Suavek 4 077 Opublikowano 27 Października 2023 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2023 Tak poważniej, po prostu w kontekście też dyskusji o survivalu, jakim MGS3 niby miał być, a nie był, zachowanie tego systemu procentowego ze zmianą kamuflażu w dowolnym momencie byłoby deczko archaiczne. Mogliby chociaż ograniczyć to, np. blokując opcję zmiany, jeśli przeciwnicy są gdzieś w pobliżu. Wymusiłoby to od gracza dobieranie wdzianka/farby z wyprzedzeniem, a zarazem ograniczyło włażenie do menu. Już w oryginale było to moim zdaniem mocno naciągane. A w alternatywnej rzeczywistości, w której Konami i te mniejsze studio wiedzą co robią, mają zasoby i ambicje, to mogliby wykorzystać ten UE5 i na przykład sprawić, że otoczenie w jakim się poruszamy również ma znaczenie. I tak właśnie, taplając się w błocie pozostajemy brudni, woda zmywa farbę z twarzy, pył piaskowy pozostaje na odzieży etc. Cytuj Odnośnik do komentarza
oFi 2 194 Opublikowano 27 Października 2023 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2023 Zmienianie gaci pewnie byloby uproszczone i dali by ekran loadout jak bylo w PW i PP. To konami - pójdą najmniejszą linią oporu, bo i tak się sprzeda. A movement musi być trochę utrudniony, snake powinien się ruszać trochę jak wóz z węglem w tych chaszczach i blocie, na otwartym terenie za to mieć lepszą responsywnosc. Ale tam chyba już nikt nie pracuje kto by to zaimplementował na top poziomie więc trzeba się cieszyć, że w ogóle takie coś powstaję. Cytuj Odnośnik do komentarza
michu86- 350 Opublikowano 27 Października 2023 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2023 (edytowane) 54 minuty temu, oFi napisał: Zmienianie gaci pewnie byloby uproszczone i dali by ekran loadout jak bylo w PW i PP. To konami - pójdą najmniejszą linią oporu, bo i tak się sprzeda. A movement musi być trochę utrudniony, snake powinien się ruszać trochę jak wóz z węglem w tych chaszczach i blocie, na otwartym terenie za to mieć lepszą responsywnosc. Ale tam chyba już nikt nie pracuje kto by to zaimplementował na top poziomie więc trzeba się cieszyć, że w ogóle takie coś powstaję. Snake to nie RoboCop, to one-man-army. Skacze, pływa, podkłada świerszczyki żołnierzom na warcie, fikołki robi a przy okazji rozwala helikoptery, czołgi, całe armie. Więc jakieś małe błotko go nie spowolni. Edytowane 27 Października 2023 przez michu86- Cytuj Odnośnik do komentarza
KrYcHu_89 1 568 Opublikowano 27 Października 2023 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2023 2 godziny temu, Bzduras napisał: No teraz widzę xD Cytuj Odnośnik do komentarza
oFi 2 194 Opublikowano 27 Października 2023 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2023 6 godzin temu, KrYcHu_89 napisał: No teraz widzę xD Przecież bylo wiadome ze użyją tego co juz maja + graficzka z unreal 5. Takie mamy czasy. Konami to liczy tylko i wyłącznie na zysk, nie będzie ładować milionów w nowe rozwiązania. Pachinko Kluby fitness Konami arcade mobile I teraz dojdzie reamakowanie starych marek do ich co rocznych grubych przychodow (rok temu wklejalem jakie kokosy oni z tych powyższych zarabiają). Poniżej zabiorą się na remaster kolejnych mgsow bo tam już jest większy problem z przepisaniem kodu na nowo i tak minie nam z konami kolejne 5lat. Czy jest to źle dla graczy? Lepszy rydz niż obesrane nic. Cytuj Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.