Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Forum PSX Extreme

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Awaryjność PS5

Featured Replies

Opublikowano

Jedyny pad od Sony który mi trzeszczał to był pad od PS3. Po około 3 latach użytkowania. 

Jakie niektórzy tutaj poerdolą kocopoły to głowa mała. 

Tak, zawsze będzie jakaś partia sprzętu, która będzie z jakiegoś powodu upośledzona. Tak, to jest loteria. Z większym prawdopodobieństwem, że będzie ok ale wciąż loteria. Czy to jest ok? Oczywiści, że nie. Po to masz rok gwarancji, 2 lata rękojmi i jak chcesz to za 250zł przedłużysz sobie gwarancję do 5 lat żeby nie płakać na forum, że kupiłeś sprzęt z elementów z odzysku i zostałeś z nim sam. 

  • Odpowiedzi 2,2 tys.
  • Wyświetleń 331,9 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Bo może to błahostka a jakby oddał to już nie miałby konsoli cieciu?

  • to nie cewki tylko mały chińczyk siedzi w środku i sypie pieprzem 

  • Stary srasz się o zakup konsoli jakbyś ostatnie pieniądze z komunii wydawał i koniecznie musi to być sprzęt bezawaryjny, bo komunię to ma się tylko jedną. Pisałeś coś wcześniej, że INTERESUJESZ SIĘ TE

Opublikowano

A wytłumaczy mi ktoś dlaczego ta zjebana firma daje tylko rok gwarancji na swoje wyjąco trzeszczące sprzęty konsolowe ?

Opublikowano

Pewnie dlatego, że serwis mają słaby, a przy okazji ludziom łatwiej będzie kupić nową konsolę niż bawić się w naprawy na własną rękę. Czysty profit dla Japończyków.

Opublikowano

 

7 minut temu, MYSZa7 napisał:

Pewnie dlatego, że serwis mają słaby, a przy okazji ludziom łatwiej będzie kupić nową konsolę niż bawić się w naprawy na własną rękę. Czysty profit dla Japończyków.

Ale wyssane z palca nie mające nic z rzeczywistością pierdzielenie. :lapka:

Edytowane przez LiŚciu

Opublikowano
7 minut temu, LiŚciu napisał:

 

Ale wyssane z palca nie mające nic z rzeczywistością pierdzielenie. :lapka:

Polecam przejrzeć tematy z PS4 i sprawdzić ile osób oddawało ją do serwisu, a ile osób naprawiało ją na własną rekę albo kupowało nową.

Opublikowano
2 minuty temu, MYSZa7 napisał:

Polecam przejrzeć tematy z PS4 i sprawdzić ile osób oddawało ją do serwisu, a ile osób naprawiało ją na własną rekę albo kupowało nową.

Odnoszę się do Twojej debilnej odpowiedzi na zapytanie o rok gwarancji. Xbox też ma rok gwarancji i chyba rok rękojmi. Albo tylko rękojmie zgodnie z zapisani na ich supporcie

 

https://support.microsoft.com/pl-pl/topic/gwarancje-rozszerzone-plany-serwisu-i-postanowienia-na-temat-korzystania-z-urządzeń-eedf7a23-84a7-1a47-480b-0e10503eedf5#bkmk_completefordeviceterms-pl

Opublikowano
4 minuty temu, LiŚciu napisał:

Odnoszę się do Twojej debilnej odpowiedzi na zapytanie o rok gwarancji. Xbox też ma rok gwarancji i chyba rok rękojmi. Albo tylko rękojmie zgodnie z zapisani na ich supporcie

 

https://support.microsoft.com/pl-pl/topic/gwarancje-rozszerzone-plany-serwisu-i-postanowienia-na-temat-korzystania-z-urządzeń-eedf7a23-84a7-1a47-480b-0e10503eedf5#bkmk_completefordeviceterms-pl

Na Xboxa Series X mam gwarancję do końca 2022 roku :) To samo było w przypadku One czy One X.

Opublikowano

Co innego mówi informacja z linka z oficjalnego strony MS. Nie wiem ile masz. Powtarzam że odniosłem się do Twojej odpowiedzi. :lapka:

Opublikowano
1 minutę temu, LiŚciu napisał:

Co innego mówi informacja z linka z oficjalnego strony MS. Nie wiem ile masz. Powtarzam że odniosłem się do Twojej odpowiedzi. :lapka:

Jakiego linka? Wejdź na swoje konto i sprawdź sobie. 

Opublikowano
6 minut temu, LiŚciu napisał:

Co innego mówi informacja z linka z oficjalnego strony MS. Nie wiem ile masz. Powtarzam że odniosłem się do Twojej odpowiedzi. :lapka:

Ja tak interpretuje ten rok gwarancji dawany przez Sony Po co się bawić w przedłużone gwarancję skoro i tak ludzie kupią kolejną konsolę jak to było w przypadku PS4?

