Skocz do zawartości

Metal Gear Solid Δ: Snake Eater


Rekomendowane odpowiedzi

Tak poważniej, po prostu w kontekście też dyskusji o survivalu, jakim MGS3 niby miał być, a nie był, zachowanie tego systemu procentowego ze zmianą kamuflażu w dowolnym momencie byłoby deczko archaiczne. Mogliby chociaż ograniczyć to, np. blokując opcję zmiany, jeśli przeciwnicy są gdzieś w pobliżu. Wymusiłoby to od gracza dobieranie wdzianka/farby z wyprzedzeniem, a zarazem ograniczyło włażenie do menu. Już w oryginale było to moim zdaniem mocno naciągane.

 

A w alternatywnej rzeczywistości, w której Konami i te mniejsze studio wiedzą co robią, mają zasoby i ambicje, to mogliby wykorzystać ten UE5 i na przykład sprawić, że otoczenie w jakim się poruszamy również ma znaczenie. I tak właśnie, taplając się w błocie pozostajemy brudni, woda zmywa farbę z twarzy, pył piaskowy pozostaje na odzieży etc.

Odnośnik do komentarza
  • Odpowiedzi 204
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Zmienianie gaci pewnie byloby uproszczone i dali by ekran loadout jak bylo w PW i PP. To konami - pójdą najmniejszą linią oporu, bo i tak się sprzeda.

 

A movement musi być trochę utrudniony, snake powinien się ruszać trochę jak wóz z węglem w tych chaszczach i blocie, na otwartym terenie za to mieć lepszą responsywnosc.

 

Ale tam chyba już nikt nie pracuje kto by to zaimplementował na top poziomie więc trzeba się cieszyć, że w ogóle takie coś powstaję.

Odnośnik do komentarza
54 minuty temu, oFi napisał:

Zmienianie gaci pewnie byloby uproszczone i dali by ekran loadout jak bylo w PW i PP. To konami - pójdą najmniejszą linią oporu, bo i tak się sprzeda.

 

A movement musi być trochę utrudniony, snake powinien się ruszać trochę jak wóz z węglem w tych chaszczach i blocie, na otwartym terenie za to mieć lepszą responsywnosc.

 

Ale tam chyba już nikt nie pracuje kto by to zaimplementował na top poziomie więc trzeba się cieszyć, że w ogóle takie coś powstaję.

 

Snake to nie RoboCop, to one-man-army. Skacze, pływa, podkłada świerszczyki żołnierzom na warcie, fikołki robi a przy okazji rozwala helikoptery, czołgi, całe armie.

 

Więc jakieś małe błotko go nie spowolni.

Edytowane przez michu86-
Odnośnik do komentarza
6 godzin temu, KrYcHu_89 napisał:

No teraz widzę xD 

 

Przecież bylo wiadome ze użyją tego co juz maja + graficzka z unreal 5.

 

Takie mamy czasy. Konami to liczy tylko i wyłącznie na zysk, nie będzie ładować milionów w nowe rozwiązania.

 

Pachinko

Kluby fitness

Konami arcade mobile

 

I teraz dojdzie reamakowanie starych marek do ich co rocznych grubych przychodow (rok temu wklejalem jakie kokosy oni z tych powyższych zarabiają).

 

Poniżej zabiorą się na remaster kolejnych mgsow bo tam już jest większy problem z przepisaniem kodu na nowo i tak minie nam z konami kolejne 5lat.

 

Czy jest to źle dla graczy? Lepszy rydz niż obesrane nic.

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...