Skocz do zawartości

No Man's Sky

Featured Replies

Opublikowano

Mam łeb roz(pipi)ony po obejrzeniu tego. MISTRZOSTWO!

  • Odpowiedzi 1,2 tys.
  • Wyświetleń 142,7 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Yano ale ty grałeś xxxx godzin w division, mgs online i monster huntery. Twoja tolerancja na powtarzalne nudne grindowanie jest większa od naszej.

  • przecież widać na pierwszy rzut oka, że to nieoficjalna okładka tylko jakiś marnie wykonany fanart

Opublikowano

Ktoś jeszcze gra lol?

 

Ja w sumie cały czas, jak już siadam przy konsoli, to NMS idzie zawsze na pierwszy ogień. Nudne to niby w cholere, a ciągle latam i biegam po planetach :)

 

Najgorsze trofiki za mną, reszta to już kwestia czasu. Boli trochę fakt, że jeszcze nie znalazłem odkrytej planety, mam wrażenie, że nigdy to się nie stanie :(

Opublikowano

No latam i latam i latam i dolecieć nie mogę. Prawdę mówiąc nie wiem nawet, gdzie mam dolecieć. 

Wybieram opcje czarnych dziur przez które śmigam skrótami od układu do układu planetarnego i nadal nie mogę pomimo kilkudziesięciu godzin dolecieć tam gdzieś. 

Wrócić na ścieżkę Atlasa, dalej celować w dziury, czy jeszcze inna opcja?

 

 

Btw. gierka słodko-nudnawo-wciągająca z syndromem "jeszcze jednej planety". 

Opublikowano

Ja odpaliłem po dwóch tygodniach przerwy. Mam ten sam syndrom co Moldar. Jeszcze zerknę tu, jeszcze zbiorę trochę paliwka...

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Jakby Star Citizen miało mało problemów ;)

Opublikowano

teraz to bez znaczenia... i tak sa juz spaleni. 

co nie zmienia faktu, ze przez te kilka h z grą bawiłem się świetnie. Najgorsze jest to, ze ta gra jest po prostu "płytka"

Opublikowano

https://youtu.be/vpkXfzkmBVY

 

No nie powiem, nawet fajny ten motyw budowania, zobaczymy z czasem co tam jeszcze zrobią, co i tak nie zmienia faktu, że to i tak raczej nie ma sensu. Potrzebna jest większa rewolucja, a dokładniej to o czym głównie mówili, musi być online.

Opublikowano

Niech umrze ten cały sean murray z jego studiem, nikt ich nie chce, a grę zakopać tak jak kiedyś zakopali et.

Opublikowano

Po łatce sporo więcej zwierząt biega, niestety ich samych nic nie poprawiono. :dynia:

 

https://youtu.be/j6wil32aLvI

 

 

 

Lipa, że tryb budowania nie jest dostępny do aktualnego zapisu, trzeba grę zaczynać od zera.

 

 

PS. W końcu odwiedziłem system, odnaleziony przez innego gracza.

Edytowane przez Moldar

Opublikowano

tryb budowania z simsów to to nie jest :D  Ale sprawdziłem i zleciało mi przy tym jakieś 40 min.

Opublikowano

No ale jak się weźmie tryb budowania to nie ma tej "fabuły" z leceniem do serca galaktyki?

Opublikowano

Jakby te postawione budowle zostawały na planetach i mogły byc odkryte przez innych graczy to całkiem spoko sprawa, ale oczywiscie budowa dla samej budowy i nikt tego nie może zobaczyc to jest frajda na 15 minut i koniec zabawy.

Opublikowano

Jak oni mogli pominąć takie ważne kwestie projektowe? Co za debile z tych Hello Games. Aż dziw bierze, ze jeszcze tego nie rozwiązali gdzie Sony bez wahania pozamykalo Studio Liverpool czy Evolution. NMS to porażka jakaś jest. To nie wina wydawcy bo termin premiery był idealny w rynkowej przerwie letniej. Studio to banda partaczy, która schrzanila gre. Nie to co w smutnym przypadku Titanfalla.

Edytowane przez Nemesis

Opublikowano

A ja dalej planuje to kupic ale jak będzie po conajmniej kilku takich patachach i za max 60zł. Nie wiem tylko czy nie lepiej będzie brać na PC. Lubie spec simy i zbieractwo w grach wiec powinno mi podejśc przynajmniej na kilkanaście godzin.

