Opublikowano 25 listopada 20195 l Ja się lekko zmuszałem do skończenia jak już miałem gierkę odłożyć to pojawiał się fajny pomysł i dobrze poprowadzona misja. Ogólnie jak ktoś nie zagra to nic nie traci. Na plus fajny świat chociaż widać ,że ich termin gonił bo mogli zdecydowanie więcej wyciągnąć z tej gierki pod względem narracji. Był potencjał który moim zdaniem zmarnowano.
Opublikowano 25 listopada 20195 l 28 minut temu, Ukukuki napisał: . Był potencjał który moim zdaniem zmarnowano. Ech, wiele takich gier było, na szczęście gameplay nie był copy pastą innych gier ubi czy sony z otwartym światem. Jest nawet więcej kombinowania niż w samym wiedźminie jeśli chodzi o walkę z dinobotami. Robi wrażenie jak te wielkie maszkary dostają obrażenia i części z nich się sypią na ziemie
Opublikowano 25 listopada 20195 l Nie wiem czego niektorzy oczekiwali od studia ktore robi wylacznie pif paf. Wazne ze walka daje rade ktora stanowi trzon rozgrywki a jest to podane z ciekawa historia. Jak komus to siadlo to mial GOTY. Jak na ich pierwsza gre i tak wyszlo calkiem spoko Porownujecie do wiedzmina czyli firmy ktora specjalizuje sie w RPG. I juz nawet nie wspomne ze wiedzmin bylby dwa razy fajniejszy gdyby walka byla choc w polowie tak dobra jak tu. W drugiej czesci bedzie tylko lepiej...zreszta po samym dodatku widac ze jest juz troszke inaczej zrealizowany Edytowane 27 listopada 20195 l przez Szymek
Opublikowano 25 listopada 20195 l W dodatku trochę przegięli te maszyny, ale wprowadzili ciekawe "shotguny" no i akcje wspinaczkowe na szczyty gór robią robotę. Mimo wszystko misje z podstawki lepiej się ogrywało. A kotły to już w ogóle GOTY. Natomiast też zgadzam się, że potencjał fabularny nie w pełni wykorzystany, choć to i tak poziom wyższy niż jakieś 3/4 innych produkcji.
Opublikowano 25 listopada 20195 l 6 godzin temu, Paolo de Vesir napisał: Mi też siadła ogólnikowo (szczególnie cauldrony ) chociaż potrzebowałem czasu żeby zaskoczyło. Wciąż uważam jednak, że należałoby zatrudnić kogoś bardziej doświadczonego w pisaniu dialogów I zadań pobocznych. Wiesiek 3 jednak mocno nas pod tym względem rozpieścił. Akurat główny narrative director to John Gonazalez, czyli lead writer Fallout New Vegas, więc dość sensowne nazwisko. Faktycznie jednak powinien sobie dobrać lepszych współpracowników przede wszystkim do zadań pobocznych. Obstawiam też, że jako pierwsza gra serii pewne rzeczy musiały być bezpieczne i koniec końców część dialogów wyszła dość średnio. Tak czy siak liczę na mocną poprawkę w kontynuacji.
Opublikowano 25 listopada 20195 l Misje poboczne to tragedia, z wszystkich postaci pamietam tylko ruda.No i jeszcze ladna graficzke i nawet ciekawa fabule.Reszta totalny sredniak.W sumie to Guerilla co oprocz graficzki duzo wiecej nie zaoferuje.
Opublikowano 25 listopada 20195 l Ja misji pobocznych nawet nie tykałem, tragiczne są. Jak nie miałem ochoty iść wątkiem głównym to po prostu zwiedzałem świat i walczyłem. Dla mnie było to trochę marnowanie fajnego świata bo poza walką wiele w nim nie było. Z drugiej strony to gierka akcji nie RPG. W każdym razie premiera rok później i myślę ,że by zapełnili ten świat fajnymi aktywnościami. Widać ,że samo tło fabularne jest świetne, jednak kompletnie go nie wykorzystali. No a samo zakończenie Walka w tej gierce jest świetna ale trzeba się jej nauczyć. Ja na początku trochę źle do tego podchodziłem bo typowo jak do zwykłej gierki akcji.
