Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Forum PSX Extreme

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Ghost of Yōtei

Featured Replies

Opublikowano
28 minut temu, Michu_M napisał(a):

ale ,,realistyczna'’ grafika w Assassin's creed shadows przemawiała do mnie bardziej. Tam miało się wrażenie, że oglądamy prawdziwy świat a w GoY przez tą stylizowaną grafikę widać, że to gierka wideo.

O Boże, nie notlikethis tylko nie gra wideo. Nienawidzę.

  • Odpowiedzi 892
  • Wyświetleń 60,3 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • To jest właśnie efekt tego całego DEI i woke. Z normalnych ludzi robi rasistów i seksistów. 10 lat temu nawet nikomu by powieka nie drgnęła na to, że główną bohaterką jest babka. A dzięki tym cudownym

  • boże, nie mogę się doczekać tych komentarzy przegrywów bo gramy babą w grze video xD      edit: oho, już są, pyszności  

Opublikowano

W Shadows grafika jest nieco bardziej zaawansowana przez bardziej zaawansowany RT ale Yotei jako całokształt też podoba mi się bardziej, może ogólnie przez to, że jest to dużo lepsza gra po prostu w podobnych klimatach. Mam takie odczucia jak ktoś mówił w jakiejś recenzji, że tym różni się sztuka od wyrobnictwa Ubisoftu.

Screeny z amatora w trybie wydajności.

199aace681f91-screenshotUrl.jpg

199aace8ad783-screenshotUrl.jpg

199aace8ad817-screenshotUrl.jpg

199aaceb89049-screenshotUrl.jpg

199acc18e6887-screenshotUrl.jpg

199acc18e6882-screenshotUrl.jpg

199acc18e6821-screenshotUrl.jpg

Opublikowano
Godzinę temu, Krzysztof93 napisał(a):

O Boże, nie notlikethis tylko nie gra wideo. Nienawidzę.

Nigdzie nie napisałem, że nienawidzę.) Chodziło mi tylko o różnice między tymi dwoma grami. ,,Realistyczna" grafika (celowo w cudzysłowie) kontra bardziej stylizowana. Obie piękne, obie zachwycają widokami. Po prostu ta z AC przemawia do mnie TROCHĘ bardziej. Tyle.

Opublikowano

Ja póki co tylko z doskoku i więcej przespałem z padem w ręku, niż faktycznie grałem (druga zmiana w robocie - przeważnie słabo mi się gra po powrocie do chaty). Wczoraj miałem takie wrażenie, że póki co wolę Tsushimę, że pierwsze wrażenie drugi raz ciężko wywrzeć i że chyba już mnie nie angażują te "ubisofciaki" od Sony, ale dziś chciałem tylko odblokować kapliczkę, a okazało się, że wlazłem na szczyt góry i jak zobaczyłem te widoczki to od razu przegoniłem negatywne myśli.

1759592058157.png


Wydaje mi się, że mocna poprawa w temacie śniegu nastąpiła.

Póki co fabularnie jest tak sobie, Atsu balansuje na krawędzi bycia spoko babką, a przerysowaną boss-girl rodem z hollywoodzkich wysrywów, no i ciut za dużo pyskatych kobiet już spotkałem, co trochę drażni w tym settingu, w którym kobieta powinna szorować czołem po ziemi byle tylko nie urazić wszechmogącego pana choćby spojrzeniem.
Niby spodziewałem się tego, bo wiadomo, że gierka pochodzi z ameryczki, a studia Sony są przesiąknięte tym woke szajsem, ale mam nadzieję, że w ostatecznym rozrachunku nie będzie tego jakoś specjalnie dużo (jak w Horizon Forbidden West np).

Opublikowano

U mnie startowy rejon wyczyszczony z kapliczek i bambusów, fajnie że jest monit przy graniu muzyczki jeśli właśnie wszystko zrobiliśmy. Fabularnie teraz się ciekawiej zrobiło no ale widzę gościa gdzie będzie nowa broń więc wiadomo co się zrobi najpierw.

