Opublikowano 25 września25 wrz Design i stylistka to tak jak w przypadku Returnal, totalna miazga! I premiera nieodległa Będzie sztos!Przerąbane, że dzień wcześniej wychodzi Crimson Desert, akurat jego też mam na liście do kupienia xD
Opublikowano 25 września25 wrz No pięknie, teraz mam dedline do marca. Muszę spiąć poślady i w końcu skończyć tego Returnala. Ale jest trudny dla mnie i utknąłem w trzecim biomie... Może to kwestia też że za rzadko grałem i mechanika poruszania nie siedzi w palcach? Saros zapowiada się tak samo klimatycznie jak Returnal.
Opublikowano 25 września25 wrz 13 godzin temu, Donatello1991 napisał(a):Ja mam wrażenie, ze przez inną nazwę gracze spodziewali sie przebudowy całego gameplayu i mechanik. No nie. To miałbyc od początku " returnal 2 ". Bigger better. Jak każda "kontynuacja" w historii gamingu.Takie były zawsze komentarze. Wiadomo było, że to będzie następca Returnala, tylko bez nazwy "Returnal 2" by jednak szersza publika nie miała wrażenia, że coś traci jeśli nie znała jedynki. Returnal to był sukces, ale nie na wielką mainstreamową skalę, mówimy o pewnie trochę ponad milionie sprzedanych kopii. Sony już prawie z każdym projektem celuje w znacznie więcej. Samo Housemarque to nie jest takie małe studio, liczba pracowników przekroczyła sto.To mówi też wiele, że w zapowiedziach twórcy wydają się podkreślać głównie "ułatwienia" mające dawać bardziej stały progres i więcej szans uniknięcia śmierci. Czyli generalnie chcą zrobić coś bardziej przystępnego, dla większej liczby osób, niż Returnal. Który dla mnie na przykład - osoby niesiedzącej specjalnie w strzelankach celowanych prawą gałką - był jednak za trudny, by w pełni się nim cieszyć, powtarzałem za wiele razy to samo i droga do faktycznego progresu była dla mnie za długa.
Opublikowano 25 września25 wrz Nie oczekuję przejść gry bez zgonu, ale Returnal mnie sporo nauczył, więc może się skończy na kilku.
Opublikowano 25 września25 wrz System "chwytania pocisków" i obsługi tej siły do kontrataku to dodatkowy element do całej mechaniki uników/skakania i ataków. Może być ciekawie się przestawić na odpowiednie "zbieranie" kuleczek ;]
Opublikowano 25 września25 wrz Oj, Returnal to bylo unikalne doświadczenie. Pamiętam, że po pierwszych kilku godzinach byłem zrezygnowany. Za trudne, nie ma szans, odpadam. Ale ostatecznie jednak zawsze wracałem i próbowałem dalej, zupełnie jak główna bohaterka. Z czasem zauważyłem, że idzie mi coraz lepiej i nie czułem się jak przy niektórych soulsach, że miałem więcej szczęścia niż rozumu, bo udało mi się dziabnąć bossa w dupę i na czas spierdolić przed atakiem.Kiedy kończyłem platynować Returnala to odwalałem takie kombosy i serie, że na początku przygody w życiu nie uwierzyłbym, że to ja gram. Autentycznie z czasem stawałem się coraz lepszy, a satysfakcja była ogromna. Piękna sprawa.
Opublikowano 25 września25 wrz Miałem bardzo podobne doświadczenie z Returnal, niesamowita sprawa jak od prawie zrezygnowania i stwierdzenia, że to za duży hardkor, zaatakowałem platynę i czułem się momentami niezniszczalny.
Opublikowano 25 września25 wrz Każdy miał swoją ścianę :)Dla mnie momentem w którym byłem już zrezygnowany i myślałem że trafiłem na grę która mnie pokona to był 2 boss. Później trzech bossów w 5 biomie. A ostatnim hardcorem była ostatnia studnia w 6 biomie, gdy na dole czekał Typhonops z kolegami.A tak poza tym pokój z robalem na drzwiach to zawsze wspaniałe wyzwanie i można w ostatnich biomach dostać po mordzie :D
Opublikowano 25 września25 wrz Trochę brak mi cierpliwości na takie gry, ale jak mam się kiedyś złamać, to akurat przy tych, tylko to może być wieczne kiedyś. Chociaż tutaj rzeczywiście widać jakby celowali w nieco większą publikę niż przy Returnalu.
Opublikowano 12 godzin temu12 godz. Wydaje mi się że w trailerze jedna babka to aktorka Selene.Ta od głosu.
Opublikowano 9 godzin temu9 godz. Deluxe z trzema dodatkowymi strojami i rakiem w postaci dostępu 48h wcześniej.Jest też strój za pre-order.https://blog.playstation.com/2025/12/11/saros-out-april-30-new-trailer-reveals-gameplay-story-details/
Opublikowano 9 godzin temu9 godz. Ostatnia data mi pasowała idealnie, trochę lipa z tym opóźnieniem, ale trudno jakoś czas na tego sztosa znajdę.
Opublikowano 8 godzin temu8 godz. Ja pindole. To sie juz dzieje. Giera wychodzi chwile po Resydencie. Dla mnie idealnie. Będzie czas na ćwiczenia w wieży. Tym razem biere pudełko day1. Z Returnalem zwlekałem a okazał sie świetnym tytułem przy którym spędziłem mnóstwo czasu. Jestem napalony
Opublikowano 8 godzin temu8 godz. Lipa to będzie jak ludzie z 300h na budziku przejdą grę za pierwszym razem ;D
Opublikowano 7 godzin temu7 godz. Jeżeli fabuła będzie podana tak jak Returnal to rzeczywiście może być lipa, ale zakładam sporo śmierci u mnie.
Opublikowano 7 godzin temu7 godz. Dla mnie liczy sie gameplay i dynamika. Story schodzi na dalszy plan. Fajnie jak to rozwina i dopracuja ale jakos nie mam wiekszych wymagan w tej kewsti. Z opisu wynika ze po kazdej śmierci będziemy silniejsi, potężniejsi wiec w gruncie rzeczy z kazda kolejna smiercia powinno byc latwiej Gorzej jak bedzie dzban za ukonczenie bez zgonu
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.