Opublikowano 13 grudnia 202413 gru 6 godzin temu, schabek napisał(a): Strasznie duzo w was niepewnosci co do gry od studia ktore w swojej historii nie wypuscilo nic gorszego niz 9/10 18 minut temu, schabek napisał(a): Krotko mowiac czy tego chcieli gracze? No mam pewne watpliwosci
Opublikowano 13 grudnia 202413 gru 16 minut temu, bountyhunter napisał(a): Kiedy studio ma już na swoim koncie produkcje z dei i pokazuje trailer nowej gry z silną, niezależną i przede wszystkim uglified laską, to chyba logicznie jest wnioskować, że w finalnym produkcie będą te elementy woke/dei? To nie jest dopisywanie sobie czegoś do trailera, tylko zwykła znajomość portfolio dewelopera Jak sobie Druckmann chce robić gry dla siebie i rodziny to spoko. Tylko wychodzi na to, że Sony chce sprzedać ta grę ludziom którzy kupili ich konsole i na tym zarobić. Robi się problem. Jak będzie casus Concorda to czuję, że szybko się towarzystwo naprostuje bo nic nie działa tak kojąco na rozum korporacji jak niskie zarobki lub straty... Edytowane 13 grudnia 202413 gru przez addhoc
Opublikowano 13 grudnia 202413 gru Teraz, Pix napisał(a): Dla mnie zakup day one, bo gameplayowo Naughty Dog mnie jeszcze nigdy nie zawiodło i zapewne znowu na koniec generacji wycisną 101 procent mocy z konsoli sony. A fabularnie? Zobaczymy. Natomiast wieszczenie klapy, bo GRACZE SĄ OBURZENI i zostawiają łapkę w dół na jutubie? Trzymajcie się chłopaki, bo czeka was rozczarowanie. Naughty Dog, single player sinematik ekspirięs z potężną kampanią reklamową od sony zawsze się sprzedaje. To nie concord. No akurat The Last of Us 2 sprzedało się zdecydowanie poniżej oczekiwań. A to był długo wyczekiwany sequel uwielbianej przez wszystkich gry. Do tego opinie na temat dwójki nie były już tak pozytywne (delikatnie mówiąc).
Opublikowano 13 grudnia 202413 gru Neil Druckmann mówił że ma całkowitą wolność kreatywną i Sony kompletnie nie ingeruje w tworzenie gry
Opublikowano 13 grudnia 202413 gru Autor 20 minutes ago, schabek said: Krotko mowiac czy tego chcieli gracze? No mam pewne watpliwosci Gracze chcą jednocześnie nowych IP i powrotu znanych marek. Jednocześnie open worldów i liniowych lokacji. Jednocześnie gier długich i skondensowanych. I tak dalej.
Opublikowano 13 grudnia 202413 gru 34 minuty temu, Bielik napisał(a): Łapek w dół więcej niż w górę, ale to szczekająca mniejszość Wojna to pokój. Wolność to niewola. Ignorancja to siła. George Orwell, Rok 1984 Większość to mniejszość. Figaro, Rok 2024
Opublikowano 13 grudnia 202413 gru 19 minut temu, Homelander napisał(a): Gracze chcą jednocześnie nowych IP i powrotu znanych marek. Jednocześnie open worldów i liniowych lokacji. Jednocześnie gier długich i skondensowanych. I tak dalej. Chcemy dobrych gier bez lpgtewifi+-/* szkoda ze to tak ciężko zrozumieć tym którzy najgłośniej szczekają w mediach.
Opublikowano 13 grudnia 202413 gru To ciesz się, bo póki co gra nie ma nic z lgbt, sądząc po tym trailerze. based.
Opublikowano 13 grudnia 202413 gru Silna niezalezna kobieta z opaską na oku (znaczy twardzielka) i silna łysa baba (znaczy twardzielka). No kto by się spodziewał. Brakowało nożycowania. Edytowane 13 grudnia 202413 gru przez GSPdibbler
Opublikowano 13 grudnia 202413 gru Autor 7 minutes ago, kudlaty88 said: Chcemy dobrych gier bez lpgtewifi+-/* szkoda ze to tak ciężko zrozumieć tym którzy najgłośniej szczekają w mediach. Pokaż palcem gdzie tam to masz
Opublikowano 13 grudnia 202413 gru 30 minut temu, RoL napisał(a): No akurat The Last of Us 2 sprzedało się zdecydowanie poniżej oczekiwań. A to był długo wyczekiwany sequel uwielbianej przez wszystkich gry. Do tego opinie na temat dwójki nie były już tak pozytywne (delikatnie mówiąc). W 2022 sprzedaż wynosiła ponad 10 milionów sprzedanych sztuk. No wielu chciałoby zaliczyć taką komercyjną porażkę.
