Skocz do zawartości

GTA VI


Rekomendowane odpowiedzi

2 godziny temu, mario10 napisał:

No jeśli to się potwierdzi to 2025/26 realne. Ale tak jak było napisane mają taki kredyt zaufania od graczy, że wyplują jedną grę na generację i wyjdą na swoje.

Musi być do końca marca 2025 premiera bo tak wykazują w raportach, a tam sobie w chuja nie powalą.

Odnośnik do komentarza
On 11/3/2023 at 9:44 PM, Figaro said:

 

chyba już od dawna mówiono o 2025?

Quote

We believe that we will enter our next phase of growth in Fiscal 2025, as we plan to deliver several groundbreaking titles that we anticipate will set new standards of quality and success and enable us to deliver over $8 billion in Net Bookings and over $1 billion in Adjusted Unrestricted Operating Cash Flow. We expect to sustain this momentum with additional growth in operating performance in Fiscal 2026.

To z maja jest, za 4 dni jest Q2 Earning call zobaczymy czy dalej przewiduja takie wplywy. Dla przypomnienia Fiscal 2025 jest to April 1, 2024 through March 31, 2025

W sierpniu nadal mowili
 

Quote

Through our collective efforts, we continue to believe that we are positioning our business for a significant inflection point in fiscal 2025 that will culminate in us delivering new record levels of operating performance next year and beyond. I thank all of our stakeholders for their continued support, and we look forward to delivering on this exciting next chapter.

 

Edytowane przez Ryuk
Odnośnik do komentarza

Po prawie 10 latach ogólnej gadki, tak sobie myślę. W którym momencie te gadki o Half-Life 3 przestały być raczej-żartem, a stały się czysto żartem? To się stawało stopniowo z roku na rok przez tak długi czas, że trudno powiedzieć jeden moment - ale dziś oczywiście każdy wie na pewno, że nie będzie. Dopiero niedawno przy tym filmie z Alyx potwierdzono, że HL3 został anulowany konkretnie w 2015 roku - ale w latach 2016, 2017 niektórzy nadal plotkowali, że jest blisko, choć inni już byli przekonani, że nie ma szans, ale nie wszyscy bynajmniej. Oczywiście Valve na brak profitów nie narzekał od tego czasu bynajmniej hehe. 

Odnośnik do komentarza

Przeklejam kolejny post:

 

Cytat

Studiując ponownie przecieki, natknąłem się w grze na menu „AI DEBUG”, które ujawniło istniejący szereg potencjalnych zmian i mechaniki gry. To menu wydaje się być używane głównie do testowania mechanik, ale bazując na nazwach ustawień wstępnych, możemy całkiem nieźle zorientować się, co może znaleźć się w grze.

Wydaje się, że w tym menu debugowania znajduje się blisko 200 różnych ustawień wstępnych, ale poniżej napisałem opis około 20 ustawień wstępnych, które uznałem za interesujące i podzieliłem je na różne kategorie.
 

(Kategoria: Animacje proceduralne)
 

„ProceduralMotion”:
Dzięki niedawno odkrytemu patentowi:
https://www.reddit.com/r/GTA6/comments/17ir01l/this_taketwo_patent_about_gta_6_hints_towards/
Wiemy, że Rockstar potencjalnie wprowadza zmiany w systemie lokomocji i animacji w GTA 6. Termin „proceduralny” wskazuje na zwrot w stronę dynamicznych i dających się dostosować ruchów postaci, co jest zgodne z zawartym w patencie opisem elementów składowych różnorodnych animacji reagujących na warunki w grze. Sugeruje to, że system animacji w GTA 6 może opierać się na animacjach proceduralnych.
 

„Emocjonalne żądania locorequestów”:
Postacie okazujące emocje poprzez sposób poruszania się mogą dodać głębi opowiadaniu historii i sprawić, że interakcje będą bardziej powiązane i wciągające. Odpowiada to również idei wykorzystania „cegiełek” do budowy układu lokomocyjnego. Można to zobaczyć w akcji, gdzie Jason wydaje się uciekać, prawie się potykając, wyraźnie zagrożony przez coś. W logach dewelopera widać używany element konstrukcyjny „Zastraszony”, który wyraźnie zmienia resztę jego animacji.
 