Opublikowano

Chyba też będę sobie czyścił mapy po kolei, zamiast gnać z fabułą. Nie ma co się spieszyć.

Opublikowano
5 godzin temu, Donatello1991 napisał(a):

Ta grafika w AC shadows szybko robiła się zbyt monotonna.

Wole ten art style w yotei.

Ja tam 80h spędziłem w Shadows i 80% to było gapienie się na florę i faunę i technicznie to gra wyjatkowo dopracowana, a każdy region wystarczająco się różnił.

Ubisoft to potrafi, ale niektóre systemy tam znowu nie wyszły, niemniej jednak udana gra, dobrze, że posiedzieli dodatkowe pół roku, szkoda, że system walki dalej słaby.

Co do Yotei za krótko grałem, ale to jednak mimo settingu zupełnie inna gra niż Shadows, ciekawsza i bardziej "growa" to fakt :). Inny, lepszy rodzaj Ubisofciaka.

Opublikowano

Dla mnie dwa największe minusy Yotei - to wywalenie postaw, dalej powinny być tak aby każda broń była dobra na każdego przeciwnika.

Tragicznie to wyglada jak zmieniamy broń i nagle w tak imersyjnej grze, nagle pojawia sie włócznią w rękach...

Zmiana postawy była piękna i imersyjna, nie rozumiem czemu to wyjebali.

No i walka, niby szybciej i bardziej technicznie niż w Tsushimie ale na Boga dekapitacja zerowa.

Po zobaczenia takiej Onimushy to ciachanie tych przeciwników w Yotei wygląda po prostu mizernie.

Gierka wciąga lecz same uczucia mieszane.

Edytowane przez Soul

Opublikowano

Ta mało oryginalna historia zemsty jest przynajmniej dobrze prowadzona. Może być tłem podczas odkrywania świata i rozwijania postaci. Po przeokrutnie nudnych Borderlands 4 jest to miłe doświadczenie. Polecam zdobyć kusarigamę na samej północy mapy. :)

Opublikowano

Jak dla mnie różne bronki zdecydowanie lepiej od postaw. No ale jeszcze lepiej żeby każdy typ broni miał różne postawy jak w NioH ale to nie taka gierka. Ja mam dopiero duale i włócznię ale mega mi siedzi zmiana broni pod przeciwników, do tego bounty master armor pod perfect parry i się super śmiga.

Opublikowano

Z tego co widzę, ulepszając pancerz, nie da się biegać w poprzednich wersjach wyglądu. W Tsushimie to było od początku, czy później to dodali?

Opublikowano

Sucker Punch dowieźli, gra się równioe miodnie co w GoT banderas

Na razie robię głównie aktywności poboczne, parę zleceń wykonałem - misji pchające fabułę do przodu to praktycznie nic nie ruszyłem, nawet dwóch katan jeszcze nie mam xD

Sama postać Atsu jest całkiem dobrze napisana, motywacja dobrze uzasadniona, misje przeplatane z przeszłością nakreslają jej historię - dodatkowo gram z dubbingiem japońskim + polskie napisy i wczuwka rośnie!

A graficzka to osobny temat, roślinność w tej grze to nawet bije Horizon FW w mojej skromnej opinii, jak ktoś kubi tereny zielone to orgazm gwarantowany pepegasm

Jej plastyczność to coś niesamowitego, sama jazda na koniu to jakbym film albo piękny obraz oglądał. Ta gra ma przepiękne widoki fsg

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

Opublikowano

Najważniejsza rzecz zrobiona. D

Ogólnie zabawnie to wyglądało, jak liski podskakiwały po udanym przecięciu bambusa.

