Skocz do zawartości

Wiedźmin 3: Bugi, Glitche i "Bul" Dupy

Featured Replies

Opublikowano

No ja odkad ten stroj jej zalozylem to wszystkie wlosy na szyi stracila.

  • Odpowiedzi 499
  • Wyświetleń 72,5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • kefir ma rację. Po co chłopaki grac na premierę jak zwierzęta lepiej poczekać rok na goty edition załatane. Po co w ogóle grac w gry na obecnej generacji jak na ps1 i  ps2 tyle gier bez patchy:>  K

  • Kufir, opowiem Ci fraszkę. Kufir, Kufir, ty (pipi)u

  • Witaj w wielkiej i (nie)szczęśliwej rodzinie dotkniętych przez złego glitcha z ostatniego patcha. Zasiądź z innymi przy ognisku i wyczekuj cierpliwie nowej łatki. 

Opublikowano

Ja poza kilkoma przypadkami jak ciało wroga lewitowało, powielaniem się wpisów w bestiariuszu i brakiem możliwości farbowania setów wiedźmińskich nie uświadczyłem na razie niczego rażącego.

Opublikowano

Z rzeczy ktore zauwazylem po ostatnim update:

- czasami npckom migaja wlosy

- jest wiekszy popup, pewnie dlatego te wszystkie usprawnienia graficzne nie tknely plynnosci

- pojawialy mi sie czasami angielskie opisy przedmiotow (i to wszystkie itemy mialy opis siodla xD)

- nie odpalila mi sie muzyka podczas rozmowy z paniami lasu :frog:

- raz gerwant mi wlecial pod podloge i nawet wczytanie save nie pomoglo, trzeba bylo sie cofnac ze 3 zapisy wstecz

Opublikowano

Na Płotkę co cwałować nie chciała znalazłem sposób - wsiąść na kunia, wyciągnąć i schować miecz. Skuteczność 100%.

Opublikowano

Quest z treningiem przed turniejem > Plotka stoi w miejscu gdy zaczyna się trening jeździectwa. Jest jakiś sposób żeby ruszyć? :D Reload sejwa nic nie pomaga.

Opublikowano

Tak też zrobiłem. Ok, to poczeka Płotka na patcha. [emoji14]

Opublikowano

0 bugów a troszkę już pograłem. Wersja pc .  Może mam szczęście albo tak mocny komp bo doczytywanie nie występuje . wersja z goga galaxy

Edytowane przez blantman

Opublikowano

Ma ktoś problem z odebraniem nagrody za pewne zlecenie wirdzminskie dotyczące krowy??

Edytowane przez Szymek_PL_

Opublikowano

U mnie działało ok, ale nie jesteś pierwszą osobą, która o to pyta.

Opublikowano

Robiąc główny quest, lockowanie kamery się odblokowało, nie wiem kiedy, ja odkryłem na Złym Wilku, ale co w międzyczasie się naprułem z kierowaniem kamery na pojedynczych wrogów zapierdzielających w te i wewte to moje.

Opublikowano

Ale mnie ta gra wkurza. Zdechł mi "lock on target" (R3) od premiery tego dodatku. Grając na najwyższym poziomie bez tego ja kompletnie nie umiem grać. 

 

Mieliście tak? Już powoli jestem tak zdesperowany, że obniżę poziom trudności, aby cieszyć się grą a nie denerwować za każdym razem jak zobaczę grupę >2 mobów :(

Opublikowano

Przecież twarde lockowanie jest całkowicie bezużyteczne w tej grze. Geralt i tak z automatu lockuje się na 'podświetlonym' przeciwniku w kierunku którego się skierujemy, co jest znacznie wygodniejsze.

Opublikowano

Przecież twarde lockowanie jest całkowicie bezużyteczne w tej grze. Geralt i tak z automatu lockuje się na 'podświetlonym' przeciwniku w kierunku którego się skierujemy, co jest znacznie wygodniejsze.