„Wyrażenia”:
Mogą być powiązane z poprzednim punktem. Mogą to być także inne sposoby wyrażania wzmocnionej mimiki twarzy lub ciała. Mogą to być także mimika twarzy podobna do tej z RDR2.
 

„Gest”:
Może sugerować wprowadzenie dodatkowych gestów do interakcji postaci z NPC i światem gry.
 

Ogólne:
Te ustawienia wstępne mają na celu ulepszenie ogólnych animacji i ekspresji postaci, zapewniając głębszy poziom realizmu i emocji w świecie gry.
 

(Kategoria: Zachowanie zwierząt)
 

„Inteligencja zwierząt”:
sugeruje potencjalne skupienie się na zwiększaniu inteligencji zwierząt w grach, co mogłoby poprawić zachowanie dzikich zwierząt, polowania i zanurzenie się w środowisku. Możemy zobaczyć zwierzęta bardziej podobne do RDR2. Może to być również ustawienie wstępne pozostałe po RDR2, ponieważ nie jesteśmy pewni, czy to menu debugowania mogło zostać użyte podczas tworzenia RDR2.
 

„Oswajanie”:
Wskazuje na możliwość umożliwienia graczom tworzenia więzi ze zwierzętami i wykorzystywania ich, zmieniając dynamikę rozgrywki. Jestem podekscytowany możliwością zobaczenia, jak wypadnie ten egzemplarz. Może być głównie dla koni, ponieważ RDR2 miał system oswajania koni.
 

„Flocking”:
Może sugerować wprowadzenie zachowań stadnych u zwierząt i tłumów w celu zwiększenia realizmu.
 

„HorseAvoidance”:
Wskazówki dotyczące wprowadzenia koni w GTA 6. W tym filmie można zobaczyć, jak system „Unikania” jest objaśniony przez Tobiasa Kleanthousa (twórcę systemu lokomocji):
https://youtu.be/8vtCqfFAjKQ?t=2092
 

Ogólne:
Te ustawienia wstępne mogą mieć na celu wzbogacenie interakcji z dziką przyrodą. Brzmi bardzo podobnie do tego, co mieliśmy w RDR2. Albo ponownie wykorzystują mechanikę z RDR2, co miałoby sens, albo te presety mogą być niewykorzystaną pozostałością.

(Kategoria: Interakcja i pamięć AI)
 

„AIMemory”:
Potencjalnie oznacza bardziej zaawansowany system pamięci AI, w którym NPC zapamiętują działania i decyzje graczy, wpływając na ich reakcje i interakcje.
 

„PersistentCharacter”:
Może być również powiązany z postaciami pamiętającymi swoje interakcje z graczem. Może to oznaczać, że zobaczymy postacie lub NPC, które istnieją przez dłuższy czas.
 

„PercepcjaSmelling”:
Postacie będą mogły w tej grze wąchać?.. Może dotyczyć zwierząt...
 

„Pozdrowienia”:
Wygląda na to, że system „Powitaj” / „Antagonizuj” z RDR2 może powrócić w GTA 6. Może też być po prostu pozostałością menu debugowania RDR2.
 

Ogólne:
Te ustawienia mają na celu ulepszenie interakcji z NPC i pamięci.

 

(Kategoria: Dynamika Frakcji)

 

„Frakcje”: Sugeruje rozszerzenie systemu frakcji z „GTA: San Andreas”, czyniąc wojny gangów, sojusze i konflikty terytorialne bardziej centralnym elementem narracji gry.

„Grupy”: Potencjalnie wskazuje na zwiększoną dynamikę grup wpływającą na zachowania AI, animacje i interakcje, prowadząc do bardziej złożonych działań frakcji.

