Skocz do zawartości

RoboCop: Rogue City

Featured Replies

Opublikowano

Kurde mocny tydzień dla mnie, premiera remastera krzyżowca, małpa i DLC do robocopa a nie mam czasu grać bo budowa i dzieciak za kilka dni się rodzi. Będzie co nadrabiać zimą :D

Dla mnie bardzo dobry rok jeśli chodzi o gierki.

Wiadomo już na ile godzin jest to DLC?

  • Odpowiedzi 314
  • Wyświetleń 41 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • RoboCop: Rogue City [PS5]     Filmowych Terminatorów uwielbiam, RoboCopów tylko lubię i szanuję. To wciąż niemało. I być może nową grą Teyonu bym się nawet szerzej nie zainteresow

  • Cóż za cisza, koledzy zagrajmerzy! Dostałem do recenzji RoboCopa i czuję obowiązek bycia ambasadorem marki Teyon. To jest blast from the past pod każdym względem - fabuły, narracji, przejść między sce

  • Pupcio
    Pupcio

Opublikowano
10 minut temu, Ukukuki napisał(a):

Wiadomo już na ile godzin jest to DLC?

UV zrobił platynę w 11h (jeśli dobrze zrozumiałem na filmie)

Opublikowano

To niewiele krótsze od podstawki. Tam platyna to około 14-16 godzin jeśli dobrze pamiętam. Platyny to praktycznie przejście gry przynajmniej w podstawce.

Opublikowano

Mi platynka zajęła więcej, ale ja lubię zaglądać w każdy kąt i się cieszyć gierką.

Zrzut ekranu 2025-07-17 140606.png


Myślę, że w "dodatku" też pyknie przynajmniej 20h, więc za 109zł to uczciwy deal.

Opublikowano

Przez 33h to chyba w niejednym kącie stałeś nosacz3

Opublikowano

Dobra gra, zacząłem w Plusie ale nie zdążyłem skończyć zanim skończył się abo. Planowałem kupić, ale wpadł do passa więc gram tutaj od nowa jednocześnie na XSX i PC. Dziwne, bo nie mogę ustawić DLSS - nawet mi go nie wykrywa i mam do wyboru m.in. AMD FSR 3.

Update: poczytałem na necie i nie tylko u mnie taki problem, wygląda na to, że klasycznie wersja w MS Store jest upośledzona.

Opublikowano

Swietny ten nowy dodatek. Totalna rozpierducha. Nie pamietam by az tylu przeciwnikow bylo w podstawce. Wrogowie wyskakuja niczym maszkary w jakims hack’n’slashu. Ale gra tez daje od tego odpoczac. Teraz trafilem do sekcji, gdzie rozmawia sie NPCami.

Nadal gra robi klimatem, przywiazaniem do detali i nawiazaniami do filmow.

Edytowane przez Lukas_AT

Opublikowano

Strasznie łatwa platyna w dodatku. Warta dokładnie tyle:

Screenshots_2025-07-22-15-40-36.png

Sama gra ma tyle bugów, że w sumie można zażartować, że jest tyle samo warta. Od połowy gry coś się posypało, że nie mogłem zmieniać/podnosić broni po wrogach, a nawet uzupełnić amunicji gdy obok leżał ten sam typ broni na podłodze (jedynie mogłem podnieść raz na początku rozdziału gdy żadnej nie miałem). Wyobraźcie sobie, że przez pewnien fragment jesteśmy pozbawieni własnej broni i trzeba było przez to przebrnąć. Dobrze, że w jednym miejscu było multum ławek, których starczyło na styk aby ściągnąć wrogów na wysokości bo odbywało się to metodą prób i błędów. Drugim większym glitchem był wróg z gatlingiem, który stał się nieśmiertelny. Reszty pomniejszych nie chce mi się wymieniać.

Marzy się gra z Robo w otwartym świecie ala Cyberpunk.

