Skocz do zawartości

Konsolowa Tęcza


Gość _Be_

Rekomendowane odpowiedzi

No wlasnie ze dyskusje o polityce wkradaly sie juz od dawna do tematow gierkowych, niektore chore po(pipi)y zaczely juz nawet fanow tej czy tamtej gierki wyzywac od alt-rightow czy innych trump supporterow tylko dlatego ze ich tworca jakiegos tweeta zlego napisal lub w gierce jest cameo jutubera ktory powiedzial ze nie chce imigrantow.

 

o, właśnie z tego powodu przestałem tam wchodzić, kiedyś regularnie odwiedziałem by poczytać ciekawe dyskusje, ale od momentu jak lewackie pojeby roztrząsały każdy pierd twórców na twitterze i wzywały do bojkotu danego tytułu to darowałem sobie, rzygać się chce.

 

Teraz jak widzę te wszystkie e-samobójstwa to tylko utwierdzam się w przekonaniu że Mejm miał 100% racji - gracze są popierdoleni.

Odnośnik do komentarza

7 godzin w RE7 za mną, mam dobre wrażenia ale też trochę rzeczy nie gra. O tych zarzutach więcej napiszę jak skończę, ale to co chciałbym tylko napisać to to, że wreszcie jest dowód, że SIĘ KUR>WA DA zrobić porządny filmowy horror w fpp, który nie jest pozbawiony walki i którego mechanika gameplayu nie polega na chowaniu się w szafkach. Gatunek horrorów odżył w ostatnich latach, no ale właśnie w wersji zabawy w chowanego + okazyjnie berka. Najbardziej mnie frustrował Outlast 2 w tej kwestii. Nie znoszę tego rodzaju rozgrywki, więc nawet nie myślałem żeby w to grać. Miałem to szczęście, że akurat jak była premiera ja byłem uziemiony w łóżku po wizycie na pogotowiu, więc miałem warunki i je.bnąłem sobie w jednym ciągu 10-godzinnego let's playa na żywo jak ktoś to przechodził na twitchu. No i nie przesadzę mówiąc, że to jedna z najbardziej imponujących wizualnie gier video - dobór kolorów, artystyczne podejście do gore (zrobili wysoką sztukę z brutalności) i po prostu wiele scen, które zapadają w pamięci. Do tego symbolizm i zakończenie, które w pięknie prosty sposób przekazuję pewną emocję. 

 

No tylko że gameplay to chowanie się w beczkach na śledzie. Widziałbym to tak:

 

- pierwsze 2-3 godziny gry bez zmian

 

- wtedy dostajesz dubeltówkę czy coś i czujesz się mocny bo możesz po prostu zastrzelić tych przeciwników przed którymi musiałeś się chować albo uciekać

 

- po godzinie gry zabierają ci broń i tym wprowadzają cię w większy stres bo się przyzwyczaiłeś do możliwości obrony

 

- znowu po jakimś czasie dostajesz jakąś broń, ale jest bardzo mało amunicji i rozgrywka polega na tym żeby umiejętnie wybrać w których konfrontacjach użyć broni

 

- ostatnie starcia, które są mixem walki i uciekania

 

 

Mam nadzieję, że RE7 wpłynie na gatunek i trend się odwróci. 

Odnośnik do komentarza

Pisalem o Outlascie 2 jak przeszedłem na premierę i tez jedna z wielu wad dla mnie był brak walki. Tu już nie chodzi nawet o to by biegać z kałasznikowem, ale w grze w której zazwyczaj atakują nas chuderlawi wieśniacy (a nawet wiesniaczki) a dosłownie na każdym kroku są jakieś widły wystające z siana czy łopata to strasznie nienaturalnie to wygląda jak trzeba uciekać.

 

No ale ja tam lubię mimo wszystko tę formułę, najbardziej w Amnesii która poza symulatorem chodzenia była też nawet kompetentną przygodowką. Outlast 2 nią nie był i opierał się tylko na przemykaniu sie przy często niedzialajacym stealth'cie i miotaniu się w ciemnościach przy oskryptowanych ucieczkach.

Edytowane przez c0r
Odnośnik do komentarza

Gracze Halo przekazali w ponad 220 tysięcy dollarów na pomoc humanitarną ofiarom huraganów, trzęsień ziemi i powodzi. W ramach akcji organizowanej wspólnie z 343 Industries i GlobalGiving.com caly dochód zmiktrotransakcji w Halo 5 z ostatnich kilkunastu dni poszedł na ten właśnie cel.

 

 

chociaż raz skrzynki się na coś przydały 

 

 

I ciekawy artykuł z Kotaku przedstawiający kulisy zamknięcia Visceral 

 

https://kotaku.com/the-collapse-of-viscerals-ambitious-star-wars-game-1819916152

 

jak to jest w końcu z tą grą? Ostatecznie ją EA skasowało czy zleciła dokończenie innemu swojemu studio (Vancouver?)?

Edytowane przez asax
Odnośnik do komentarza

jeśli charytatywnie gracze rzucają tyle kasy na skrzynki to pomyślcie ogólnie ile wydawcy na tym zarabiają. Pewnie chodzi o grube dziesiątki milionów. Nic dziwnego że tak cisną na mikropłatności.

To samo przyszlo mi do glowy. Zapomnijcie o braku skrzynek w grach EA. Tyle forsy w kilka dni, przypominaja sie od razu te placze, ze robienie gier jest coraz drozsze.

Odnośnik do komentarza

Jak PS2 to slima najlepiej cichszy, mniejszy i tańszy, są dwa modele scph-70000 i 90000 zasadniczo czym się różnią to zasilaczem i innym rozmieszczeniem kratek wentylacji jakbyś chciał postawić je pionowo musiałbyś się rozglądać za innym standem dla poszczególnego modelu. Tak do grania nie ma różnicy.

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   1 użytkownik

×
×
  • Dodaj nową pozycję...