Skocz do zawartości

The Callisto Protocol


Frantik

Rekomendowane odpowiedzi

17 minut temu, tjery napisał:

 

 

Od 10:50 - najpierw krótkie omówienie RT na konsolach, więc wszystko co tam jest jest tylko w quality, nie ma w performance i zaraz potem porównanie performance vs quality.


OK, czyli biorę 30fps - gra ma raczej powolne tempo (podobnie jak Dead Space), a faktycznie sporo tych różnic zwłaszcza w oświetleniu i rzucanych cieniach.

I jak gracie na słuchawkach to cały ten "Radio Banter" przełączcie na "TV", bo w innym przypadku nie brzmi jak radio i jest głośniejsze niż głos naszego bohatera, co mnie mega wk#rwiało.

Odnośnik do komentarza
30 minut temu, Faka napisał:

Czułem to w kutasie, że gra będzie spierdolona i na szczęście nie preorderowałem. Lepiej poczekać jak wyląduje w GP. Chuj mnie to boli, że pieniędzy nie dostaną ode mnie. Ostatnio studia nasrane jak grzyby po deszczu, gdzie reszta odpierdala taką fuszerę, że najchętniej by tylko kesz zbierali, a resztę dowieziemy w patchach. Mela na ryj takim studiom. 

 

Spokojnie, to nie ruscy robili tą grę.

  • Haha 2
Odnośnik do komentarza

Ale pojebane, z jednej strony kibicujesz takim studiom jak Asobo czy to Striking Distance bo próbują zrobić grę która ma równać do tego mitycznego AAA i walczyć z największymi. Singlowe przygody, nie skażone znacznikami i guwno zbieractwem. 

Ale z drugiej strony jak developer świadomie wypuszcza technicznego bubla to powinno się ich jebać maczetami. 

 

I nie poruszam nawet kwestii gameplayu czy historii bo to każdy sam już sobie oceni czy mu pasi, ale jak na starcie widzisz że ktoś probuje w huja grać to później ciężko to wrażenie zatrzeć 

Odnośnik do komentarza

No świecenie ryjem przez Jacoba to beka w chooy, ale żaden powód do jebania gierki - ot głupotka, jakich w grach wiele.
Ja póki co jestem zadowolony, choć system walki jest wybitnie zjebany przez brak jakiegoś locka na przeciwniku (a może ja nie umiem odpalić i jest coś takiego).
Właśnie miałem pierwsze starcie z dwoma naraz i tylko dzięki temu, że pierwszego szybko zayebałem to nie zrobili mi gangbangu.

Odnośnik do komentarza

Czy ktoś, kto liznął game devu, albo zna się na tym lepiej niż ja, może powiedzieć, dlaczego twórcy danej gry nie posiadają konsol, na które wydają gry i nie odpalą tej gry przed premierą, żeby nie wiem kurwa, przetestować? Oni nie grają na takiej kopii gry? Nie można zrobić dwa tygodnie zapasu przed premierą i ograć grę w finalnej, sklepowej wersji? To samo twórcy gry multi - oni nie odpalają swojej gry w wersji retail? Nie testują jej w ten sposób? Nie mieści mi się to w głowie.

Odnośnik do komentarza
4 godziny temu, Czoperrr napisał:

Ogra się w gamepassie, a do tego czasu wyjdą patche

 

1 godzinę temu, Faka napisał:

a resztę dowieziemy w patchach. Mela na ryj takim studiom. 

 

Godzinę temu, Lukas_AT napisał:

Przechodzę jeszcze God of War i Returnal, więc nawet na rękę poczekać mi na jakieś patche

smutny obraz dzisiejszej branży :notbad:

Odnośnik do komentarza
20 minut temu, Rozi napisał:

Czy ktoś, kto liznął game devu, albo zna się na tym lepiej niż ja, może powiedzieć, dlaczego twórcy danej gry nie posiadają konsol, na które wydają gry i nie odpalą tej gry przed premierą, żeby nie wiem kurwa, przetestować? Oni nie grają na takiej kopii gry? Nie można zrobić dwa tygodnie zapasu przed premierą i ograć grę w finalnej, sklepowej wersji? To samo twórcy gry multi - oni nie odpalają swojej gry w wersji retail? Nie testują jej w ten sposób? Nie mieści mi się to w głowie.

Oczywiście że mają konsole i dziesiątki różnych konfiguracji PC na których są testowane wszelkie buildy i na 99% te wszystkie problemy były dawno zaraportowane i nad nimi devi pracowali już od jakiegoś czasu (inaczej nie było by możliwości zrobienia patcha w ciągu paru godzin). A czemu niedorobiona gra zostaje wydana? Ostateczna data premiery była już ustalona dawno temu, pewnie wszelkie umowy nie pozwoliły na kolejne przesunięcie nawet o tydzień, a w momencie kiedy ta data premiery była ustalona, gra była w takim stanie że wg idealnego planu była by gotowa w 100% na premierę. Tylko że standardowo idealny plan rzadko kiedy się sprawdza i widocznie te 2 tygodnie temu były większe problemy (np. jakieś blockery które uniemożliwiają ukończenie gry) nad którymi trzeba było pracować niż to co teraz widzą gracze. Niestety to nie czasy NES/SNES/PS1/PS2 gdzie gra musiała zostać dopracowana na premierę bo paczyki nie były dostępne ale też koszty produkcji i marketingu były o wiele mniejsze, więc można było sobie pozwolić na przesunięcie nawet parę miesięcy przed ustaloną datą premiery.

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza
42 minuty temu, Rozi napisał:

Oni nie grają na takiej kopii gry? Nie można zrobić dwa tygodnie zapasu przed premierą i ograć grę w finalnej, sklepowej wersji?

To nie do końca tak działa. Masz datę do której się określasz ze dowieziesz coś, i choćby skały srały to ma to być dowiezione do tego dnia. Idziesz na kompromisy związane z jakością, a materiały promocyjne są często bardzo mocno podrasowane. Raz mieliśmy sytuacje gdzie w wewnętrznym filmiku promocyjnym QA znalazł Bug bo filmik zawierał funkcjonalność która developer wyciął tydzień wcześniej. A reklamowcy nie dostali maila :)

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...