Opublikowano
24 minuty temu, Patapon napisał(a):

Sama gra ma tyle bugów, że w sumie można zażartować

Potwierdzam. W grze jest sporo bugow jak latajace ciala przeciwnikow, popsute scenki przerywnikowe (gdzie zamiast twarzy postaci widzimy jej tylek) czy nawet czesc dialogow, ktora nie zostala przetlumaczona na polski. Do tego wersja na zwykle PS5 w trybie wydajnosci cierpi na notoryczne spadki klatek. Te spadki wystepuja chyba, gdy gra doczytuje nowe dane, chociaz wystepuja one rowniez podczas wiekszych zadym. Wplywa to niestety na komfort rozgrywki. Nie kojarze by spadki animacji byly tak odczuwalne w podstawce. Ograniczony budzet nadal tu widac.

Opublikowano

To dodatek, ktory nie wymaga podstawki i ma swoja wersje pudelkowa. Tworcy gry na swojej stronie nie uzywaja okreslenia DLC, tylko “a new standalone adventure”, a wiec w sumie mozna tego Robocopa uznac za osobna gre.

Edytowane przez Lukas_AT

Opublikowano
4 godziny temu, Lukas_AT napisał(a):

Potwierdzam. W grze jest sporo bugow jak latajace ciala przeciwnikow, popsute scenki przerywnikowe (gdzie zamiast twarzy postaci widzimy jej tylek) czy nawet czesc dialogow, ktora nie zostala przetlumaczona na polski.

Wszystkie wymienione rzeczy się u mnie wydarzyły na PC. W początkowej scenie to przez kilkanaście sekund widziałem tylko lewitującą czapkę zanim doczytała się postać i reszta sceny, a też jak powtarzałem rozdziały do calaka to po skipowaniu niektórych przerywników filmowych widywałem brak tekstur że widziałem makietę miasta pod sobą. Też w jednej scenie z robotem kiedy było dużo wybuchów klatki mi poleciały masakrycznie w dół kiedy przez cały czas gra była bardzo płynna. Boli też dalej nierówność graficzna bo jak światło jest cacy tak niektóre tekstury wieją PS3, mimika twarzy jest dalej tragiczna a odbicia w lustrze (mimo ich włączenia) to totalny dramat.

Ja skończyłem dzisiaj po jakiś 10h robiąc zdecydowaną większość pobocznych aktywności (spokojnie 90%) i ogólnie mam mieszane odczucia. Dodatek przede wszystkim jest za długi i pod koniec mnie już lekko wymęczył ogromnymi wymianami ognia. Te poboczne rzeczy i sekcje spokojniejsze z wieloma dialogami bym totalnie wywalił. Strasznie mnie wybijało z immersji kiedy cały czas to reklamowano jako więcej walki i rozpierduchy. Więc tak wolałbym dodatek na te 4-5h max z mocnym ograniczeniem pobocznych aktywności bo akcji i strzelanin jest sporo i dają sporo frajdy.

Sekcje dodatkowe z innymi postaciami spoko ale nic mi nie urwało. Dodatek łatwiejszy bo gdzieś w 1/4 gry ulożyłem sobie płytkę w pełni gdzie miałem duże obrażenia, duże przebicie pancerza i ogień ciągły. Potem nic nie zmieniałem i szedłem jak przecinak.

Jakbym wydał na to pelną cenę to by mnie dupa bolała.

Opublikowano
20 minut temu, suteq napisał(a):

Dodatek łatwiejszy bo gdzieś w 1/4 gry ulożyłem sobie płytkę w pełni gdzie miałem duże obrażenia, duże przebicie pancerza i ogień ciągły.

Jestem gdzies po 3-4h i rowniez mam juz ogien ciagly. Robocop strzela ze swojego pistoletu jak z karabinu. A ze amunicji jest nieskonczonosc, to uzywanie innych broni stracilo juz sens. Uzywam ich tylko dla przyjemnosci. Na normalu jest mega lajtowo.

Te poboczne dialogi z NPCami mi sie akurat podobaja, bo stanowia przerwe od intensywnej wymiany ognia, choc dialogi to oczywiscie nic specjalnego.

Nie wiem kto projektowal ten budynek, w ktorym dzieje sie akcja. Smieszny troche. Czasami przypomina jakies Arkham Asylum, a skupiska NPCow sa niczym stacje metra z ksiazki Metro.

Edytowane przez Lukas_AT

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.