Hela 1 962 Opublikowano 20 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2008 <!--quoteo--><div class='quotetop'>CYTAT</div><div class='quotemain'><!--quotec-->The darkness descends... Lords of Shadow arise Konami unveils details of incredible new 3D action-adventure title from European Product Planning department Konami Digital Entertainment GmbH has used Europe?s leading video game event, the annual Games Convention in Leipzig, to unveil a landmark new title for PLAYSTATION?3 and Xbox 360 from its European Product Planning department entitled Lords of Shadow, which is due for release in 2010. Developed by Madrid-based Mercury Steam, Lords of Shadow is a stunning new action-adventure IP, boasting an incredible level of visual detail and far-ranging gameplay. Set in Southern Europe during the middle ages, Lords of Shadow has beautifully-realised locales that play host to an epic battle between good and evil. This is a story of one man?s journey to discover the true meaning of sacrifice amidst murder and betrayal. Best described as a dark fairy tale, Lords of Shadow casts the player as the mysterious Gabriel. At its heart it is a vast third-person-viewed adventure, but combat and puzzle solving also play a major part in the main quest, while dark artifacts can be used to enhance Gabriel?s powers. Lords of Shadow also utilises a unique multi-functional weapon system called the Combat Cross?, wherein Gabriel?s favored armament can serve a multitude of purposes. For ranged attacks, an extendible chain can cause major carnage but also grip enemies, for melee the Combat Cross? can be extended into a stabbing weapon, or changed into a heavier night stick style device for defensive capabilities. With a play area that spans forest glades, underground catacombs and snowy wastelands, Lords of Shadow is a key title for Konami. It represents the most ambitious offering from the European Product Planning department to date, with the beautiful visuals married to fine-tuned gameplay that features a wide range of monstrous enemies and huge, screen-filling boss creatures. ?Lords of Shadow is a momentous title for us,? commented Dave Cox, Executive Producer and Head of Product Planning for Konami Digital Entertainment GmbH. ?Every element of the game pushes the host hardware to its limits, with Mercury Steam producing a game that has breath-taking visuals, incredible cinematic qualities, and varied and engrossing gameplay. It is truly an epic game but telling a human and emotive story. This is a title we hope will set a new standard for action-adventure titles.? Lords of Shadow will be released for PLAYSTATION?3 and Xbox 360 in 2010.<!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd--> Strona: <a href="http://www.lordsofshadow.com/" target="_blank">http://www.lordsofshadow.com/</a> Gra robiona jest przez team, który zrobił Jericho, ciekawe co im z tego wyjdzie. Cytuj Odnośnik do komentarza
Killabien 552 Opublikowano 20 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2008 Zapowiada się ciekawie, ciekawe co z tego wyjdzie, osobiście licze na hit. Cytuj Odnośnik do komentarza
YETI 10 944 Opublikowano 20 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2008 Hit? Od kolesi odpowiedzialnych za Jericho? dobre sobie Nie przekreślam gry, ale nie robie sobie nadziej. Cytuj Odnośnik do komentarza
diolek 43 Opublikowano 20 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2008 Hit? Od kolesi odpowiedzialnych za Jericho? dobre sobie Nie przekreślam gry, ale nie robie sobie nadziej. jak dlamnie jericho bylo conajmniej bardzo dobre, przeszedlem 3 razy ^_^ . wiec trzymam kciuki za chlopakow Cytuj Odnośnik do komentarza
Zeratul 415 Opublikowano 20 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2008 nie mowiac o tym, ze przekreslanie dewelopera po jednym nieudanym projekcie jest zenujace... tak jakbym napisal, ze jak Factor 5 zrobi nowa gre, to bedzie crapem na 4.9/10 Scrapland od Mercury Steam zbieral pozytywne opinie, moze tym razem bedzie podobnie... Cytuj Odnośnik do komentarza
