Skocz do zawartości

Metal Gear Solid Δ: Snake Eater


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 204
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

30 minut temu, Soban napisał:

Niby tak, ale fajnie by bylo dostac mix gameplayu z 5 w dzungli i fabule oryginalnego zjadacza wezy, bo jak wiemy fabula w 5 to xD ale gameplay kodzambo dostarczyl prima sort

Wątpie żeby chłopy randomy miały jaja żeby coś takiego zrobić, coś czuje że to będzie przeniesienie 1:1 gry z lepszą graficzką i może normalnym sterowaniem

Odnośnik do komentarza

Z jednej strony fajnie, że Konami odświeża swoje legendarne serie i to od razu zapowiadając remaki najlepszych odsłon tych serii. Z drugiej strony trochę przeraża mnie, że za te gry odpowiadają jakieś randomy (MGS) albo wyrobnicy, którzy w gierki potrafią "tak se" (SH). Serce mówi: "jaraj się, toż to remake jednej z najlepszej gry w dziejach!", ale rozum każe zachować sceptycyzm. 

Odnośnik do komentarza

Volume 2 to powinna być 4/5/peace walker  i może Raiden albo odsłona z PSP jako bonus. Zmian nie ma co oczekiwać, bo to remastery, albo w zasadzie porty z collection. Grunt żeby nie popsuli czegoś tak prostego. Jak z Twin Snakes są zbyt duże problemy, to można to wynagrodzić kolejnym rimejkiem po - oby tak było - udanej trójce.

Gameplay obawiam się, że może być z 2004, a nie 2014, więc w takim przypadku byłoby tylko ok, bez szału. Tutaj jest klucz, czy warto się tym jarać.

Odnośnik do komentarza

Nie wiem też, czy pasuje tutaj gameplay z PP. Tam jest inna filozofia rozgrywki, gdzie kluczem jest grind, grind, grind, masa fantów do fultowania i rzeczy do sprawdzenia. Tutaj będzie zjadanie węża, czołganie w trawie, itd. Pod tym względem powinny iść w stronę Shadow of the Tomb Raider, tylko bardziej realistycznie, offkoz. 

Odnośnik do komentarza

Nie mam na myśli zbierania pokemonów, czy budowania bazy, bo tego w trójce nie było i nikomu nie jest potrzebne do szczęścia. Chodzi tylko o mechanikę skradania się, a do tego trzeba dostosować teren i A.I. przeciwników.

To jest coś czego nie zrobiło ND w ostatnim rimejku(nie skorzystało w pełni z osiągnięć dwójki), i boję się, że tutaj nie będzie inaczej, bo to wymaga sporo pracy. Będzie wrażenie, że grasz w subistance, ale z nowymi-starymi przerywnikami z pachniko i nową oprawą, ale gameplay nie będzie przystawał do dzisiejszych czasów, co de facto sprawi, że każdy nie-fan będzie miał ciężko, żeby się przekonać.

Odnośnik do komentarza

5 znam tylko z GZ i nie pamietam jak tam bylo to rozwiazane, ale chyba po prostu nie mozna bylo dac sie zauwazyc co ulatwiala mocno nowa mechanika. SE z kolei jest nastawiony na uzywanie kamuflazy, wiec nie wiem czy zenienie go 1:1 z PP to dobry pomysl. Nie chcialby zeby camo wylecialy.

Odnośnik do komentarza

Ogromnie cieszy wiadomość, ze odświeżenie MGS3 będzie na platformach nowej generacji. Liczę na mocarna, nowo generacyjna oprawę przypominająca dema jakie widzimy na Tubie na silniki Unreal 5. Remake RE4 wyglada wyśmienicie, ale w żadnym calu nie czuć next-gena. No i jeszcze przydały by się ultra realistyczne animacje. Mam nadzieje, ze „drewniany waż”w końcu nauczy sie biegać, skakać, turlac jak pan Bog przykazal itd :) Jeszcze bym sobie życzył zaawansowane CQC. Nie chce, aby ta mechanika przypominała Tekkena, ale rosyjskiego żołnierza Specnazu tez uczono sztuki walki wręcz.

Odnośnik do komentarza

Mgs3 to jedna z gier życia, podobnie jak Re4. Chyba nawet mgs3 w serduszku mam tą odrobinę więcej. Ale szczerze? Re4 lepiej przeszedł próbę czasu, tam wystarczyło tylko grafę praktycznie podrasować i to dalej top gierka, nawet dla kogoś kto gra pierwszy raz bez nostalgii. Mgs3 tej próby jeśli to tylko będzie lepsza grafa nie przejdzie, ten gameplay bez zmian będzie miejscami mocno drewniany, tutaj trzeba więcej pracy włożyć niż w odświeżenie Re4.

Odnośnik do komentarza
9 minut temu, Pupcio napisał:

No i re4 robili bogowie rimejków a i tak ludzie się cykali a tutaj robi to chuy wie kto pod skrzydłami pachinkonami :pawel: zobaczycie że to będzie rimejk na modłe tlou czy innego medievila. Graficzka podciągnięta pod dzisiejsze standardy ale sam trzon zostanie bez zmian

Nie no mysle, ze bedzie mozna strzelac bez koniecznoscia wlaczania widoku fpp i chodzenie w kuckach tez bedzie xd Mysle, ze movement i gameplay bedzie przeklejony z pp

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...