Jump to content


STRETCH

Użytkownicy
  • Content Count

    1340
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

29 Stara się

Informacje o profilu

  • Płeć:
    nie powiem

Kontakt

  • GG:
    4811842

Recent Profile Visitors

4900 profile views
  1. Raz widzialem ze spadla do 44 klatek. Ja kupuje te drozsze gry ale w nie nigdy nie gralem wcxesniej
  2. kupilem bombermana

  3. musisz slucjac radia przez kilka dnia az sie zona w(pipi)i i murzyn w sklepie z winylami tez nie bedzie wiedzial
  4. wedlug mnie jedyny sens miala by wersja stacjonarna. w sensie jakies pudelko z pro controllerem w zestawie, nazwac to switch lite czy cos i sprzedawac taniej dla osob ktore nie potrzebuja korzystac z konsoli poza domem.
  5. STRETCH

    Energy Drinki

    Redbull wspiera tych dzieciakow i innych sponsoringiem. Czasami umieraja, bo extreme. No i jest sprawdzony a nie od janusza. Taka mam wkrete gdy kupuje redbulla
  6. STRETCH

    tetris 99

    dzis kolejne zwyciestwo i kwalifikacja do losowania. fajnie fajnie
  7. STRETCH

    tetris 99

    Gra ktos? Ja tak. Dwa razy bylem pierwszy. Zazwyczaj w pierwszej dziesiatce laduje.
  8. ja chyba przyfrajerze i kupie re4, nigdy nie gralem.
  9. STRETCH

    Bayonetta 1 & 2

    wow. gra zrobila na mnie olbrzymie wrazenie. wczesniej wiedzialem o niej tylko, ze ma wysokie oceny i cycki bohaterka duze i czesto sie prezy. kupilem. i wow. zaluje ze dopiero teraz.
  10. byc moze nadziewam sie na zarzutke, ale odpowiem. Sa. sklepy stacjonarne w polsce maja dosc szeroki wybor akcesoriow, mozna cos dla siebie znalezc. do polski rowniez mozna zamawiac artykuly z amazon.de.
  11. 1392-5931-0161 polecam się dodać, mam fajnego mii
  12. ja go dzisiaj na 100% zrobilem. fajny do autobusu i na kibel. recenzja na arhn.eu
  13. STRETCH

    Pomoc

    szukam jakiegos telewizora do 1500zl. kupowal ktos cos podobnego ostatnio?
×
×
  • Create New...

Important Information

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać w Polsce Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych"). W związku z tym prosimy o zapoznanie się ze zaktualizowaną Polityką prywatności Privacy Policy.