Dr.Czekolada 4 475 Opublikowano 20 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2008 1 skojarzenie po trailerze - Castlevania O_O, Ogólnie mam wrażenie że mamy do czynienia z czymś przegadanym, ale mam nadzieje że będzie z tego dobry prodżekt. Cytuj Odnośnik do komentarza
Hela 1 962 Opublikowano 22 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2009 (edytowane) Nowa gra Kojimy = Lords of Shadow? Edytowane 22 Maja 2009 przez Hela Cytuj Odnośnik do komentarza
collins 111 Opublikowano 22 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2009 Hmm, trochę to nie podobne do Hideo, ale w sumie jestem gotów uwierzyć w to z dwóch względów: 1) reżyserował ostatnimi czasy już jedną grę, a nawet dwie, spoza serii MGS (ZOE i Boktai) 2) kiedyś zachwycał się poziomem zachodnich produkcji, a przede wszystkim God of War (porównał do Ninja Gaiden, które nie wypadło w jego mniemaniu tak dobrze jak produkcja Sony) i stwierdził, że chciałby kiedyś wziąć udział w podobnej produkcji Cytuj Odnośnik do komentarza
Hela 1 962 Opublikowano 22 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2009 Niepodobne, szczególnie, że za tą produkcje miał odpowiadać team MercurySteam. Cytuj Odnośnik do komentarza
Wiolku 1 592 Opublikowano 4 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2009 Proponuję zmienić tytuł na Castlevania: Lord of Shadow TRAILER miecie, ale boję się trochę o tą grę. Castlevania robiona przez zachodnich? Coś tu nie pasuje. Kojima chyba macza w tym palce, prawda? Cytuj Odnośnik do komentarza
Dr.Czekolada 4 475 Opublikowano 4 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2009 Robiona przez zachodnich pod dowództwem wschodniego, Kojima to niezły jajcarz :>. Lord Of Shadows to chyba będzie pierwsza Castlevania w 3D którą chyba zaakceptuje , fajnie naprawde ale ...... Liczę po cichu że zrobią jeszcze Dracule w starym stylu HD .... . Cytuj Odnośnik do komentarza
CoATI 1 050 Opublikowano 4 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2009 gow killer? zapowiada sie calkiem, calkiem.... a i historia moze byc ciekawa ; ) Cytuj Odnośnik do komentarza
estel 806 Opublikowano 4 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2009 Ta... Idź zabij potwory, które zabiły ci żonę. Zemsta to dosyć oklepany motyw. Cytuj Odnośnik do komentarza
Dr.Czekolada 4 475 Opublikowano 4 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2009 (edytowane) Nie pewnie, oczekujmy godziny cutscenek w stylu Kojimy ( No ... Dobra ZOE było chyba wyjątkiem chociaż i tam fabuła była mocnym napędem) i stos ... nie - miliard różnych przemyśleń (dlaczego zginęła, czy jego zemsta się zrealizuje ??), właśnie taką chce Castlevanię . Edytowane 4 Czerwca 2009 przez Dr.Czekolada Cytuj Odnośnik do komentarza
estel 806 Opublikowano 4 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2009 ZoE2 było genialne. Jak pierwszy raz przechodziłem grę to zajęło mi to 10 godzin. Gdy przechodziłem za drugim razem, na wyższym poziomie trudności i z pominięciem wszystkich filmików/scenek mój czas to... półtorej godziny Widać moc scenek! Nie mówię, że fabuła ma być jakaś rozbudowana, ale mogliby się wysilić bardziej niż zemsta/amnezja (właśnie sobie uświadomiłem, że Prototype bazuje i na zemście, i na amnezji ). Cytuj Odnośnik do komentarza
