Skocz do zawartości

Armored Core VI: Fires of Rubicon

Featured Replies

Opublikowano

Unikaj rakiet - skacz, daszuj.

  • Odpowiedzi 266
  • Wyświetleń 26 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Sylvan Wielki
    Sylvan Wielki

    No dobrze. Pograłem kilka godzin w najnowsze Armored Core, ukończyłem kilkanaście etapów, ubiłem trzech bossów. Bawię się przy tym bardzo dobrze. Wstępnie nie wahałbym się wystawić 8/10. Czysta, niesk

  • Jak ktoś chce, to może dorzucić na mecha firmową naklejkę, którą zrobiłem na szybko     Share ID: 8F7P9E70JU9K

  • Parę słów ode mnie, post przeklejony z tematu "właśnie ukończyłem".   Armored Core VI: Fires of Rubicon     Soulsy z mechami, mówiono. Będzie trudna gierka, straszono. Z

Opublikowano

Fajniusio się gra, czysta rozwałka nastawiona na granie po swojemu i bullet hell. O dziwo, te zamknięte lokacje są duże i epickie, a elementy w tle ładne.

Pierwszy poważny Boss, Balteus pokazuje na czym gra polega. Próba czworonogiem - tragedia. Próba średnim z mieczem - dałoby radę, ale to nie to, za duży Damage otrzymuję, nie mam tarczy. Ostatecznie wziąłem lekkiego skocznego ziomeczka z podwójnym karabinem i padł za 4. razem. Skoki we wszystkie strony, nad wrogiem, trzymanie bliskiego kontaktu i padł szybko, nawet apteczka mi została.

Walka jest super.

Opublikowano

image.png.6757f587c8faa00810254bfd25d03603.png

Opublikowano

Cale szczescie ze gra wypalila. Mialem smutne mysli o tym ze seria AC umarla a pochodnie przejela Deamon X Machina. Dobrze ze jedna z moich ukochanych serii od czasow pierwszych czesci z PSXa ma sie dobrze <3

Opublikowano

Rozwalony. Trzymanie blisko, miecz, do tego strzał jak się da, 2 ciosy i zbiłem posturę. Uniki jasne, ale że skokiem i na rakietki. Ogólnie jak byłem agresywny i trzymałem się blisko było dobrze.

Opublikowano

Dzisiaj pograłem trochę więcej. Strasznie wciąga i podoba mi się możliwość grindowania misji. W zasadzie nic nas nie ogranicza w budowaniu i kupowaniu komponentów jakie chcemy. Do tego nieograniczona customizacja farby i emblematów na naszym mechu :fsg:

 

Graficznie może to nie jest żaden cud techniki, ale gameplay dowozi. Pewnie nie jest to kandydat do goty, ale mam to gdzieś, bo bawię znakomicie. Pan From Software zasłużył na pieniądze.

Opublikowano

Wbiłem kilka kolejnych godzin i stwierdzam, że jednak nie jest to dobry tylu... nie dobry, tylko rewelacyjny! Do oprawy już się przyzwyczaiłem, a sam gameplay zdecydowanie dostarcza. Tak samo jak dłubanie przy mechach - naprawdę fajnie to rozwiązali, również przez wzgląd na konieczność testowania rozmaitych konfiguracji. Możesz męczyć się pół dnia na jednym bossie lub przestawić kilka wihajstrów i dopiero wtedy spróbować powymiatać (i taka właśnie często jest praktyka).

Opublikowano

Czyli co, założymy ze dostajemy od bossa, wychodzimy z misji, ulepszamy mecha, robimy misje od nowa i bijemy bossa? A może te ulepszanie można robić bezpośrednio przed bossem?

Opublikowano

Nie musisz wychodzić z misji. Po zgonie jest opcja zmiany konfiguracji sprzętu. Szybkie i wygodne - i to jest fajne właśnie. 

 

PS. Pająka IMO zdecydowanie łatwiejszy niż ten poprzedni latający gnojek. Choć to kwestia konfigu być może, trafiło akurat tak, że praktycznie nie musiałem nic zmieniać, więc padł za 3 czy 4 podejściem. 

Edytowane przez Amer

Opublikowano

No ja jeszcze do kolejnego bossa nie doszedłem. Następne kilka misji było proste. Bardzo 

Opublikowano

Pochwalcie się swoimi tosterami. Na razie skończyłem z tym pierwszym karabinem możliwym do kupienia i dwa moduły z rakietami na plecach. Fajnie się też walczy z AC dwoma spluwami.

 

image.thumb.png.ab201bde06fe7e49195d664c99db75a1.png

Opublikowano

Jak ktoś chce, to może dorzucić na mecha firmową naklejkę, którą zrobiłem na szybko :hi:

 

18a3418af9d48-screenshotUrl.thumb.jpg.63ee4abb0d27534741e147f9ef1586f7.jpg

 

Share ID: 8F7P9E70JU9K

Opublikowano

Bardzo fajna walka z 

Spoiler

Juggernaut. I prostsza o wiele. Usadzenie na dupie mu po zniknięciu kompana to męczarnia, ale fajna. Do tego lubię przywalić mieczem, piękna sprawa.

 

Opublikowano
14 godzin temu, Emtebe napisał:

Jak ktoś chce, to może dorzucić na mecha firmową naklejkę, którą zrobiłem na szybko :hi:

 

18a3418af9d48-screenshotUrl.thumb.jpg.63ee4abb0d27534741e147f9ef1586f7.jpg

 

Share ID: 8F7P9E70JU9K

Niestety u mnie nie działa. Może to nie jest dzielone z każdą platformą? Ogrywam na xboxie.

Opublikowano

Ale mnie wkurwia nieuczciwa misja że zbiornikiem wodnym :[

Rozwalam tego z osłona energetyczna, a potem nie mogę namierzyć pozostałych 3 którzy znikają.

Raz prawie mi się udało, a tak to ciągle mi zostaje 1 albo 2. Do tej pory wszystko było IMO łatwe.

Nie lubię czegoś takiego, ZLY GAME DESIGN.

 

Mógłbym wypróbować osłony i inny zestaw, ale nie chce mi sie cofać do początku. 

Opublikowano
5 godzin temu, Dave Czezky napisał:

Ale mnie wkurwia nieuczciwa misja że zbiornikiem wodnym :[

Rozwalam tego z osłona energetyczna, a potem nie mogę namierzyć pozostałych 3 którzy znikają.

Raz prawie mi się udało, a tak to ciągle mi zostaje 1 albo 2. Do tej pory wszystko było IMO łatwe.

Nie lubię czegoś takiego, ZLY GAME DESIGN.

 

Mógłbym wypróbować osłony i inny zestaw, ale nie chce mi sie cofać do początku. 

Musisz użyć skanu. Oni są na ścianach i jak ich wtedy namierzysz oraz trafisz, to spadną na ziemię. Na szczęście nie mają tarcz. 

 

No, od tego momentu poziom trudności gry niestety rośnie i trzeba solidniej się przygotować do misji. AC3 też mi nie wybaczał i to dużo szybciej.

Opublikowano

@Dave Czezky tych niewidzialnych widać też na kompasie. Ja ich to eliminowałem na początku (mają mało energii i szybko wpadają w stagger), a potem dopiero tego z osłoną, więc może spróbuj zmienić kolejność.

Tak jak Czekolada pisze - siedzą często na ścianach, ale to też widać na kompasie (strzałka w górę przy czerwonej kropce).

Opublikowano

Gra jest dosc prosta jak juz ogarniesz co I jak i znajdziesz jakis build lepszy niz yolo.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.