Opublikowano 27 maja 20168 l Słynny trailer z PS3 był renderem, bo gra chodziła wtedy od dwóch do kilkunastu klatek, próbowali to wcisnąć na Ps3 - nie dali rady, odłożyli w niebyt - to jasne, że mamy technikalia rodem z poprzedniej generacji, tak samo jak ICO, które miało rodowód PSXa, a wyszło na PS2 - tylko SoTC był poprawny (powiedzmy).Przecież ich gry nie mają nigdy bardzo dużego budżetu i armii ludzi - to produkty pasji, i jedne z (bardzo) nielicznych ocierających się o sztukę.Oczywiście jak ktoś chce, to może narzekać na grafikę i nie kupić pozycji - jego sprawa, ja nie wyobrażam sobie ominąć tej pozycji.
Opublikowano 27 maja 20168 l Kogo obchodzi grafika w takiej grze? Przecież to i tak nie wygląda najgorzej. Gimby i tzw. "graficzne dziwki" się odbiją? Ojoj, jak mi przykro... Nope. Ja liczę na emocjonalną, piękną historię doprawioną typowo japońskim artyzmem i wszystkie znaki na niebie i ziemi wskazują, że właśnie to dostanę.
Opublikowano 27 maja 20168 l Mi tam grafika lata, to co jest teraz wystarcza. No ale Shadow robil na premiere ogromne wrazenie, na mnie przynajmniej.
Opublikowano 27 maja 20168 l No zobaczymy, jak wyjdzie gra czy to AI ptaszora jest tak doskonale, że było powodem przesunięcia. ai i framerate. nawet pierwsze materiały prezentujące gameplay miało go wpierw nagrane a następnie puszczone w płynniejszej jakości
Opublikowano 27 maja 20168 l Mi tam grafika lata, to co jest teraz wystarcza. No ale Shadow robil na premiere ogromne wrazenie, na mnie przynajmniej. Kosztem 15 klatek. Ale sam przyznaje, że SotC graficznie i artystycznie powalał i powala - no ja nie wierzę żeby na kimś ta gra teraz i nawet za 10 lat nie robiła/będzie robiła wrażenia. Szkoda, ze wersja HD nie bangla w 60 fpsach.
Opublikowano 27 maja 20168 l No jak miałaby wyjść na PS3 i mieć spadki klatek do niegrywalnych 15 to faktycznie lepiej. Choć z drugiej strony podejrzewam, że Naughty Dog lekkim choojem by temu podołało (tym, co sobie wyznaczyło sobie za cel Team Ico)
Opublikowano 27 maja 20168 l remaster w rock solid 30 fps nadal robi, więc jak to robiło nawet z dropami w 2005-2006 pamięta każdy kto wtedy ogrywał
Opublikowano 27 maja 20168 l Nie pamietam tych spadkow, nawet jesli wtedy mi jakos przeszkadzaly, to widocznie za(pipi)istosc gry je przycmila.
Opublikowano 27 maja 20168 l No gra w sumie nie potrzebowała nawet stałych 30 klatek, żeby w sposób bardziej lub mniej zaangażować odbiorcę. Gra była powolna, walki z kolosami też specjalnie szybkie nie były.
Opublikowano 27 maja 20168 l bardzo sie zaskocze jak gierka sie nie skonczy tak jak kazdy z nas podejrzewa Trico okaże się 17 kolosem, tak będzie.
Opublikowano 27 maja 20168 l bardzo sie zaskocze jak gierka sie nie skonczy tak jak kazdy z nas podejrzewa Trico okaże się 17 kolosem, tak będzie. fajny motyw, ale zostaje sam ending jedyne opcje jakie przychodzą mi do głowy to: - jego śmierć przez poświęcenie dla gówniaka - płacz pożegnanie przy wydostaniu się protagonisty miło gdyby udało się uniknąć sztampy, bo endingi poprzedników zrobiły to dobrze a teraz hajpujące obrazki:
Opublikowano 28 maja 20168 l Obejrzałem ten materiał od IGN i dla mnie graficznie sie to dobrze prezentuje. Zwierzak swietnie animowany, rzuce im na premiere moje pieniadze, zeby za 10 lat zagrac w kolejny unikalny tytuł.
Opublikowano 28 maja 20168 l Grafa może jakoś nie miażdży ale nic dziwnego, bo Strażnik powstaje już tyle lat, że i tak nieźle wygląda.
