Skocz do zawartości

Metal Gear Solid Δ: Snake Eater


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 204
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

9 godzin temu, Daffy napisał:

Movement z pp rozwiązałby problem drewna ale to znowu wymaga przebudowania całych mapek i AI bo jak zostawia stare to się będzie je w tym movemencie gwałcić 

 

Jak gadam RE4r to był pikuś przy tym co tutaj trzeba przebudować by było goty

Nie wiem czy przeniesienie movementu i lekki lifitng lokacji to będzie problem. Bardziej martwi pozostanie obsady aktorskiej, obstawiam, że żadne audio względem oryginału się nie zmieni.

Odnośnik do komentarza
24 minuty temu, MYSZa7 napisał:

obstawiam, że żadne audio względem oryginału się nie zmieni.

Biorąc pod uwagę, jak brzmieli niektórzy lektorzy w The Twin Snakes - nawet ci sami, oryginalni - to akurat nie będę płakał z tego powodu.

 

Kilka przykładów od 35min

Otacon beka

 

I właśnie takie przykłady sprawiają, że tworzą się pewne obawy co do Remaku. W RE4 też ucierpiała np. postać Ady przez VA.

 

Niech zostawią oryginalne audio, ewentualnie coś podrasują jakimś AI, czy jak to się teraz robi.

  • Plusik 2
Odnośnik do komentarza

Twin snakes xdd

 

Przestańcie to cytować,bo ta gra to była niezła profanacja oryginału.

 

Jedynka dostanie (w najlepszym wypadku) podbicie rozdziałek na ekrany 4k i tyle. 

Dwójka i trójka to samo.

 

Najlepsze jest to że oni wydaja remaster trzech pierwszych + jeszcze remake trójki. 

 

Dziwne niby podejście, ale fani kupią i później beda grali w pełnoprawne rimejki, które będą się pojawiać z czasem.

 

Chyba, że konami poprzestanie na trójce i znowu się wypnie na branżę.

Edytowane przez oFi
Odnośnik do komentarza

Peace Walker pomimo rodowodu z przenośnej konsolki, a co za tym idzie wynikającej z tego struktury i prezentacji gry oraz tego, że mam ptsd na samo brzmienie słowa "deterrent" bardzo spoko. Gameplay położył podwaliny pod Phantom Pain, a finalna przemowa Big Bossa z true endingu na zawsze CIARECZKI

Odnośnik do komentarza

Peace Walker grałem na premierę maniakalnie do późnych godzin nocnych wczesnych godzin porannych... Bardzo dobra gra i tak jak Bzduras pisze, stworzyła fundament mechaniki dla Phantom Pain (czy na lepsze, czy gorsze, to już kwestia dyskusyjna)

 

Ale przyznam, że rok temu grając w Legacy Collection na PS3, będąc świeżo po MGS2 i MGS3 jakoś ciężko mi było przestawić się na ten "uproszczony" gameplay. Na PSP po premierze było się pod wrażeniem tego, co wycisnęli z konsolki. Obecnie na dużych platformach faktycznie mogą razić pewn archaizmy.

 

Ogólnie nie ma jednak co liczyć na cokolwiek więcej, jak kolejną reedycję z podbitą rozdzielczością. PW myślę zarówno gameplay'owo, jak i fabularnie jak najbardziej jest zasadny do potencjalnego Vol.2. Portable Ops natomiast... meh... nie jestem przekonany. Już Rising by był ciekawszym wyborem i na pewno bardziej opłacalnym.

 

3 godziny temu, oFi napisał:

Twin snakes xdd

 

Przestańcie to cytować,bo ta gra to była niezła profanacja oryginału.

Ja to przywołuję własnie w kontekście remake'u MGS3, nie tych remasterów. Bo jeśli porywają się na nową wersję gry - nie oszukujmy się - legendarnej, to oczekiwania naturalnie będą wysokie. W takich sprawach jak voice acting wspomniany TTS jest dobrym przykładem na to, że nawet oryginalni lektorzy mogą nie podołać powtórzyć odpowiednio swoich kwestii tak, jak lata wcześniej.

 

A tu kurcze już faktycznie prawie 20 lat minęło...

Czuję się staro...

Odnośnik do komentarza

@Patricko, aż tak, to nie. Bardziej bym to porównał do MGSa rozbitego na mnóstwo krótkich misji, z dodatkiem misji pobocznych/opcjonalnych, plus endgame. Jest element rozwijania bazy i zdobywania technologii. Żeby przejść grę dla fabuły, to aż tak nie trzeba się w to angażować, ale oczywiście będzie łatwiej. Fajna gra, jak się nieco obniży oczekiwania, bądź trochę przymknie oko na pewne rozwiązania.

  • Lubię! 1
Odnośnik do komentarza
8 minut temu, Patricko napisał:

Czy to nie jest taki trochę Monster Hunter? W sensie mamy baze, rozwijamy ją, siebie i w międzyczasie robimy misję po materiały?

Masz rozwój bazy i łapanie do niej żołnierzy, co przekłada się na lepsze zabawki do wykorzystania w normalnej grze jak w Phantom Pain, ale to głównie gra fabularna ze swoją (dość niezłą) historią i kampanią.

  • Lubię! 1
Odnośnik do komentarza

Ja ogólnie jestem zdania że bez czapeczki z napisem nostalgia współczesny gracz bez zgrzytania zębami może grać jedynie w mgs5. Starsze części próbę czasu przeszły dość mizernie. Straszna szkoda bo akurat ta jedyna grywalna część jest zdecydowanie najgorsza jeśli chodzi o pacing, niezapomniane momenty, bossów czy fabułę.

Odnośnik do komentarza
15 minut temu, Daffy napisał:

Ja ogólnie jestem zdania że bez czapeczki z napisem nostalgia współczesny gracz bez zgrzytania zębami może grać jedynie w mgs5. Starsze części próbę czasu przeszły dość mizernie. Straszna szkoda bo akurat ta jedyna grywalna część jest zdecydowanie najgorsza jeśli chodzi o pacing, niezapomniane momenty, bossów czy fabułę.

MGS4 chyba też jeszcze mechanicznie jest zdolna bestia. 

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...