Opublikowano 25 listopada 20195 l Chciałbym by w "dwójce" poszli trochę bardziej w Monster Huntera - craftowanie ekwipunku i broni z każdej maszyny, solidny post game z roznymi wariacjami (Thunderjaw w jakiś wersjach poison, ice itp. ale tego to na pewno nie będzie ), rozbudowali walke bronią białą, do tego większy świat, a nie jak w ZD nayyebane wszystko na sobie przez co swiat wydawal się bardzo sztuczny z tym swoim przechodzeniem miedzy pustynie/snieg/dzungle na krótkim dystansie. No i kórva obowiązkowo większe maszyny tak ze 2/3x od Trexa, ale oto się nie musimy martwic
Opublikowano 25 listopada 20195 l No patrząc ilu zatrudniają level/enviroment artistów/designerów oraz quest designerów/writerów - to raczej należy spodziewać się większego świata i większej ilości questów. Zresztą w post-mortem gry GG za największe słabości swojej gry uznaje animacje dialogowe (z wyłączeniem tych z mocapem) oraz questy. Za to nie spodziewam się dużych zmian związanych z bronią białą, Horizon był w 100% skupiony na walce dystansowej, to w sumie jakby narzekać, że w soulsach walka łukiem jest beznadziejna (bo jest, ale gra nie skupia się na tym). Btw. Głównym problemem była mała liczba osób za to odpowiedzialnych - obecnie w GG jest spory dział od "living world" i nadal zatrudniają. Generalnie, po sukcesie pierwszej części spodziewam się skoku jakościowego, charakterystycznego dla sequeli. Edytowane 25 listopada 20195 l przez Hendrix
Opublikowano 25 listopada 20195 l Jak w gierce zamiast wątku głównego biegasz sobie po świecie zbierając kwiatki i wchodząc po górach i cię to cieszy to znaczy, że jest dobrze. Ostatnio tak miałem przy RDR.
Opublikowano 25 listopada 20195 l Mnie ciekawi czy jest szansa na całkowity reboot killzone od nich bo drugiego tak zmarnowanego uniwersum chyba nie ma czy już całkowicie przerobia się na studio od horizona
Opublikowano 25 listopada 20195 l Mają drugiego game directora, więc oprócz Horizon, jest jeszcze jedna gra w jakiejś fazie produkcji. Simon Larouche wcześniej był game directorem ostatniego Rainbow Six, online gameplay directorem niezapowiedzianej gry Eidos-Montreal i senior designerem multi w Killzone 2. Wszytko więc wskazuje na grę nastawioną na online, na to czy będzie to jakiś reboot Killzone'a czy zupełnie nowe IP będziemy musieli pewnie poczekać 2-3 lata. Studio zresztą niedługo przenosi się do nowo wybudowanej siedziby, planują posiadać 400+ pracowników i wydawać gry raz na 2-3 lata, a zważywszy, że szefem całego Sony Worldwide Studios został Hermen Hulst, były szef GG, to wsparcie/kreatywna wolność raczej nie zostaną zachwiane. Edytowane 25 listopada 20195 l przez Hendrix
Opublikowano 27 listopada 20195 l Odświeżam sobie Horizona za sprawą Frozen Wilds. Widzę po trophy, że w gierkę grałem w 2017 roku... szybko odnalazłem się w walce, ale jedna gra jest złożona i nie pamiętam kilku rzeczy. Chciałbym ulepszyć torbę, brakuje mi skóry ze zwierzęcia. Na mapce jakoś się oznaczało, gdzie ten zwierzak występuje, czy mi się już myli z Far Cry'em?:) Jaki set najlepiej do walki? W sumie używam 3ech łuków + burzomot (z DLC). No i przyznam, że gra stara, ale ta grafa wciąż robi wrażenie, chyba TOP 3 graficznych perełek na PS4. Ten sam silnik jest w Death Stranding?
Opublikowano 27 listopada 20195 l Zwierzęta się nie odznaczają na mapie (tylko siedliska dinobotów), ale ogólnie łatwo je spotkać, więc z pomocą fokusa nie powinno być problemów. Musisz tylko pamiętać, że niektóre gatunki są spotykane na mapie z podstawki, niektóre wyłącznie na mapie z dodatku (np. borsuk), ale są też wspólne dla obu środowisk. No i skóra nie zawsze wypada, więc może będziesz musiał upolować kilka sztuk, aż wpadnie. Set do walki to wedle uznania, bo można je na tyle mocno modyfikować splotami, że póki nie startujesz na ultra hardzie czy innym kosmicznym poziomie, to wszystkie są grywalne. Ja śmigałem w tym z wysokim maskowaniem, a splotami eksperymentowałem, ale to już zależy od stylu gry. 1 godzinę temu, grzybiarz napisał: Ten sam silnik jest w Death Stranding? Ta. Bardzo mi się w nim podoba, że wzgórza i wzniesienia nie ograniczają gracza i praktycznie na każdą ścianę i górę da się wspiąć metodą skokową i wbieganiem zygzakami. Detal, ale miło mnie zaskoczył. Nie znam się na technicznych aspektach, jednak wyczuwam, że silnik ma potencjał. Ani w Horizonie, ani Death Stranding nie zauważam znaczących dropów, a szczególnie w tym pierwszym na ekranie potrafi się dziać sporo. Obcowanie z Decimą jest jakieś takie odświeżające po tych dziesiątkach podobnych fizycznie grach na Unrealu czy Unity.