„CombatStyle”: Może oznaczać wprowadzenie różnorodnych stylów walki dla postaci AI, dzięki czemu starcia bojowe będą bardziej zróżnicowane i wymagające. NPC mogą mieć różne style w zależności od ich roli lub grupy. Może to również oznaczać różne style walki, podobne do „GTA: San Andreas”.

Ogólne: Te ustawienia wstępne mogą mieć na celu zwiększenie złożoności i różnorodności frakcji i NPC w grze, dodając głębi fabule i interakcjom w grze. Mechaniki takie jak frakcje i style walki mogą powrócić.
 

(Kategoria: Środowiska dynamiczne)

„DynamicMapScenes”: sugeruje dynamiczne sceny mapy, które zmieniają się w czasie w zależności od działań gracza lub postępu historii, wprowadzając ewoluujące środowiska i możliwości misji.

„Windy”: Wskazówki dotyczące funkcjonalnych wind, które mogą zmienić sposób, w jaki gracze poruszają się po budynkach.

„AvoidanceAreas”: Może oznaczać utworzenie dynamicznych obszarów unikania dla NPC i pojazdów w celu usprawnienia zarządzania ruchem i tłumem w świecie gry. Może być powiązany z tym patentem:
https://www.reddit.com/r/GTA6/comments/kxsv5w/interesting_taketwo_patent_application/
Sugeruje to, że NPC-e mogą zmieniać trasę w zależności od nieoczekiwanych sytuacji podczas jazdy. NPC mogą na przykład szukać alternatywnych tras, gdy staną w obliczu korka.

Ogólne: Te ustawienia wstępne potencjalnie mają na celu zmianę świata gry, tworząc bardziej interaktywne i wciągające środowiska do eksploracji przez graczy.

(Kategoria: Przestępczość i policja)

„ArrestInfo”: Potencjalnie oznacza system śledzący informacje związane z aresztowaniami, które mogą mieć wpływ na dynamikę egzekwowania prawa i historię kryminalną gracza.

„WantedHistory”: Może sugerować utrzymanie poziomu poszukiwanego gracza i historii działań przestępczych.

Ogólne: Te ustawienia wstępne mogą mieć na celu ulepszenie mechaniki przestępczości i policji, miejmy nadzieję, że bez utraty „zabawy”. Może być również powiązany ze wspomnianym wcześniej ustawieniem wstępnym AIMemory. NPC mogą pamiętać twoje zbrodnie.
 

(Kategoria: Mechanika ukrywania się)

„Stealth”: Potencjalnie oznacza ulepszoną mechanikę ukrywania się, oferującą graczom więcej opcji strategicznych podczas zbliżania się do spotkań. Może to być także po prostu skradanie się, podobne do tego, co widzieliśmy w poprzednich tytułach.

 

(Kategoria: Związki)

„Relacja”: może oznaczać wiele różnych rzeczy, ale chciałem to dodać, ponieważ brzmi interesująco. Prawdopodobnie nie będzie to oznaczać powrotu mechaniki relacji z „GTA: San Andreas”, ponieważ według teorii Jason i Lucia są już parą. Chyba, że tak nie jest… Może po prostu oznaczać ogólne relacje pomiędzy postaciami lub NPC-ami.

(Kategoria: Zdolności Gracza)

„PlayerSpecialAbilities”: Najprawdopodobniej oznacza powrót specjalnych zdolności dla głównych bohaterów, tak jak mieliśmy w GTA 5.

 

Traktuj to wszystko z przymrużeniem oka, ponieważ mogą to być po prostu niewykorzystane pozostałości z RDR2, mogą również oznaczać coś zupełnie innego niż to, co powiedziałem, lub mogą po prostu zostać usunięte z ostatecznej wersji gry. Poniżej zostawiam pełną listę ustawień wstępnych dla tych, którzy chcą poznać więcej potencjalnych mechanik gry:

 

Presets:

