Zwyklą reklamacje mogą naprawiać do usranej snierci i nic z tym zrobić nie możesz.

 

A ja reklamowałem z tytułu rękojmi i co im Pan zrobisz? :reggie:

 

5 godzin temu, Hubert249 napisał:

@Wrednya to Halo to odpalasz z płyty czy jak człowiek digital? 

 

Pisałem, że z GPU. Pudełko wciąż w folii :D

Opublikowano

No dobra, a czy próbowałeś zgłosić sprawę do serwisu MS osobiście, tak jak radzimy Ci od listopada? Olej Euro, bo będziesz się bujać w nieskończoność. Czat MS albo rejestracja naprawy na www.microsoft.com i załatwisz to szybciej i bez problemów.

Opublikowano

No też nie polecam EURO, pakują gierkę w kopertę i 50/50 czy pudełko będzie połamane. Proponują 30 zł zwrotu za to ,że dostałeś rozwalony towar w transporcie :) no złota firma, niech to już wreszcie padnie. 

Opublikowano
2 godziny temu, Bzduras napisał:

No dobra, a czy próbowałeś zgłosić sprawę do serwisu MS osobiście, tak jak radzimy Ci od listopada? Olej Euro, bo będziesz się bujać w nieskończoność. Czat MS albo rejestracja naprawy na www.microsoft.com i załatwisz to szybciej i bez problemów.

 

A co to zmieni, skoro konsola była w "Autoryzowanym Serwisie Producenta" i tam sprawę olali? :dunno:

 

DSC_0030.JPG

Opublikowano

To da, że wyjaśnisz sytuację i wskażesz na to, że problem nie ustąpił. Ktoś do niej zajrzy, chagiewu co tam Euro powypisywało w reklamacji? :dunno:

Chyba, że wolisz się bujać z polskim sklepem, droga wolna :) Ja tam bym na supporcie z MS wyjaśniał, omijając ten januszex totalnie.

Opublikowano
2 godziny temu, Wredny napisał:

 

A ja reklamowałem z tytułu rękojmi i co im Pan zrobisz? :reggie:

 

 

Pisałem, że z GPU. Pudełko wciąż w folii :D

No to 2 reklamacja uprawnia Cie do zadania zwrotu pieniędzy.

Opublikowano
53 minuty temu, Wredny napisał:

 

A co to zmieni, skoro konsola była w "Autoryzowanym Serwisie Producenta" i tam sprawę olali? :dunno:

 

DSC_0030.JPG

Te serwisy to teraz wyglądają jakby ci tzw. fachowcy robili to co radzą na stronach supportu tj. odłączenie z prądu, hard reset, przywracanie ustawień fabrycznych no ale przecież nie o to chodzi. Jak jest wina hardware to powinni to jakoś sprawdzać i od ręki reperować. 

BTW kto tą kasę ma oddać? Sklep?

Jak tak to bardzo w to wątpię. 

Opublikowano

Oni pewno tyle tego mają, że nie ma czasu na testowanie.

Bashir zrobi reset, odpali coś na 2 minuty (albo i nie bo instalacja gry długo trwa), przyklei naklejkę i wyjazd - sprzęt sprawny. 

 

Dali chociaż jakaś rekompensatę w postaci miesiąca game passa lub coś w ten deseń? 

Opublikowano
10 godzin temu, Bzduras napisał:

Czat MS albo rejestracja naprawy na www.microsoft.com i załatwisz to szybciej i bez problemów.


A masz jakiegoś konkretnego linka, żebym nie gadał z botami?

Opublikowano

A idź Pan w ch#j z tą stroną - tylko przedefiniowane opcje z pytaniem "Czy to rozwiązuje twój problem?", albo opcja pogadania z "wirtualnym agentem".
To ja już wolę w sobotę zawieźć to znowu do EURO i kontynuować wojnę w zakresie rękojmi - tam przynajmniej mogę wydrzeć mordę na żywego człowieka, a nie pisać z botem.

