Skocz do zawartości

Awaryjność PS4


Rekomendowane odpowiedzi

To przykre, że trzeba być sprytnym Mirkiem z komisu, żeby coś załatwić. Postawa Nemesisa jest jak najbardziej prawidłowa i szanuję ją w 100% - szkoda nerwów żeby się kłócić o zabawkę.

 

W sieciówkach typu euro-rtv, saturn, MM nie miałam nigdy problemów. Szczególnie sporo rzeczy kupiłam w euro-rtv. Pracownicy tego sklepu w DG znają i respektują moje prawa i często sami od siebie proponują najkorzystniejsze dla mnie rozwiązanie (wyłączając ubezpieczenia, które wciskają na potęgę bo mają takie "rozkazy"). Nie reklamuję euro - pewnie polityka każdego sklepu zależy od kierownictwa i atmosfery zarządzania nim i nie wątpię, że można też trafić na kompetentnych pracowników w jakimś Media Expercie. Pracownicy ME, gdzie Nemesis kupił konsolę raczej do takich nie należą - skoro nie potrafili wywalczyć z innego oddziału natychmiastowej wymiany. Ewidentnie wina leży po stronie sieci ME. Oczywiście to nie umniejsza żenady serwisu firmy S.

  • Plusik 2
Odnośnik do komentarza

Nie trzeba byc sprytnym Mirkiem z Komisu, tylko choc troche asertywna osoba. Dostalem milion minusow w CW za to, ze skrytykowalem jego postepowanie, ktore w telegraficznym skrucie wyglada to tak: chlopak zwraca 2 dniowa konsole do sklepu na gwarancji, zamiast zarzadac zwrotu pieniedzy, wymienic na 2ga, sluchajac jakis dziwnych tlumaczen o lokalnych problemach sklepu, które nie powinny w ogole go interesowac. Przez 2-3 tyg nie wie co sie z nia dzieje, bo nie ma ze sklepem zadnego kontaktu, a czlowiek ktory sie tym zajmuje jest na urlopie xD. Po 4 tygodniach jest informacja zwrotna, ze konsola zaginęła - w serwisie Sony, bo niby maja sporo konsol do naprawy! Info z pierwszej reki - od sklepu! Do tej pory w sumie nie wiadomo gdzie jest konsola, bo Nemezis jedyny kontakt z serwisem Sony ma przez Media Expert, który prosi go by skarge do Sony przezslac także przez nich (no rece opadaja)...

Gry, dodatkowy pad leza w sklepie od 7 tygodni, bo jeszcze 2 pracownikow z mieszczącej się naprzeciwko biedronki ich nie przeszli, a dodatkowy pad zawsze przyda się jak wpadnie kumpel.

Masz racje, postawa jak najbardziej godna nasladowania, wszytkiemu jest winny:

z(pipi)any serwis SONY !

Edytowane przez easye
  • Plusik 2
Odnośnik do komentarza

moja co prawda jest może nie najcichsza -  zdecydowanie nie jest to sprzet dla lubiących ciszę. Ale ma rok i działa dobrze, pady trzeszcza, obudowa trzeszczy ale działa. Żar z tyłu wypluwa niemiłosierny :D

 

Swoją drogą to z jeden strony wiara chciałaby seksi sprzęt, chudy itd (patrz pojazd po wyglądzie X One) a z drugiej chłodny i cichy i do tego jeszcze tani :)

Odnośnik do komentarza

Prawidłowa postawa :dynia: Przecież Nemesis jest jak babcia obrobiona metodą na wnuczka - dwukrotnie. Nie dość, że własnych praw nie zna w ogóle, nie słucha dobrych rad innych, to jeszcze łyka wszystkie bajki oszustów i robi u nich kolejne zakupy.

Sprzedali ps4 zestaw? Sprzedali, zamiast dostać opierdziel to sprzedali xone? Sprzedali tej samej osobie, zarobek jest :) firma się cieszy :)

 

Nie trzeba byc sprytnym Mirkiem z Komisu, tylko choc troche asertywna osoba. Dostalem milion minusow w CW za to, ze skrytykowalem jego postepowanie, ktore w telegraficznym skrucie wyglada to tak: chlopak zwraca 2 dniowa konsole do sklepu na gwarancji, zamiast zarzadac zwrotu pieniedzy, wymienic na 2ga, sluchajac jakis dziwnych tlumaczen o lokalnych problemach sklepu, które nie powinny w ogole go interesowac. Przez 2-3 tyg nie wie co sie z nia dzieje, bo nie ma ze sklepem zadnego kontaktu, a czlowiek ktory sie tym zajmuje jest na urlopie xD. Po 4 tygodniach jest informacja zwrotna, ze konsola zaginęła - w serwisie Sony, bo niby maja sporo konsol do naprawy! Info z pierwszej reki - od sklepu! Do tej pory w sumie nie wiadomo gdzie jest konsola, bo Nemezis jedyny kontakt z serwisem Sony ma przez Media Expert, który prosi go by skarge do Sony przezslac także przez nich (no rece opadaja)...Gry, dodatkowy pad leza w sklepie od 7 tygodni, bo jeszcze 2 pracownikow z mieszczącej się naprzeciwko biedronki ich nie przeszli, a dodatkowy pad zawsze przyda się jak wpadnie kumpel.Masz racje, postawa jak najbardziej godna nasladowania, wszytkiemu jest winny:

z(pipi)any serwis SONY !

Znów lepiej bym tego nie ujął chociaż zabrakło jednego, kupna xone u nich w środku oczekiwania :) i beka nie jest z konsoli ms ale z faktu, że dać zarobić złodziejom, którzy traktują Cię jak szmatę, nie rozumiem :( Edytowane przez Wesker
Odnośnik do komentarza

Kupic od nich 2 konsole, wiedzqac, ze jak bedzie cos nie tak zaraz po rozpakowaniu to znowu trzeba bedzie czekac na serwis.  :facepalmz:

(pewnie Pan na dziale powiedzial, ze tym razem zdejmuje ja ze swojego stanu)

Edytowane przez easye
Odnośnik do komentarza

A jak oddasz drugi raz i ci powiedzą, że zestaw nie kompletny bo kartonu nie ma to co zrobisz? :D Różni ludzie pracują w tych sklepach/serwisach.

 

Co do sytuacji Nemesisa to również nie popieram takiego zachowania, osobiście bym nawet nie oddawał na gwarancję jak konsola pada po 15 minutach tylko reklamował jako towar niezgodny z umową z żądaniem wymiany na nową konsolę.

To nie UK czy gdzieś tam zachód Europy, tu konsument musi walczyć o swoje -.- jak w jungli.. ^^;;

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...