Opublikowano 9 kwietnia 20223 l Zawsze nową Forze pokazują w czerwcu i wychodzi za 3-4 miesiące to samo było z F4 i Skyrimimem tu będzie podobnie.
Opublikowano 9 kwietnia 20223 l Tak powinno być z każą premierą. Konkrety krótko przed premierą, a nie bezsensowne nakręcanie hype'u, zapowiedzi trailerów i filmiki z półsekundowymi urywkami gameplayu.
Opublikowano 9 kwietnia 20223 l No to mogli by tego w ogóle nie zapowiadać, z tego co pamiętam z F4 wyskoczyli jak z kapelusza, trailer pyk 3 miesiące później premiera pyk. Sami sobie narzekaczy takich jak ja zwalili na głowę.
Opublikowano 9 kwietnia 20223 l Autor Nie każdą grę można zapowiedzieć jak kolejną Forze Horizon czy Fallouta. Nowe marki jak np. Starfield potrzebują czasu by dotrzeć do świadomości graczy, dlatego w 99% zapowiada się je dosyć wcześnie, często na kilka lat przed właściwą premierą
Opublikowano 9 kwietnia 20223 l Todd nie wybaczyłby sobie gdyby nie udało się dotrzymać tak pięknej daty, w rocznicę premiery Skyrima.
Opublikowano 9 kwietnia 20223 l Ja niestety nie mam hypu bo F4 to był dla mnie spory zawód. Wszystko było tak drewniane jak w F3 + niższypoziom fabularny oraz mniej ciekawa mapa. Nadal najlepsze co w tej grze można było zrobić to olać wszystko i łazić samemu po całej mapie. Chciałbym, żeby się okazało, że odeszli od tego swojego już mocno arachicznego gameplayu bo to było fajne jak Skyrim miał premierę. Zresztą nawet dziś Skyrim zjada F4 bez problemu (fabuła, mapa, side questy i wszystko inne było zrobione jakoś tak ciekawiej). Trzymam kciuki żeby się udało bo fajnie by było, żeby tak duże studio wreszcie mentalnie i gameplayowo dołączyło do roku 2022.
Opublikowano 9 kwietnia 20223 l Niby się dwoją i troją, że ten cały Starfield to ma być całkowity reset Bethesdy, że ma być big biggest better i w ogóle najlepiej zrobione. Jakieś tam roboty, jakieś tam ludzi do mocapów pozapraszali i w ogóle ulepszyli i usprawnili silnik growy. A ile w tym prawdy, to się dowiemy jak grę wypuszczą ot co. Dobrze, że to chociaż będzie za prawie "darmo" i sprawdzisz grę.
Opublikowano 9 kwietnia 20223 l A ja chcę normalnego rpg od Bethesdy, bo nikt takich gier nie robi. Nie potrzebuję gameplayu z 2022, bo to pewnie oznacza filmiki i oskryptowane sekwencje.
Opublikowano 9 kwietnia 20223 l Autor Z wywiadów wynika że to będzie stary znany RPG od Bethesdy tylko w kosmosie, na ulepszonym silniku graficznym i ze starym system dialogowym (dobrze że porzucili te eksperymenty z Fallouta 4). Zaraz będzie że zabijam hype, ale nie nastawialbym się na jakieś rewolucje, wielu graczy lubi ten model gry znany z Obliviona, Morrowinda, Fallouta 3, Skyrima, więc Bethesda nie ma chyba zamiaru go zmieniać
Opublikowano 9 kwietnia 20223 l Ja w sumie lubię obliviona, lubię f3 i 4, lubię skyrima, każda ich grę przeszedłem prawie pod korek, za sam fakt kosmosu i bardziej naukowego podejścia jestem mocno na tak. No i każda ich gra ma wyjebany ost który potem się gwałci na YT, też mocno czekam i tu na soundtrack
Opublikowano 16 kwietnia 20223 l Autor Gram sobie trochę ostatnio remastery Mass Effectow i o ile to nadal bardzo dobre gierki, to jednak czuć że nadszarpnął je już ząb czasu, to w końcu produkcję z Xboxa 360. Pomyślałem sobie że fajnie byłoby gdyby Starfield okazał się takim Mass Effectem nowej generacji, gdzie eksplorujemy kosmos, poznajemy nowe rasy i jesteśmy uwikłani w jakaś kosmiczna intrygę.
Opublikowano 16 kwietnia 20223 l Fajnie sobie pomyślałeś byku, ale na to bym nie liczył, gry bethesdy z cyklu Fallout i TES fabułą nie stoją
Opublikowano 16 kwietnia 20223 l Autor Fabuła jak fabuła (moim zdaniem nie jest ona w grach Bethesdy taka zła jak przyjęło się mówić, powiem więcej niektóre zadania poboczne że Skyrima, Fallouta 3 czy 4 dawały radę), ja najbardziej chciałbym aby dokonał się pewien postęp jeśli chodzi o narrację, szczególnie animacje. Cyberpunk udowodnił że można zrobić pierwszoosobowego RPGa, gdzie interakcje i dialogi między postaciami są naturalne i immersyjne. Co jest przepaścią pomiędzy grami Bethesdy gdzie prawie wszystkie dialogi są prowadzone przez sztywne i nieruchawe stojące naprzeciwko siebie gadające kukły. Taka reżyseria (a raczej jej brak) dialogów sprawia, że nawet najciekawsza, najbardziej intrygująca historia będzie się słabo prezentować
Opublikowano 20 kwietnia 20223 l Autor to fanowski projekt kolesia który bardzo chciałby pracować nad Starfieldem ;]
Opublikowano 26 kwietnia 20222 l Nie widzę na tych concept artach nic co miałoby sugerować, że gra jest amazing. Jakieś nakręcanie hajpu z dupy.
Opublikowano 26 kwietnia 20222 l Autor > developerzy wrzucają przed premierą fragmenty ścieżki dźwiękowej, wypowiedzi kompozytora i concept arty > gracze na forumku: "jakieś nakręcanie hajpu z dupy"
Opublikowano 26 kwietnia 20222 l Mordo, widzisz gdzieś w moim poście że się odnoszę do kompozytora? Bo ja widzę tylko, że piszę o concept artach.
Opublikowano 26 kwietnia 20222 l Nakręcanie hajpu, bo podzielili się kilkoma artami, które mogą się komuś spodobać? Ok.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.