Opublikowano
19 minut temu, Wredny napisał:

A idź Pan w ch#j z tą stroną - tylko przedefiniowane opcje z pytaniem "Czy to rozwiązuje twój problem?", albo opcja pogadania z "wirtualnym agentem".
To ja już wolę w sobotę zawieźć to znowu do EURO i kontynuować wojnę w zakresie rękojmi - tam przynajmniej mogę wydrzeć mordę na żywego człowieka, a nie pisać z botem.

Wredny ty to jesteś oporny. Wchodzisz na 

https://support.xbox.com/pl-PL/

Tam wybierasz problem, potem wybierasz tego agenta skipujesz te farmazony i daje ci opcje gadania z człowiekiem. 

A i zaloguj się i zarejestruj konsolę jak tego nie zrobiłeś na swoim koncie ms. 

3 minuty temu, Czoperrr napisał:

Hellservice: The Wredny's Saga 

Wiatr w oczy wrednego, non stop. Jak nie euro to ten support. :D

Edytowane przez lpcl

Opublikowano

Wredny, jak tak czytam Twoje poczynania z tym Xboxem to Ty chyba nie chcesz żeby Ci ja naprawili, nie?

Opublikowano
4 minuty temu, eX4cT_PL napisał:

Wredny, jak tak czytam Twoje poczynania z tym Xboxem to Ty chyba nie chcesz żeby Ci ja naprawili, nie?

Za bardzo kocha sony. ;)

Saga wrednego, ciąg dalszy. 

Edytowane przez lpcl

Opublikowano

Ty no k#rwa, ta strona jest tak nieczytelna i za chuja nie da się niczego "skipować" - gadasz z botem, albo wcale :dunno:

Opublikowano

Gdyby problem dotyczył mnie to już bym zapomniał ze była w serwisie, tyle razy było tłumaczone ze takie rzeczy robi się przez oficjalny kanał MSu w nawet gratisa się dostanie w ramach przeprosin.

To tak jak z Apple i jego „autoryzowanymi” sprzedawcami, każda naprawę ZAWSZE zgłasza się u producenta.

Teraz, Wredny napisał:

Ty no k#rwa, ta strona jest tak nieczytelna i za chuja nie da się niczego "skipować" - gadasz z botem, albo wcale :dunno:

Tak, gadasz z botem na początku, ale jak kilka razy naciśniesz ze ten głupi bot nie rozwiązał Twojego problemu to łączy Cię z obsługa ŻYWĄ

Opublikowano
Teraz, Wredny napisał:

Ty no k#rwa, ta strona jest tak nieczytelna i za chuja nie da się niczego "skipować" - gadasz z botem, albo wcale :dunno:

Wredny wybierasz bota a potem, ni, nie i daje opcje gadania z człowiekiem. 

Tylko nie zapomnij im napisać, że Twoja ksywa to bad motherfucker, żeby nie lecieli w chuja. 

Opublikowano

Masz, na każde pytanie "czy to rozwiązało twój problem?" odpowiadałem "NIE" i jedyne co mam to opcja naprawy/wymiany (w sumie o to mi chodzi), ale nigdzie nie ma opcji, żeby pogadać z człowiekiem :dunno:
 

XBOX Support.png

Opublikowano
Teraz, Wredny napisał:

Masz, na każde pytanie "czy to rozwiązało twój problem?" odpowiadałem "NIE" i jedyne co mam to opcja naprawy/wymiany (w sumie o to mi chodzi), ale nigdzie nie ma opcji, żeby pogadać z człowiekiem :dunno:
 

XBOX Support.png

Dobra ale może zaloguj się wpierw i potem zobacz, bo ja się nawet poświęciłem i zalogowałem aby to sprawdzić czy działa i po 4 czy 5 nie dał o opcje gadania z konsultantem. 

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.