Berion 207 Opublikowano 5 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2009 (edytowane) Castlevania. Na wymowny dźwięk tego słowa wracają wspomnienia z dzieciństwa i CIII, potem mocny cios obuchem w postaci SoTN/NiTM, które zapoczątkowały wspaniały rpgowy odłam (pierwszą była CII, ale...) serii, któremu wierny jestem po dziś dzień. Pierwsza Castlevania 3d na N64 i potężny zawód. Kolejna podobnie. Części na PS2 nie były złe, ale zaliczyć ich do wysokobudżetowych nie sposób (szczególnie CoD, której jeśli nie poświęciło się trochę czasu pozostawiała w graczu poczucie wy* w błoto 50zł...). Długo czekałem, również z ciekawością, na kolejną odsłonę - na next geny (niech Wam będzie, że current geny ). Seria ma potencjał, w materii 3d nigdy nie wykorzystany lub może nawet zmarnowany. Ta gra może być przełomem. Pytanie tylko: czy zrobią z niej czystą siekę vide GoW o co się najbardziej boję, czy może wplotą też elementy rpg z obowiązkowym, jak ja to nazywam, "backtrackingiem pozytywnym" i masą sekretów - elementami bez których żadna z Castlevanii nie będzie Castlevanią choćby i nawet obracała kwadryliony polygonów na nano sekundę... //Zepewne g.ó.w.n.o z tego zrobią, ale połudzić się do 2010 można... ;P Edytowane 5 Czerwca 2009 przez Berion Cytuj Odnośnik do komentarza
rkBrain 28 Opublikowano 18 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2009 Ten Gabriel wygląda jak Christopher Lambert. Ciekawe ile mu zapłacili za użyczenie wizerunku. Cytuj Odnośnik do komentarza
AbraHAM 8 Opublikowano 18 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2009 jak dla mnie Castlevania to byl !!!KLIMAT!!! jak zachowaja mroczna tonacje i operowo-organowy soundtruck i ostra sieczke z elementami RPG ( no i sekrety mnostwo ukrytych sekretow ) to gra bedzie miodzio . Ingerencja Koimy w ten projekt moze oznaczac tylko jedno , przekombinowana do bolu fabula albo obrcnosc wielkiego mecha jako bosa Cytuj Odnośnik do komentarza
Guts 7 Opublikowano 18 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2009 Obecność Kojimy co najwyżej może wzbudzać jedno - przegadanie całej gry i zbytnie przekombinowanie. Żeby nie było dla Konami ta seria to kura znosząca złote jaja, więc nie wydaję mi się, aby w okolicach premiery (bądź) po, pierdyknęli słabego klona, który obrazi graczy. Mam nadzieje, że ta gra będzie tym dla Castlevani, czym było Sotn dla psx'a, a wiec godnym wrzuceniem serii na tory 3d. Cytuj Odnośnik do komentarza
RoL 561 Opublikowano 19 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2009 No bez przesady, kura znoszaca zlote jajka to np. seria MGS czy PES. Castlevania nie jest raczej tytulem, ktory sprzedaje sie w milionach egzemplarzy. Cytuj Odnośnik do komentarza
MajinBroda 0 Opublikowano 19 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2009 http://www.gametrailers.com/player/54474.html Roz****dalator musi wyjść i tyle ! Cytuj Odnośnik do komentarza
Dr.Czekolada 4 475 Opublikowano 19 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2009 Coz, gra warto sie zainteresowac chociazby faktem, by zobaczyc co tez takiego ma w glowie nasz kochany mistrz wirtualnej kinematografii, ze rzucil sie na ta serie tak namietnie. Oby nie wyszlo wiecej filmow mniej gameplay'a - bo od tego to sie "mistrz" nie wyleczy . Poza tym widac ze akcja jest szybka i dynamiczna bardziej, niz w jakiejkolwiek Zamkofilli. Cytuj Odnośnik do komentarza
wet_willy 2 160 Opublikowano 19 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2009 Wyglada jak polaczenie GOW z POP -__- ale trzymam kciuki kocham Castlevanie Cytuj Odnośnik do komentarza
CHINDOOS 7 Opublikowano 20 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2009 Ten Gabriel wygląda jak Christopher Lambert. Ciekawe ile mu zapłacili za użyczenie wizerunku. Prędzej jak bohater "Mody na sukces" Cytuj Odnośnik do komentarza
Nemesis 1 268 Opublikowano 20 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2009 Szykuje się świetna gra. Dawno nie było udanej Castlevania'i w realiach 3D. Trochę ten bohater jest za duży, ale widać, że ma charyzmę. Gameplay niby widać, że trochę inny niż Kratos ale i tak nasuwa mi z nim skojarzenia. Pomimo tego da się poczuć ten specyficzny klimat wampirzej sagi. Czekam na demo. Cytuj Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.