Opublikowano

widze że hejt nie ustaje

 

a ja powiem inaczej - aktualizacja dodaje kawał fajnych rzeczy. wczoraj odpaliłem o 2 w nocy na chwile żeby "zobaczyć co z tym patchem" i grałem do 6:40 rano

wciągneło mnie tak jak za pierwszym razem, nowe opcje bardzo fajne

 

ktoś mowił o multi i budowie bazy - to może byc ściema ale wydaje mi sie że inni gracze będą widziec nasze bazy i budowle. jedno z urzadzeń jakie można postawić to coś w stylu kosmicznego znaku informacyjnego do którego można wpisać własny tekst. a to by sugerowało że inny gracz może go zobaczyć jeśli odwiedzi to miejsce (oczywiście pod warunkiem że to nie jest ściema tylko po to żeby właśnie nas oszukać)

 

budowanie bazy daje nam troszke "fabuły" albo raczej poprostu questów, mamy w końcu jakiś cel do robienia, bo można zatrudniać ludzików którzy w zamian za wykonanie zadań dają nam nowe receptury na komponenty bazy albo inne bajery

 

widziałem też na jutubie że można kupować ogromne krążowniki te które wcześniej wisiały w kosmosie tylko, nie wiem co dalej bo gość nie miał kasy na zakup, nie wiem czy da sie nimi latać ale podobno można werbować ludzi i mieć załoge

EDIT frachtowiec może służyć jako mobilna baza - można go w środku rozbudowywać podobnie jak baze na ziemi, dodawać pokoje, meble itp, posiada też inventory do którego można przesylać swoje skarby.

niestety nie można nim latać samodzielnie, tylko przyzywać

 

dodatkowo usprawiono wiele pomniejszych rzeczy, np szybkie menu (żeby użyć czegoś albo podładować akumulator - przyspiesza znacząco gre)

 

 

tryb survival - pograłem tylko chwile, wywaliło mnie na planecie gdzie życie schodziło bardzo szybko, obok jakiegoś rozwalonego domku, ponad 10 min piechotą do statku, zanim dobiegłem do statku zdechłem bo nie było żadnych surowców po drodze na odnawianie skafandra, wiec moge potwierdzić - jest trudno

 

tryb budowania - to za to coś co może dać wielu graczom drugie życie w NMS, mianowicie tym wszystkim których wkurzało głównie pieprzenie sie z surowcami i ciągłe strzelanie z laserka w kamienie albo walka ze slotami w inventory. w tym trybie wszystko jest za darmo, zero pieniędzy za statki, bronie i inne. w dodatku każda czynność która wymaga surowców (budowanie, zasilanie silnika, przyniesienie przediotu kosmicie) nie wymaga nic. można wcale nie mieć danego materiału a i tak sie da wykonać czynność. więc mimo że miejsce w inventory nadal jest ograniczone to tak naprawde zbierane fanty zbieramy dla jaj bo nie są one potrzbne do wykonywania czynności. dodatkowo w tym trybie mamy god mode, więc ogolnie można sobie zwiedzać świat bez przejmowania sie czymkolwiek.

 

co do budowy jeszcze - można budować wieżyczki checkpointy. coś co wyświetla sie jako znacznik na planecie nawet z bardzo daleka, więc w końcu jest możliwość wrócenia na planete w ulubione miejsce.

dodatkowo w bazie mamy teleport który pozwala przenosic sie miedzy bazą a stacją kosmiczną (ma to pewne ograniczenia ale i tak jest spoko bo działa nawet pomiędzy rożnymi układami słonczenymi

 

gra nadal ma bardzo dużo do ulepszenia żeby chociaż troche sprostać obietnicom ale ten patch jest jak najbardziej krokiem w dombrym kierunku. jeśli jeszcze kilka takich wyjdzie to dla mnie bedzie mocne 8+/10

Edytowane przez Yano

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Jak postawimy bazę jest opcja jakoś do niej wrócić? Widziałem, że trzeba jakoś generator zbudować tylko, że nie mam schematu na zbudowanie jednej części(oprócz płyty jakiejś tam jest jeszcze jeden item).

Opublikowano

Yano, inni gracze mogą odczytać tekst, ale naszej bazy nie zobaczą, co więcej, mogą w tym samym miejscu budować swoją.

 

Platyna wpadła. Nie jest trudna, ale trochę czasochłonna. Do centrum galaktyki nie doleciałem i pewnie tego nie zrobię. Może teraz znajdę jakiś fajny układ i zacznę budowanie swojej bazy, ale muszę odpocząć, bo grałem naprawdę dużo.

 

Mnie osobiście gra wciąga, co nie zmienia faktu, że jest to średni tytuł, a że niedawno zapowiedziano w końcu Elite na PS4, no to już przynajmniej wiem kiedy wywalam NMS z dysku. Szkoda, bo tytuł zapowiadał się fajnie, ale słabo ogarnięte zwierzęta nie dają nam złudzenia żywego świata, a raczej jakąś karykature kurnika.

Edytowane przez Moldar

Opublikowano

Platyna wpadła - tytuł średni. Why?

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.