"Accuracy", "AIBehaviour", "AIMemory", "AiMultithreading", "AIOnMyMind", "AITargeting", "AmbientConversations", "AmbientInterest", "AmbientLookAts", "AnimalIntelligence", "Animation", "AnimationCost", "AnimLite", "AnimSceneEntitiesInfo", "ArrestInfo", "AssistedMovement", "AttachBound", "Attachment", "AudioContexts", "Avoidance", "AvoidanceAreas", "AwarenessComponent", "Blackboard", "BlendToAnimation", "BodyAnimConstraintInfo", "BTree", "BugDiagnosis", "Combat Decisions", "Combat Director", "CombatFloats", "CombatMovementTest", "CombatStyle", "CombatText", "CombatTriggers", "ContentValidation", "ControlledZoneUser", "Cover", "CoverBlackboard", "CoverDebug", "CrimeObserver", "CurrentEvents", "Damage", "DamageRecordsOnly", "DecisionMaker", "DiscoverableNames", "DynamicMapScenes", "Elevators", "EmotionalLocoDistribution", "EmotionalLocoRequests", "EntityComponents", "EntityDragging", "EOIPerception", "Evasion", "EventHistory", "EventScriptQueue", "EventTracker", "Expressions", "Facial", "Facing", "Factions", "Combat Goals", "CombatInitialMovement", "CombatIntents", "Fatigue", "FiringPattern", "FleeBehaviors", "FleeDecisionMaker", "FleeDistributions", "Flock", "Formations", "GameplayScript", "GameShapes", "GameSituations", "Gesture", "Greets", "Groups", "GroupSpeedMatch", "Headbob", "Health", "HorseAvoidance", "HorseComponent", "IKDebugging", "ILOTargeting", "Incident", "Input", "InteractionFocusMode", "ItemInteraction", "ModularDecisionTree", "ModularStateMachineAnim", "ModularStateMachineLogic", "MotionDecisionInterface", "Motivation", "Movement", "MovementInputController", "Navigation", "NavigationTracker", "Network Objective Order", "Ownership", "PathFollowing", "PedFlags", "PedGroups", "PedLogAll3D", "IntenseCombatDamageMod", "PedLog", "PedLog3D", "PedMotionData", "PedNames", "PedNavigationPrediction", "PedPerception", "PedResponseAreas", "Jacking", "LocalMovement", "Loco", "LOD", "LookAtRequests", "MapStates", "Melee", "MeleeEnvironmental", "Mindsets", "MissionStatus", "Model Information", "PedSchedule", "PedScheduleSet", "PedScriptFlags", "PerceptionFOV", "PerceptionHearing", "PerceptionSmelling", "PersistentCharacter", "PersonaAbilities", "Personalities", "Physics", "PlayerActions", "PlayerAlly", "PlayerCoverSearchInfo", "PlayerFlags", "PlayerInfo", "PlayerPrompts", "PlayerSpecialAbilities", "PlayerTargeting", "POIMarkers", "PopulationInfo", "PrioritizedClipSetStreaming", "ProceduralMotion", "PropContainers", "Ragdoll", "RagdollType", "ReactionsControl", "Region", "Relationship", "Robbery", "ymer", "ScannedEventsList", "Scanners", "ScenarioActions", "ScenarioBreakout", "ScenarioConditionTraces", "ScenarioProps", "ScriptHistory", "SharedAwareness", "ShotgunLocations", "SimpleAmbientText", "SimpleCombatText", "SimpleMemory", "SpeechHistory", "SpeechOverrides", "SpeechSets", "StairsController", "Stamina", "Stealth", "Sweat", "TacticalAnalysis", "TacticalAnalysisScoring", "Taming", "TaskHistory", "TaskHumanInteraction", "TasksBrief", "TasksFull", "TasksNoText", "TransportAnimStates", "TransportDebug", "TransportEntry", "UpperBodyIdle", "VantagePosition", "Vehicle", "VehicleEntryDebug", "VisibilityDebugging", "Wanted", "WantedHistory", "WeaponAnims _MSM", "WeaponControlGraph_Upperbody", "WeaponControlGraph_Weapon", "WeaponDebug", "WeatherAccumulationInfo"

 

Odnośnik do komentarza
14 minut temu, Rooofie napisał:

I jakiś Pajeet będzie miał te wszystkie nowe systemy zoptymalizować żeby to zadziałało w momencie premiery na 5-6 letniej konsoli? Śmierdzi 30 fpsami ze spadkami do filmowych 24 albo tylko cześć zostanie zaimplementowana w nowym GTA a reszta to rockstarowy "plan szcześcioletni". 