Opublikowano 27 listopada 20195 l Naprawdę mam kiepska pamięć, ale czy można przywoływać zwierzęta i na nich jeździć jak autami w Gta?:) po coś się je dominuje, ale nie pamietam Edytowane 27 listopada 20195 l przez grzybiarz
Opublikowano 27 listopada 20195 l 59 minut temu, grzybiarz napisał: Naprawdę mam kiepska pamięć, ale czy można przywoływać zwierzęta i na nich jeździć jak autami w Gta?:) po coś się je dominuje, ale nie pamietam Można po zakupie skilla. Jak szukasz skór to jest też skill do tego, który zwiększa szansę na szybsze ich znalezienie (ostatni w trzecim rzędzie od prawej). Mój zestaw to łuk bojowy, potykacz (po dopakowaniu daje prawie 500 obrażeń), hukproca i burzomiot (którego też można dopakować po jednej z misji Frozen Wilds). A dominujesz żeby za ciebie walczyły z innymi Edytowane 27 listopada 20195 l przez Rudiok
Opublikowano 28 listopada 20195 l W dniu 25.11.2019 o 22:15, Hendrix napisał: Wszytko więc wskazuje na grę nastawioną na online, na to czy będzie to jakiś reboot Killzone'a czy zupełnie nowe IP będziemy musieli pewnie poczekać 2-3 lata. podobno bedzie to powrot Socoma. Ciekawe ile w tym prawdy ale wolalbym Killzone. Sorry za offa
Opublikowano 29 listopada 20195 l Ależ ta gierka cudnie wygląda. Co prawda siedzę blisko dość dużego TV, no ale na Prosiaku trzeba wychwycić te detale Wczoraj ukończyłem dodatek, jeszcze została misja poboczna - zabicie 5 stworów, może nawet wpadnie trofeum za 60 lvl. Dawno nie grałem w tytuł AAA, ostatnio ogrywałem praktycznie indyki, albo remastery, może dlatego tak jestem zachwycony.
Opublikowano 29 listopada 20195 l Graficznie to po Rudej nic nie zrobiło już mi efektu wow, no może trochę RDR2.
Opublikowano 29 listopada 20195 l Niom graficznie to do dziś jest miazga. Jakiś czas temu polazłem gdzieś na krawędź mapy, na jakiś szczyt i zacząłem podziwiać krajobraz. A w dali, ze sporymi detalami kroczył sobie żyraf. Gdy sprawdziłem mapę, okazało się że był on zlokalizowany na drugiej połowie mapy! Do dziś nie mogę się nadziwić jak dobrze Guerilla zoptymalizowała pełną mapę z takimi wizualnymi detalami. Opady szczęki po grafice miałem tylko trzy razy: po Wiedźminie trzecim, po Assassynie Odyssey i po HZD właśnie. A obecnie gram na przemian w W3 i HZD i nadal się zachwycam tymi dwoma zacnymi tytułami
Opublikowano 29 listopada 20195 l 3 minuty temu, SebaSan1981 napisał: jak dobrze Guerilla zoptymalizowała pełną mapę z takimi wizualnymi detalami. mnie bardziej zastanawia jak oni ogarneli tak szybkie wczytywanie przy takiej jakosci teksur i grafiki. Ogolnie gra generuje obraz ktory jest przed nami i widzimy a przy obracaniu kamery wczytuje na bierzaco to co mamy zobaczyc...niby open world a jednak grafika ktorej nie osiaga wiekszosc dewow w korytarzach
Opublikowano 29 listopada 20195 l Mnie jakoś graficznie ta gra nie urzekła, nie miałem tego wrażenia wow o którym mówicie. Może dlatego ,że grałem na slimce.
Opublikowano 29 listopada 20195 l Serio? Ja specjalnie z buta świat pokonywałem, bo było tak pięknie na każdym kroku.
Opublikowano 29 listopada 20195 l Nie no ładna gierka ale dla mnie bez tego wow. Może dlatego ,że strasznie denerwowała mnie fizyka, te światy z kartonu na obecnej generacji to jest porażka. W poprzedniej część gierek już miała większe interakcje z otoczeniem.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.