199b348077f56-screenshotUrl.jpg

Opublikowano
3 godziny temu, Snake_Plissken napisał(a):

nawet dwóch katan jeszcze nie mam xD

Czasem ciężko się oderwać od czegoś innego no i po drodze zawsze coś nowego się też znajdzie ale jednak bronie warto jak najszybciej sobie porobić.

Opublikowano

Właśnie ta gra ma coś w sobie, że lecisz niby do głównego wątku, a po drodze robisz kilka zleceń i się okazuje, że mija 10 godzin, a fabuła w miejscu stoi

Oczywiście to na plus, narazie gra się wybornie

Opublikowano

Nieźle mnie wciągnęła ta gra, jeszcze dodatkowo miałem chęć na taki lżejszy tytuł, coś sobie pozwiedzać mapkę - outlaws poleciało szybko z dysku, a tutaj jest MAGIA. Kolejny genialny otwarty świat od SONKI.

Opublikowano

Kilka uwag po kilkunastu godzinach.

  • Gra mogłaby być rozbudowanym dlc trochę jak krew i wino w wiedzminie, naprawdę ciężko mi uwierzyć, że oni nad tym siedzieli 5 lat.

  • Mapa jest cholernie pusta, wielkie połacie traw i kwiatów, z rzuconymi pojedenyczymi obozami wrogów lub jakimiś chatkami. (ACS lepiej przedstawiał japonię)

  • Fabuła obecnie jest ciekawsza dla mnie niż to co zaprezentowali w Tsushimie.

  • Stojąc w miejscu ze screena czuje sie jakby yotei mocno wzorowała się na nowych zeldach z tą pustą mapą pełną zieleni.

  • Walka jest chyba łatwiejsza niż w jedynce i chyba mniej efektowna ale już dokładnie nie pamiętam

199b104eea792-screenshotUrl.jpg

Opublikowano
19 godzin temu, messer33 napisał(a):

Jak dla mnie różne bronki zdecydowanie lepiej od postaw. No ale jeszcze lepiej żeby każdy typ broni miał różne postawy jak w NioH ale to nie taka gierka. Ja mam dopiero duale i włócznię ale mega mi siedzi zmiana broni pod przeciwników, do tego bounty master armor pod perfect parry i się super śmiga.

Właśnie, że to ta gra powinna miec różne bronie i do każdej 4 postawy - tym bardziej, że mieli już gotową mechanikę.

Opublikowano
59 minut temu, szurubur napisał(a):

Kilka uwag po kilkunastu godzinach.

  • Gra mogłaby być rozbudowanym dlc trochę jak krew i wino w wiedzminie, naprawdę ciężko mi uwierzyć, że oni nad tym siedzieli 5 lat.

  • Mapa jest cholernie pusta, wielkie połacie traw i kwiatów, z rzuconymi pojedenyczymi obozami wrogów lub jakimiś chatkami. (ACS lepiej przedstawiał japonię)

  • Fabuła obecnie jest ciekawsza dla mnie niż to co zaprezentowali w Tsushimie.

  • Stojąc w miejscu ze screena czuje sie jakby yotei mocno wzorowała się na nowych zeldach z tą pustą mapą pełną zieleni.

  • Walka jest chyba łatwiejsza niż w jedynce i chyba mniej efektowna ale już dokładnie nie pamiętam

199b104eea792-screenshotUrl.jpg

Pod względem mapy, terenu i npc (Tsushima wypada lepiej)

Tu faktycznie czasami jest za pusto, sama walka na pewno trudniejsza i bardziej techniczna.

Opublikowano

Widać (niestety) też że wdzianka niemal takie same jak z epoki Jina. Odkryłem calutką pierwszą część mapy i widoczki faktycznie spoko, ale puste toto a osad chyba jeszcze mniej niż poprzednio. No i te dwa albo trzy fragmenty, które są wąskimi przesmykami. Fajnie ukryty loading zamiast ekranu, nic więcej.

Za to fast travel świetny, że można się od razu do kupca wyteleportować.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 5

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.