Opublikowano 1 września 20168 l 115k, z czego ostatnie kilkadziesiąt k głównie po autostradzie, unikając jak się da hamowania. Tarcze podobno do wymiany. Bębny chyba powinny być jeszcze spoko, skoro dopiero pierwsze tarcze wymieniam, nie? Tak, wiem - bębny, jak zwierzę Edytowane 1 września 20168 l przez Mustang
Opublikowano 9 września 20168 l (pipi)nol mi alternator,bez ladowania jechałem do pracy osrany z wylaczonymi światłami, żeby tylko dojechać. Wymiana całej elektroniki-200 +200 za robotę. Nowy alternator pincet
Opublikowano 14 września 20168 l Odstawiłem auto do mechanika, gdyż zaniepokoiło mnie kilka zapoceń i niewielki ubytek płynu chłodniczego. Wyrok: uszczelka pod głowicą, a więc przy okazji rozrząd, wszelkie uszczelniacze, uszczelka pokrywy zaworów i kilka innych pierdół. Oczywiście jeździć można, ale ma być stan kolekcjonerski. 1300-1400 zł. Luksus i prestiż kosztuje. Następne w kolejce zawieszenie (gumy, tuleje, coś tam jeszcze), ale to w listopadzie.
Opublikowano 18 września 20168 l Ostatnio na parkingu przed moim domem zaparkował starszy Pan w Nubirze, na czarnych blachac z karteczką "sprzedam". Od razu pomyślałem o Tobie Grzesiu, byłbyś takim naszym J.Leno tylko od Deawoo.
Opublikowano 24 września 20168 l No dobra, tarcze z przodu zrobione i nawet od razu jest różnica, bo zgodnie z oczekiwaniami, skończyło się piszczenie przy hamowaniu. Pojawiła się sugestia wymiany amortyzatorów z tyłu, chociaż przy jeździe nie czuję żadnych podejrzanych objawów, przebieg też nie tak duży. Nie wiem sam czy je robić na zapas.
Opublikowano 24 września 20168 l Zrob, bo jak sie skoncza, to auto z dnia na dzien zacznie tanczyc. W punto to pewnie niewielki koszt,a masz spokoj
Opublikowano 24 września 20168 l Wymiana uszczelki pod głowicą, naprawa głowicy (m.in. planowanie, wymiana uszczelniaczy zaworowych), wymiana: rozrządu z pompą wody, uszczelniacza wału, uszczelniaczy wałka rozrządu, śrub głowicy, uszczelek kolektora ssącego i wydechowego, rolki paska alternatora, uszczelki pokrywy zaworów, czujnika biegu wstecznego, czujnika ciśnienia oleju, termostatu, podkładek pod śruby pokrywy zaworów, płynu chłodniczego i uzupełnienie oleju. 1650 zł z robocizną. Mechanikowi nie podobał się stan gum i tulei, pytał czy auto nie pływa, ale po jeździe próbnej stwierdził, że wszystko jest w porządku, nic nie słychać, komfort wysoki. Sam nie wiem czy robić zawieszenie w listopadzie, czy po zimie. Kazałem gościowi wnikliwie poszukać rdzy, ale nie znalazł. Hamulce, przewody i amortyzatory były robione, spód elegancko zabezpieczony biteksem. Ogólnie stan kolekcjonerski, mimo że auto ma 19 lat. Edytowane 24 września 20168 l przez Grze(pipi)
Opublikowano 25 września 20168 l Zrob, bo jak sie skoncza, to auto z dnia na dzien zacznie tanczyc. W punto to pewnie niewielki koszt,a masz spokoj Chyba zrobię, bo choć silnik słaby, zawieszenie daje radę i lubię czasem pojechać szybciej w górach. Nie bawię się w żaden tuning, to chociaż sprawne auto w 100% mogę mieć. Grzesiu, ale zostawisz sobie dłużej to Daewoo niż 205 również w stanie kolekcjonerskim?
Opublikowano 25 września 20168 l Inaczej bym nie robił. W 205 nie inwestowałem, bo to było pierwsze auto i wiedziałem, że maksymalnie rok nim pojeżdżę.
Opublikowano 25 września 20168 l A ja myslalem,ze w 205 ten remont zrobiles. Szkoda,ze nie. Lepiej zrobic przed czasem,zeby i inne podzespoly nie dostaly wtedy po (pipi)e. Zreszta to jest normalna wymiana, nie czeka sie az sie amory skoncza i auto bedzie tanczyc
Opublikowano 25 września 20168 l Gdybym miał garaż i smykałkę... ale nie mam. A teraz nie ma już powrotu do auta bez klimy.
Opublikowano 25 września 20168 l Grzesiu czy we wszelakie naprawy władowałeś już więcej pieniedzy niż za auto przy kupnie?
Opublikowano 26 września 20168 l 2 tys. włożone wg excela, nie licząc paliwa i kompletu zimówek. Czyli dziewięćset złotych jeszcze do roz(pipi)ania, starczy np. na alternator.
Opublikowano 4 października 20168 l U siebie w aucie mam pod jednym guzikiem radio i media, czyli USB, albo płytę. Ale coś się od jakiegoś czasu pierdzieli. Słucham muzy z playera: po kablu aux i usb, a czasem o równych godzinach włącza mi się "radio kierowców". Jak i skąd? Dodam, że jak wtedy wcisnę guzik od radia, to włącza się dopiero ostatnia stacja, wtedy dopiero wciskam guzik "media" i muza leci dalej. Między guzikiem Radio, a Media, nie mam żadnej stacji "radio kierowców" WTF? Dobra, widzę że to muszę jakoś wyłączyć http://media2.pl/media/60041-Polskie-Radio-z-funkcja-EON.html tylko ciekawe gdzie
Opublikowano 4 października 20168 l Pisowskie radio nowoczesne. Zawsze mnie wkur wiało to TP (trafic progarm) jak byłem w Niemczech czy innych zachodnich krajach. Zawsze w PL cieszyłem się z komunikacie na audio NO TP ale do czasu. Ahh ta dobra zmiana xD
Opublikowano 8 października 20168 l Na parkingu mojej żonie jakaś baba lekko przetarła lakier na nadkolu. Ślad nie jest duży, rysa na 4cm z zabarwieniem czarnym od jej auta. Plus dwa małe wgłębienia blachy o grubości podobnym do wciśnięcia długopisem.Zastanawiam się, czy w ogóle takie pierdoły robić u lakiernika - nie z przyczyn kosmetycznych, ale zwiększenia podatności na korozję. Zadzwoniłem do blacharza to mówi, że rysę by spróbował zapolerować, ale dziurki szybko łatać bo zacznie rdzewieć - szacunkowo 500 zł. No nie ukrywam, że szkoda mi 5 paczek wydać na takie coś (nawet jakbym jakoś wyegzekwował to od tej baby), a za miesiąc pod Kauflandem kto inny podetrze mi blachę.Olalibyście, czy to raczej wartościowa inwestycja? Pytam serio, nigdy w życiu ani ja ani mój ojciec przez 18 lat posiadania Corolli nie odwiedzaliśmy blacharza.
Opublikowano 8 października 20168 l Jaki cwaniak i zdradziecki kogut domowy. W temacie Pracy to milczy, a tutaj od razu mnie ściga i w dodatku nie pomaga na temat.Ci w dupę ;/
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.