Opublikowano
6 godzin temu, Ma_niek napisał:

Jaki ten temat jest smutny. Sony to niech lepiej zmieni tych swoich inżynierów bo znowu lipę odpierdalaja. Dobrze że tego szmelca na premierę nie brałem. 

To graj na iksie i tyle. Narzekasz w temacie awaryjnosci ps5 czy Xbox, jaką to jest ch konsola, a nawet nie masz.

Moja konsola działa bez problemowo. Amen.

Opublikowano

No beka, dałem to samo w temacie obok xD Sprzedaje bo się grzeje i zawiesza :dynia: Nie wiem, może lepiej oddać na gwarancję?

 

Ja jestem z mojego modelu kontent. Od 19.11 dziala idealnie, cicho, wiatrak wieje prosto w sciane, ktora jest chlodna cały czas po graniu. Zero zwiech, artefaktów.

 

No ale Bugsnax czy Maneater raczej nie wyciskają wyżyn z next gena :rayos:

Opublikowano

Brat odebrał w poniedziałek Digitala zamawianego w grudniu. I po kilku godzinach crash w soulsach plus po chwili wyłączyła sie. Ciężko było ja spowrotem odpalić. Rebuildy i inne nie pomagają. Nawet w Save Mode zdążyła się wyłączyć. Dziś telefon do sony i wysyła na gwarancję:frog:

Opublikowano

Ja już ponad tydzień czasu walczę z Sony i nie chcą zabrać konsoli, cały czas twierdzą, że jest sprawna. Od samego telefonu dokładnie wytłumaczyłem co i jak. Później w e-mailu to samo, a oni mi odpisują, żebym spróbował zresetować konsole i odbudować bazę danych.

 

Napisalem im kulturalnego emaila i jak na razie brak odzewu :) Trzeba było od razu oddać na rękojmię i się nie męczyć z nimi. 

Opublikowano

Szwagier po msc casualowego grania oddal pada na gwarancję.
Driftujacy analog, ponoć często spotykany problem.
Serio sony? Po msc grania? No lipa fhuj.


Wysłane z mojego MI 8 SE przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

No tak często spotykany, że pierwszy raz o nim słyszę :>
W reckach raczej same ohy i ahy nad Dualsensem, na forum chyba nikt nie miał problemów (albo przeoczyłem) a sam mam dwa pady i ostro je katuję od premiery. 

Opublikowano

Mam ograne ze 100h na padzie, zero problemów. Wygląda jak nowy. Czyszczę go regularnie. Przed graniem myje ręce. Nie mam problemu z zacinaniem przycisków, driftujacych analogów. Usterki się zdarzają ale ich część wynika z nieprawidłowego użytkowania. 

Opublikowano

Postaw ją pionowo i zobacz czy będzie ten sam dźwięk. Wydaje się, jakby napęd tak pracował. W ogóle na telefonie na około 80% musiałem podgłośnić, żeby to usłyszeć.

Opublikowano
3 godziny temu, Terrarysta napisał:

Witam wszystkich. 

Mam pytanko. Jak myślicie, czy warto oddawać konsole na gwarancję z taką "usterką"?

https://youtu.be/MnUhWfbYo30

Moja pierwsza sztuka też wydawała takie dźwięku i to na 3 metry. Druga jest dużo cichsza ale rownierz wydaje podobny dźwięk zwłaszcza w tytułach ps5... Myślę że jeśli dźwięk nie jest zbyt męczący z normalnej odległości a przy tym konsola nie zawiesza się to zostawiłbym ją w spokoju:good:

Opublikowano
Witam wszystkich. 
Mam pytanko. Jak myślicie, czy warto oddawać konsole na gwarancję z taką "usterką"?


Oddałem taka na gwarancje i wróciła ta sama konsola z tym samym problemem. Nic nie zrobione w tej kwestii. Szkoda zachodu.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Opublikowano

Dzięki za odpowiedzi... 

Niestety ustawienie pionowo nic nie daje... Dźwięk pojawia się dopiero po włączeniu gry. Gdy wyjdę z gry do menu głównego i ją wyłączę to dźwięk ustaje i słychać tylko wentylator. 

Nie jest to jakoś męczące, bo kolumny zagłuszają ten dźwięk, ale zastanawiam się, czy ten dźwięk nie stanie się z czasem głośniejszy. 

Co do napędu to fakt jest głośny, ale nawet po wyciągnięciu płyty i włączeniu gry cyfrowej ten dźwięk się pojawia... 

EDIT: dodam, że z samą konsolą nie mam żadnych problemów. Od premiery wszystko ładnie działa. 

Edytowane przez Terrarysta

Opublikowano
3 godziny temu, michal5016 napisał:


Oddałem taka na gwarancje i wróciła ta sama konsola z tym samym problemem. Nic nie zrobione w tej kwestii. Szkoda zachodu.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

 

I zostawiasz jak jest?

@Terrarysta mam to samo, uciążliwe nie jest na szczęście ale słychać

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.