Opublikowano 13 grudnia 202413 gru Autor 34 minutes ago, RoL said: No akurat The Last of Us 2 sprzedało się zdecydowanie poniżej oczekiwań. A to był długo wyczekiwany sequel uwielbianej przez wszystkich gry. Do tego opinie na temat dwójki nie były już tak pozytywne (delikatnie mówiąc). Instytut badań z dupy, czy masz liczby o cytaty?
Opublikowano 13 grudnia 202413 gru 1 minutę temu, Homelander napisał(a): Pokaż palcem gdzie tam to masz Jprdl o tym właśnie piszę jeszcze mi napisz że prawdziwej baby nie widziałem i jestem incelem bo Ciri a może Ciril z Wieśka4 mi się nie podoba bo wygląda jak chłop w peruce.
Opublikowano 13 grudnia 202413 gru Autor Just now, kudlaty88 said: Jprdl o tym właśnie piszę jeszcze mi napisz że prawdziwej baby nie widziałem i jestem incelem bo Ciri a może Ciril z Wieśka4 mi się nie podoba bo wygląda jak chłop w peruce. No to pokaż mi gdzie masz te jbgt i inne literki w tych grach? Przypominam, że Ciri była brzydka wg książek Sapkowskiego. Wiele razy jest to wspominane, przed tym jak złapała bliznę
Opublikowano 13 grudnia 202413 gru Plot twist będzie taki, że baba jest łysa, bo ma 4 stadium raka odbytu i zrobią z tego wyciskacz łez. Gdyby nie logo ND to zero podjary, może dlatego, że nie przepadam za SF.
Opublikowano 13 grudnia 202413 gru 7 minut temu, Pix napisał(a): W 2022 sprzedaż wynosiła ponad 10 milionów sprzedanych sztuk. No wielu chciałoby zaliczyć taką komercyjną porażkę. To nie zmienia faktu, że oczekiwania były znacznie wyższe. W sklepach zalegały ogromne ilości niesprzedanych kopii oraz zwroty od klientów. Sprzedaż gry podratowały szybkie obniżki ceny. Tak, gra była komercyjną porażką, zgadza się. Edytowane 13 grudnia 202413 gru przez RoL
Opublikowano 13 grudnia 202413 gru Godzinę temu, Figaro napisał(a): Nom, bo te łapki w dół to takie odzwierciedlenie ogólnego odbioru gry, a nie glosnej, szczekającej mniejszości. Trochę jak z Hogwarts Legacy albo bojkotem Ciechana, no nie?
Opublikowano 13 grudnia 202413 gru 1 minutę temu, ProstyHeker napisał(a): Trochę jak z Hogwarts Legacy albo bojkotem Ciechana, no nie? ? HL sprzedał się świetnie.
Opublikowano 13 grudnia 202413 gru Autor 5 minutes ago, RoL said: To nie zmienia faktu, że oczekiwania były znacznie wyższe. W sklepach zalegały ogromne ilości niesprzedanych kopii oraz zwroty od klientów. Sprzedaż gry podratowały szybkie obniżki ceny. Tak, gra była komercyjną porażką, zgadza się. Pytam ponownie. Masz coś na poparcie tej tezy? Czy tak Ci się wydaje?
Opublikowano 13 grudnia 202413 gru Gra była komercyjną porażką. Gra była woke, więc musiała być porażką. Koniec dyskusji, czego nie rozumiesz
Opublikowano 13 grudnia 202413 gru Jakby TLOU2 było porażką, to by Cuckman nie nadzorował kolejnej produkcji. Ktoś tam w Sony umie liczyć pieniądze.
Opublikowano 13 grudnia 202413 gru 13 minut temu, RoL napisał(a): To nie zmienia faktu, że oczekiwania były znacznie wyższe. W sklepach zalegały ogromne ilości niesprzedanych kopii oraz zwroty od klientów. Sprzedaż gry podratowały szybkie obniżki ceny. Tak, gra była komercyjną porażką, zgadza się. Zwroty od kogo? Ahahaha xD. Chyba tych z Yt przed premierą, jak wyciekła wiadoma scenka i gówno wybuchło.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.