Skocz do zawartości

GTA VI


Rekomendowane odpowiedzi

34 minuty temu, Elitesse napisał:

Też mam nadzieję, że gra pojawi się szybciej ale nie mogę wykluczyć, że wydawca przyjmie takie oto założenia jeżeli gra ma pojawić się tylko na najnowszą generację sprzętu. Pewnie widzą ile osób gra na jakim sprzęcie (konsole + konfiguracja PC) i te informacje też mogą mieć wpływ na decyzje wydawnicze. Półmetek generacji, to teoretycznie dobry czas na premierę ale przez problemy z dostępnością konsol może, to inaczej wyglądać. Natomiast czy wydadzą w połowie generacji czy bliżej końca, to możemy być pewni jakiejś wersji definitywnej na premierę następnej generacji ;) 

Pewnie tak pewni jak tego pacza 60fps do rdr2 :pawel: Przypominam że gta 5 wyszło w tym samym roku gdy wchodziła nowa generacja konsol. Akurat taka marka jak gta to może sobie wejść na rynek kiedy chce

Odnośnik do komentarza
42 minuty temu, łom napisał:

Euphoria jest od animacji i fizyki postaci a RAGE to ogólny silnik do gier i jedno i drugie było wykorzystane w ostatniej ich grze (tak jak np. Havok działa z Sourcem 2). A w GTA VI sama Euphoria (albo jakaś wersja 2.0) na 90% będzie wykorzystana bo ragdolle od Rockstara to topka topki.

Oprócz gta 5, tam tylko przy rozjeżdżaniu ludzi dawała rade. Przy strzelanku i innych akcjach niezły krok wstecz względem gta 4 i rdr

Odnośnik do komentarza
4 minuty temu, SlimShady napisał:

W MP3, to był taki sztos, że masakra. Postaci potrafiły się sturlać ze schodów jak w prawdziwości. Może z racji większego rozmachu musieli nieco utemperować pewne rzeczy, nawet strzelanie w V nie było tak sycące, a to się wiąże też z fizyką i reakcjami.

Stadion :obama:

  • Plusik 1
  • This 1
Odnośnik do komentarza

@SlimShady To była raczej kwestia designerska. Przy GTA IV było trochę narzekania na zbyt 'ociężały' gameplay (zarówno w prowadzeniu pojazdów jak i strzelanku, bo postacie i przeciwników i gracza mocno reagowały na razy czy potrącenia czasami zataczając się przez parę sekund) to utemperowali fizykę przez co rozgrywka przyspieszyła i stała się prostsza i bardziej przystępna.

Edytowane przez łom
Odnośnik do komentarza
32 minuty temu, SlimShady napisał:

W MP3, to był taki sztos, że masakra. Postaci potrafiły się sturlać ze schodów jak w prawdziwości. Może z racji większego rozmachu musieli nieco utemperować pewne rzeczy, nawet strzelanie w V nie było tak sycące, a to się wiąże też z fizyką i reakcjami.

No wiadomo że musieli obciąć to i owo żeby ta gra się tak ruszała na tych starych trupach. Przecież to gta 5 wyglądało i chodziło jak życie na premiere

Odnośnik do komentarza

Taa, tylko którego roku, może 2024 :D. Rockstar żyje w innej czasoprzestrzeni. Jeżeli w tym to premiera pewnie w 2025. Ostatnie 2 gry to tak 2 latka od 1wszego trailera. 

12 godzin temu, Słupek napisał:

pamiętam bodajże drugi trailer GTA4 i moment w którym Niko spada i turla się ze schodów. nie mogłem uwierzyć jak to wygląda.

Odświeżałem wszystkie 3D GTA nie tak dawno temu i zdecydowanie IV najlepiej się zestarzała, mimo, że nie miała remastera (prócz modów na PC, które wrzucałem). 

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...