GTA VI w 60 na tych current zlomach?  :shieeet: 

Odnośnik do komentarza
25 minut temu, Rooofie napisał:

I jakiś Pajeet będzie miał te wszystkie nowe systemy zoptymalizować żeby to zadziałało w momencie premiery na 5-6 letniej konsoli? Śmierdzi 30 fpsami ze spadkami do filmowych 24 albo tylko cześć zostanie zaimplementowana w nowym GTA a reszta to rockstarowy "plan szcześcioletni". 

Martwilbym gdyby nie fakt jak chodziło gra 5 na 8 letnich sprzętach albo rdr2 na systemach z bebechami z laptopów z biedronki.

Odnośnik do komentarza

Roofie a co Ty taki cięty na tego Rockstara? Grę robią i wypuszczą jak zrobią. Nie nazwałbym tego zlewaniem fanów, a wręcz przeciwnie - szanowanie ich poprzez wydanie jakościowej, nextgenowej gry wtedy gdy będzie gotowa.

 

I wyprzedzając kontrę: GTA Trilogy i RDR1 na PS4 to są zagrywki wydawcy, a nie deweloperów. Nastawione na szybki zysk i mające załatać dziurę wydawniczą pomiędzy RDR2 i GTA6.

 

  • beka z typa 1
  • This 1
Odnośnik do komentarza

no nie xd co jak co ale je,banie r* od góry do dołu powinno obowiązkiem każdego gracza. to jak ten developer się zesrał/zmienił na przestrzeni lat to jest niepojęte. codziennie boli mnie serduszko, jakim cudem :( wydawanie gier na 10 lat to raz, obsrane rimejki to dwa, brak singlowych dodatkowych to 3 ale kompletnie żadnej komunikacji/kontaktu z fanami to już w ogóle cwelostwo.

  • Plusik 2
Odnośnik do komentarza
3 minuty temu, Ölschmitz napisał:

jebiecie tego rockstara, wyjdzie gta 6, przezuje i wypluje konkerencje i znow bedziecie sie palowac.

No... tak? Jak w końcu wydadzą coś, co sprzeda kopa w ryj to będzie można się brandzlować do ich loga, a jak wydają porty za dwie stówy i zjebaną trylogię GTA jednocześnie siedząc dupą na RDR2, które potrzebuje patcha z 60fps na wczoraj to ich jebiemy. Chyba tak powinno być, że jak się skurwili to trzeba ich jebać, a nie lizać po pisiorach bo "przecież kiedyś w końcu wypuszczą GTA6 i będzie fajnie", tak myślę.

  • This 1
Odnośnik do komentarza

Uważam, że nowe GTA to będzie nadgra i w 2030 nadal będzie się bronił. Obym się mylił bo niczego tak nie pragnę żeby rockstar/taketwo upadło i sobie głupi ryj rozwaliło (z powodów bardzo dobrze ujętych przez @Słupek).

 

Ale polityka rockstara/take two się nie zmieni, GTA 6 jak już wyjdzie będzie tak samo dojone a nawet dłużej niż V i prawdopodobnie edycje "zremasterowane" nadal będą wychodzić na PS6/PS7 lub nawet PS8 patrząc na tempo produkcji gierek. 

 

Odnośnik do komentarza
6 godzin temu, Słupek napisał:

obsrane rimejki

6 godzin temu, Bzduras napisał:

wydają porty za dwie stówy i zjebaną trylogię GTA

 

Tak jak kolega jimmyyy napisał:

 

7 godzin temu, jimmyyy8 napisał:

GTA Trilogy i RDR1 na PS4 to są zagrywki wydawcy, a nie deweloperów. Nastawione na szybki zysk i mające załatać dziurę wydawniczą pomiędzy RDR2 i GTA6.

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...