Skocz do zawartości

Wiedźmin 3: Bugi, Glitche i "Bul" Dupy


Rekomendowane odpowiedzi

Z rzeczy ktore zauwazylem po ostatnim update:

- czasami npckom migaja wlosy

- jest wiekszy popup, pewnie dlatego te wszystkie usprawnienia graficzne nie tknely plynnosci

- pojawialy mi sie czasami angielskie opisy przedmiotow (i to wszystkie itemy mialy opis siodla xD)

- nie odpalila mi sie muzyka podczas rozmowy z paniami lasu :frog:

- raz gerwant mi wlecial pod podloge i nawet wczytanie save nie pomoglo, trzeba bylo sie cofnac ze 3 zapisy wstecz

Odnośnik do komentarza

Ale mnie ta gra wkurza. Zdechł mi "lock on target" (R3) od premiery tego dodatku. Grając na najwyższym poziomie bez tego ja kompletnie nie umiem grać. 

 

Mieliście tak? Już powoli jestem tak zdesperowany, że obniżę poziom trudności, aby cieszyć się grą a nie denerwować za każdym razem jak zobaczę grupę >2 mobów :(

Odnośnik do komentarza

Przecież twarde lockowanie jest całkowicie bezużyteczne w tej grze. Geralt i tak z automatu lockuje się na 'podświetlonym' przeciwniku w kierunku którego się skierujemy, co jest znacznie wygodniejsze.

Dokładnie. Z dużą grupą to już w ogóle były wałki, bo Geralt często lockował się na łuczniku, który stał kilometr za wszystkimi.
Odnośnik do komentarza

Nie zgadzam z Wami, lockowanie jest za(pipi)istą opcją jaka ułatwia granie. Lock na łuczniku jest dobry ułatwiaczem na najtrudniejszym poziomie, bo zawsze w 100% na niego jesteś, a tak bez tego locka to czasem zarzuca Ci automatycznie na byle jakiego grasanta jak Ci podejdzie.

"Zarzuca" tylko jak nie umiesz grać.
Odnośnik do komentarza

Nie, po prostu nie lubię takiego grania, że mam bez locka na łuczniku i skupiam się na nim, gdy po jakimś czasie ktoś podchodzi i wariuje wtedy cel na innego, a grać to gram jak najlepiej się wtedy czuje, każdy lubi jak mu pasuje dlatego niektórzy narzekają na zepsutego locka.

Odnośnik do komentarza

lockowanie nie jest zbędne, ale lepiej używać je w walce 1 vs 1 zwłaszcza z dużymi typami, wobec których często chcemy być z tyłu bądź z boku, przy graniu bez locka podczas tańca między grupą przeciwników cel wybieramy za pomocą lewej gałki, system walki z grupka mobków jest zerżnięty z batmanów od rocksteady

Odnośnik do komentarza
Gość suteq

Nie, po prostu nie lubię takiego grania, że mam bez locka na łuczniku i skupiam się na nim, gdy po jakimś czasie ktoś podchodzi i wariuje wtedy cel na innego, a grać to gram jak najlepiej się wtedy czuje, każdy lubi jak mu pasuje dlatego niektórzy narzekają na zepsutego locka.

Wut. Chocby Ci 100 wrogow podeszlo to jak analog jest skierowany w strone lucznika i wciskasz przyciski od ataku to nie ma prawa Ci zmienic kierunku ataku.
Odnośnik do komentarza

 

Nie, po prostu nie lubię takiego grania, że mam bez locka na łuczniku i skupiam się na nim, gdy po jakimś czasie ktoś podchodzi i wariuje wtedy cel na innego, a grać to gram jak najlepiej się wtedy czuje, każdy lubi jak mu pasuje dlatego niektórzy narzekają na zepsutego locka.

Wut. Chocby Ci 100 wrogow podeszlo to jak analog jest skierowany w strone lucznika i wciskasz przyciski od ataku to nie ma prawa Ci zmienic kierunku ataku.

 

 

Ja to wiem, że tak działa i że zawsze będzie skierowane na niego target bez locka jak podejdziesz do niego i atak poleci, problem taki, że czasem nie lubię byle automatycznego narzucania locka na kogoś innego jak Ci ktoś podejdzie, a tak to twardy lock w tym pomagał zawsze i trzymałeś non stop na targecie łucznika, jest o tyle wygodnie i łatwiej się skoncentrować się na przeciwniku, tak każdego po kolei rozwalać, gdy reszta Ci lata koło ciebie nie zważając targetu na inny z powodu twardego locka :)

 

 

Mam problem w zadaniu z posągiem lebiody, (komu w drogę, temu czas) - jest NPC pod pomnikiem lebiody z którym nie mogę zagadać tylko mówi swoje, żeby to zadanie ruszyć czy coś, aby wejść z nim w konwersację. Miał ktoś taki problem? Bug czy co?

 

Edytowane przez Faka
Odnośnik do komentarza

 

Mam problem w zadaniu z posągiem lebiody, (komu w drogę, temu czas) - jest NPC pod pomnikiem lebiody z którym nie mogę zagadać tylko mówi swoje, żeby to zadanie ruszyć czy coś, aby wejść z nim w konwersację. Miał ktoś taki problem? Bug czy co?

 

 

Może musisz wpierw znaleźć inną grupę robotników? W tym zadaniu jest 5 takich punktów rozsianych po mapce. 

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...