Opublikowano 28 maja 20168 l Grafa akurat jest tu malo wazna ale po obejrzeniu filmików gra wyglada ladnie.
Opublikowano 28 maja 20168 l Fajnie skoro nie jest ważna to czemu prawie każdy o tym wspomina? Nie oszukujmy się, gra jest już w produkcji prawie dekadę i są pewne obawy co do jakości.
Opublikowano 28 maja 20168 l No dla tej gry wielu kupiło PS3 a jedynie mogli sobie pograć w Team Ico HD.
Opublikowano 29 maja 20168 l Dla tej gry wielu kupiło Ps3? No nie sądzę - szczególnie patrząc na sprzedaż ich gier. Zawsze bawiło mnie to stwierdzenie. Gra pierwotnie miała wyjść w 2011, prace konceptualne zaczęły się oczywiście już po SotC - Ueda pierwotnie myślał o szybszym developingu niż przy poprzednich tytułach, ale jak widać Ps3 zweryfikowało jego plany.Dla narzekających na grafikę: Jego gry - jak sam twierdzi - stawiają na jak najlepsze oddanie pracy artystów pracujących przy produkcji (w tym i siebie). To jest pierwsza zasada jaka przyświeca zespołowi. Już nie mówiąc o prozaicznych sprawach: "dobra" grafika = duży budżet (assety same się nie zrobią - np. ND do U4 zatrudniło 10 teamów - oczywiście głównie Azja - redukcja kosztów przede wszystkim).
Opublikowano 29 maja 20168 l Graficznie wygląda spoko - jak będzie 1080p i 60 fps to nie będzie się do czego przyczepić. Czuć ten charakterystyczny styl ekipy i to jest fajne. Całość sprawia wrażenie takiego... "rękodzieła" z braku lepszego określenia. Takie Uncharted 4 może i piękne, ale czuć, że to maszynowa robota, a tutaj wrażenia są ciut bardziej "artystyczne" i to jest fajne. Oby tylko gameplay dawał radę, bo o doznania duchowe się nie martwię. "Biere na premiere", obojętnie kiedy miałaby ona się odbyć
Opublikowano 29 maja 20168 l Graficznie wygląda spoko - jak będzie 1080p i 60 fps to nie będzie się do czego przyczepić. Zapomnij.
Opublikowano 29 maja 20168 l Ostro ruszyli z materiałami. Obstawiam premierę we wrześniu lub październiku.
Opublikowano 30 maja 20168 l Dla tej gry wielu kupiło Ps3? No nie sądzę - szczególnie patrząc na sprzedaż ich gier. Zawsze bawiło mnie to stwierdzenie. Gra pierwotnie miała wyjść w 2011, prace konceptualne zaczęły się oczywiście już po SotC - Ueda pierwotnie myślał o szybszym developingu niż przy poprzednich tytułach, ale jak widać Ps3 zweryfikowało jego plany. Dla narzekających na grafikę: Jego gry - jak sam twierdzi - stawiają na jak najlepsze oddanie pracy artystów pracujących przy produkcji (w tym i siebie). To jest pierwsza zasada jaka przyświeca zespołowi. Już nie mówiąc o prozaicznych sprawach: "dobra" grafika = duży budżet (assety same się nie zrobią - np. ND do U4 zatrudniło 10 teamów - oczywiście głównie Azja - redukcja kosztów przede wszystkim). Nie no prawda to. Przynajmniej w moim wypadku. Ja PS3 kupiłem właśnie ze względu na tą grę. Pierwszy teaser - powalający. Jeszcze było FF Versus XIII, no i niestety całą generację musiałem przeczekać na te gry.
Opublikowano 30 maja 20168 l Kurcze, w końcu coś się ruszyło w temacie. Zapomniałem już, że na to czekałem jednak w tym przypadku nie będzie tak jak z The Division, na które czekanie znudziło mi się i zdyskwalifikowało jako potencjalny zakup. Nie martwię się w ogóle o efekt końcowy bo przykładem poprzedników wiem, że jakość będzie się wylewać z ekranu tv. I szczerze, teraz Ueda nie musi się nawet spieszyć jeśli chodzi o mnie. To będzie ta jedna jedyna gierka w roku, którą zakupię day one...chyba, że wyjdzie przed premierą PS 4,5 to wtedy nie będę się wygłupiał.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.