Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Forum PSX Extreme

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Ghost of Yōtei

Featured Replies

  • Odpowiedzi 618
  • Wyświetleń 45,3 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • To jest właśnie efekt tego całego DEI i woke. Z normalnych ludzi robi rasistów i seksistów. 10 lat temu nawet nikomu by powieka nie drgnęła na to, że główną bohaterką jest babka. A dzięki tym cudownym

  • boże, nie mogę się doczekać tych komentarzy przegrywów bo gramy babą w grze video xD      edit: oho, już są, pyszności  

  • Marzyłbym by specjalnie dla takich makdrajwów były w grze sytuacje niekomfortowe przy których takie jednostki uciekają do innego pokoju chowając namiocik przed znajomymi Zdecydowanie syndrom ukr

Opublikowano

Trzeba się będzie wczytywać w napisy przy dublażu japońskim, ale w GoT mi to nie przeszkadzało.

Opublikowano

Nawet nie brzmi źle po PL a pani głos jakby narratorka programów przyrodniczych )

ale proste że jap dublaż, wszystkie te gierki z chińczykami tak najlepiej wchodzą.

Opublikowano

To jest najprawdopodobniej powód dlaczego Yotei wygląda podonie jak Tsushima.

Można się spodziewać że coraz cześcięj budżet singlowych gier AAA będzie bardziej restrykcyjny i oszczędny.

Opublikowano

No to lipa z tym budżetem, bo akurat brak budżetu mocno w jedynce rzucał się w oczy

Opublikowano

Jak chcą za grę trzy i pół bomby to w jaki sposób to że przyoszczędzili na budżecie ma być dla nich okolicznością łagodzącą? Jakby grę sprzedawali za 200 to by można było inaczej na to spojrzeć.

Opublikowano
8 minutes ago, Observer said:

Jak chcą za grę trzy i pół bomby to w jaki sposób to że przyoszczędzili na budżecie ma być dla nich okolicznością łagodzącą? Jakby grę sprzedawali za 200 to by można było inaczej na to spojrzeć.

Dokładnie. No trochę red flag. Dobrze, że recenzje są przed premierą

Opublikowano

Jeśli gra w momencie wyjścia czyli 2020r kosztowała 60mln i pięć lat później kolejna jej odsłona kosztuje też 60mln przy ciągle rosnących kosztach produkcji czegokolwiek a wydawca i tak woła trzy i pół bomby to niezła beczka xdd

Opublikowano

To też ciekawe. Tsushima to jednak lepszy Assassin’s Creed. A gra jest dobrze wspominana, mimo że nowa marka to zawsze dodatkowe ryzyko. Biorąc pod uwagę jaki problem z tożsamością ma od kilku lat seria od Ubi, to aż dziwne, że ten budżet Tsushimy nie urósł, aby zwiększyć szanse zdetronizowania konkurencji.

Opublikowano
1 godzinę temu, Homelander napisał(a):

No to lipa z tym budżetem, bo akurat brak budżetu mocno w jedynce rzucał się w oczy

W jakiej kwestii? Bo moim zdaniem największym problemem GoT był za duży świat i obok malowniczych widoczków 10/10 były też takie 5/10 z rozmazanymi teksturami wrzucone tylko po to aby teren działań był większy. Jak by dostali większy budżet i zatrudnili więcej osób to pewnie by stwierdzili że robimy jeszcze większą grę a nie dopracowujemy do perfekcji to co mamy. GoW Ragnarok wpadł w taką pułapkę.

Opublikowano
2 minutes ago, łom said:

W jakiej kwestii? Bo moim zdaniem największym problemem GoT był za duży świat i obok malowniczych widoczków 10/10 były też takie 5/10 z rozmazanymi teksturami wrzucone tylko po to aby teren działań był większy. Jak by dostali większy budżet i zatrudnili więcej osób to pewnie by stwierdzili że robimy jeszcze większą grę a nie dopracowujemy do perfekcji to co mamy. GoW Ragnarok wpadł w taką pułapkę.

Widać to chociażby w scenkach. Twarze i mimika to gorzej niż nawet Horizon, że nie wspomnę o grach od ND albo God of War. Albo ściemnianie ekranu i tylko odgłosy przy ostrych akcjach, a potem cięcie i już po wszystkim.

Natomiast co do Twojej wypowiedzi to się zgadzam

Opublikowano

Koło chooya mi lata, czy zrobili grę za 60 milionów czy za 500. Ma być dobra gierka i tyle. Ghost of Tsushima to była dobra gierka, więc i tu mam spore zaufanie.

Druckmann zrobił TLoU2 za ponad 200 baniek, a fabula i tak była zjebana.

Nie chodzi o to ile masz kasy tylko jak ją wykorzystasz.

Opublikowano

Najlepszy ten Spider-Man 2 z budżetem 300 baniek, który nie wyglądał lepiej od SM Miles Morales, za to fabuła to były popłuczyny po jedynce

Edytowane przez funditto

Opublikowano
2 godziny temu, Pix napisał(a):

Koło chooya mi lata, czy zrobili grę za 60 milionów czy za 500. Ma być dobra gierka i tyle. Ghost of Tsushima to była dobra gierka, więc i tu mam spore zaufanie.

Druckmann zrobił TLoU2 za ponad 200 baniek, a fabula i tak była zjebana.

Nie chodzi o to ile masz kasy tylko jak ją wykorzystasz.

Akurat fabuła raczej mało odpowiada za budżet danej gry. Tlou2 pod względem mechaniki, grafiki, dbałości o szczegóły a przede wszystkim AI wrogów był całkiem spoko i było czuć piniondz tutaj.

Ale i tak wiadomo, że za 50% tych wszystkich budżetów odpowiada marketing tych gierek.

Opublikowano

Marketing swoją drogą, ale mam też wrażenie, że tak jak z budżetami filmów swoje zrobiły przerwy covidowe wydłużające czas pracy, w których trzeba było nadal płacić pracownikom

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.