Dokładnie. Z dużą grupą to już w ogóle były wałki, bo Geralt często lockował się na łuczniku, który stał kilometr za wszystkimi.
Opublikowano

Nie zgadzam z Wami, lockowanie jest za(pipi)istą opcją jaka ułatwia granie. Lock na łuczniku jest dobry ułatwiaczem na najtrudniejszym poziomie, bo zawsze w 100% na niego jesteś, a tak bez tego locka to czasem zarzuca Ci automatycznie na byle jakiego grasanta jak Ci podejdzie.

Opublikowano

Nie zgadzam z Wami, lockowanie jest za(pipi)istą opcją jaka ułatwia granie. Lock na łuczniku jest dobry ułatwiaczem na najtrudniejszym poziomie, bo zawsze w 100% na niego jesteś, a tak bez tego locka to czasem zarzuca Ci automatycznie na byle jakiego grasanta jak Ci podejdzie.

"Zarzuca" tylko jak nie umiesz grać.
Opublikowano

Nie, po prostu nie lubię takiego grania, że mam bez locka na łuczniku i skupiam się na nim, gdy po jakimś czasie ktoś podchodzi i wariuje wtedy cel na innego, a grać to gram jak najlepiej się wtedy czuje, każdy lubi jak mu pasuje dlatego niektórzy narzekają na zepsutego locka.

Opublikowano

lockowanie nie jest zbędne, ale lepiej używać je w walce 1 vs 1 zwłaszcza z dużymi typami, wobec których często chcemy być z tyłu bądź z boku, przy graniu bez locka podczas tańca między grupą przeciwników cel wybieramy za pomocą lewej gałki, system walki z grupka mobków jest zerżnięty z batmanów od rocksteady

Opublikowano

Nie, po prostu nie lubię takiego grania, że mam bez locka na łuczniku i skupiam się na nim, gdy po jakimś czasie ktoś podchodzi i wariuje wtedy cel na innego, a grać to gram jak najlepiej się wtedy czuje, każdy lubi jak mu pasuje dlatego niektórzy narzekają na zepsutego locka.

Wut. Chocby Ci 100 wrogow podeszlo to jak analog jest skierowany w strone lucznika i wciskasz przyciski od ataku to nie ma prawa Ci zmienic kierunku ataku.
Opublikowano

 

Nie, po prostu nie lubię takiego grania, że mam bez locka na łuczniku i skupiam się na nim, gdy po jakimś czasie ktoś podchodzi i wariuje wtedy cel na innego, a grać to gram jak najlepiej się wtedy czuje, każdy lubi jak mu pasuje dlatego niektórzy narzekają na zepsutego locka.

Wut. Chocby Ci 100 wrogow podeszlo to jak analog jest skierowany w strone lucznika i wciskasz przyciski od ataku to nie ma prawa Ci zmienic kierunku ataku.

 

 

Ja to wiem, że tak działa i że zawsze będzie skierowane na niego target bez locka jak podejdziesz do niego i atak poleci, problem taki, że czasem nie lubię byle automatycznego narzucania locka na kogoś innego jak Ci ktoś podejdzie, a tak to twardy lock w tym pomagał zawsze i trzymałeś non stop na targecie łucznika, jest o tyle wygodnie i łatwiej się skoncentrować się na przeciwniku, tak każdego po kolei rozwalać, gdy reszta Ci lata koło ciebie nie zważając targetu na inny z powodu twardego locka :)

 

 

Mam problem w zadaniu z posągiem lebiody, (komu w drogę, temu czas) - jest NPC pod pomnikiem lebiody z którym nie mogę zagadać tylko mówi swoje, żeby to zadanie ruszyć czy coś, aby wejść z nim w konwersację. Miał ktoś taki problem? Bug czy co?

 

Edytowane przez Faka

Opublikowano

 

Mam problem w zadaniu z posągiem lebiody, (komu w drogę, temu czas) - jest NPC pod pomnikiem lebiody z którym nie mogę zagadać tylko mówi swoje, żeby to zadanie ruszyć czy coś, aby wejść z nim w konwersację. Miał ktoś taki problem? Bug czy co?

 

 

Może musisz wpierw znaleźć inną grupę robotników? W tym zadaniu jest 5 takich punktów rozsianych po mapce. 

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.