Opublikowano 2 godziny temu2 godz. Design i stylistka to tak jak w przypadku Returnal, totalna miazga! I premiera nieodległa Będzie sztos!Przerąbane, że dzień wcześniej wychodzi Crimson Desert, akurat jego też mam na liście do kupienia xD
Opublikowano 2 godziny temu2 godz. No pięknie, teraz mam dedline do marca. Muszę spiąć poślady i w końcu skończyć tego Returnala. Ale jest trudny dla mnie i utknąłem w trzecim biomie... Może to kwestia też że za rzadko grałem i mechanika poruszania nie siedzi w palcach? Saros zapowiada się tak samo klimatycznie jak Returnal.
Opublikowano 1 godzinę temu1 godz. 13 godzin temu, Donatello1991 napisał(a):Ja mam wrażenie, ze przez inną nazwę gracze spodziewali sie przebudowy całego gameplayu i mechanik. No nie. To miałbyc od początku " returnal 2 ". Bigger better. Jak każda "kontynuacja" w historii gamingu.Takie były zawsze komentarze. Wiadomo było, że to będzie następca Returnala, tylko bez nazwy "Returnal 2" by jednak szersza publika nie miała wrażenia, że coś traci jeśli nie znała jedynki. Returnal to był sukces, ale nie na wielką mainstreamową skalę, mówimy o pewnie trochę ponad milionie sprzedanych kopii. Sony już prawie z każdym projektem celuje w znacznie więcej. Samo Housemarque to nie jest takie małe studio, liczba pracowników przekroczyła sto.To mówi też wiele, że w zapowiedziach twórcy wydają się podkreślać głównie "ułatwienia" mające dawać bardziej stały progres i więcej szans uniknięcia śmierci. Czyli generalnie chcą zrobić coś bardziej przystępnego, dla większej liczby osób, niż Returnal. Który dla mnie na przykład - osoby niesiedzącej specjalnie w strzelankach celowanych prawą gałką - był jednak za trudny, by w pełni się nim cieszyć, powtarzałem za wiele razy to samo i droga do faktycznego progresu była dla mnie za długa.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.