Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Forum PSX Extreme

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Xbox Game Pass - gry w abonamencie

Featured Replies

Opublikowano

Już jest. Ja na razie odpuszczam bo nawet jeszcze nie zacząłem takich hitów jak ekspedycja czy indiana jones

  • Odpowiedzi 13,6 tys.
  • Wyświetleń 1,2 mln.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Cześć, w ramach ćwiczeń programistycznych wykonałem stronkę z grami Xbox Game Pass. Nie będzie ona zbytnio reklamowana (nawet sensownej domeny nie ma) ale możecie przekazać dalej i dzielić się linkiem

  • za 3 dni nowy rok, więc postanowiłem że zrobie podsumowanie ciekawszych gier które zapowiedziane są do Game Passa na przyszły rok:   1. Monster Hunter Rise - 20 stycznia 2023 r. 

Opublikowano

chciałem rzucić okiem, jak poradzi sobie nowa gra double fine i to jest jakiś absolutny koszmar. świeżo po weekendzie otwarcia peak ccu wynosi 191… tak, nie 191k, nie 19,1k, nawet nie 1,91k, ale 1 9 1 graczy. biorąc pod uwagę, że robili tę grę kilka lat, w credistach jest ze sto osób, a samo studio ulokowane jest w san francisco, to spokojnie można założyć, że przepalili grube miliony na coś, w co nikt nie chce zagrać. ja bardzo lubię tych ziomków i wiem, że zawsze robili niszowe tytuły, ale wow, 1 9 1 graczy jest daleko poza słowem „nisza”, mówimy tu o najprawdopodobniej najgorszej premierze first-party w historii

i teraz pytanie, czy odpowiedzialność jest bardziej po stronie df, bo wrzucili na rynek walking sima bez gejmpleju z jebaną latarnią w centrum, czy może po stronie microsoftu, bo zgreenlightowali to dziwactwo, sfinansowali je, ustalili cenę na poziomie 30$ i olali promocje?

Edytowane przez shoegaze

Opublikowano
22 minuty temu, shoegaze napisał(a):

mówimy tu o najprawdopodobniej najgorszej premierze first-party w historii

No już bez takich, Concord był rok temu

Opublikowano
58 minut temu, shoegaze napisał(a):

chciałem rzucić okiem, jak poradzi sobie nowa gra double fine i to jest jakiś absolutny koszmar. świeżo po weekendzie otwarcia peak ccu wynosi 191… tak, nie 191k, nie 19,1k, nawet nie 1,91k, ale 1 9 1 graczy. biorąc pod uwagę, że robili tę grę kilka lat, w credistach jest ze sto osób, a samo studio ulokowane jest w san francisco, to spokojnie można założyć, że przepalili grube miliony na coś, w co nikt nie chce zagrać. ja bardzo lubię tych ziomków i wiem, że zawsze robili niszowe tytuły, ale wow, 1 9 1 graczy jest daleko poza słowem „nisza”, mówimy tu o najprawdopodobniej najgorszej premierze first-party w historii

i teraz pytanie, czy odpowiedzialność jest bardziej po stronie df, bo wrzucili na rynek walking sima bez gejmpleju z jebaną latarnią w centrum, czy może po stronie microsoftu, bo zgreenlightowali to dziwactwo, sfinansowali je, ustalili cenę na poziomie 30$ i olali promocje?

DF to po prostu jeden z tych deweloperów, który robi gry, których nikt nie chce kupić ;) Z jednym Psychonauts 2 jakoś im się jako tako udało, a inne gry to właśnie jest "taki" poziom zainteresowania. To cud, że przed przejęciem się nie wyłożyli finansowo, a przecież to twórcy takich hitòw jak Headlander czy Iron Brigade (sam jestem fanem obu) :D

Opublikowano

To chyba nie było nigdzie promowane. Do tego raczej niszowy gatunek i niszowe studio. Może pozytywne opinie zachęcą ludzi do sprawdzenia w GP i to jakoś uratuje tytuł?

Opublikowano

Parę osób o grze wspomniało na forum poza mną, raz jak ją pokazano na targach i kilka razy z okazji tego że jest na Game Passie. Bez Game Passa byłaby kompletnie anonimowa lol. Ja też bym pewnie o niej nie pisał, bo gdzie, kogo to obchodzi? Może gdzieś wspomniał przelotnie.

Na pewno Microsoft jakoś nie ma przebicia z tymi swoimi gierkami. Jakby Nintendo wrzuciło prezentację tej gry na Directa, to jednak trochę tam by się o niej gadało.

W ogóle to Microsoft mógłby robić co miesiąc taki "Game Pass Direct", mają się czym chwalić. Mam wrażenie, że usługa mocno ludziom spowszechdniała. W tym roku wiele spośród najgłośniejszych gier było na Game Passie - Ekspedycja, Silksong - i Microsoftowi nie udało się chyba jakoś skojarzyć z tym w powszechnej świadomości. Te gry akurat przeżyją, ale te wydawane przez Microsoft - kto inny ma je promować?

Opublikowano
5 godzin temu, SnoD napisał(a):

DF to po prostu jeden z tych deweloperów, który robi gry, których nikt nie chce kupić ;) Z jednym Psychonauts 2 jakoś im się jako tako udało, a inne gry to właśnie jest "taki" poziom zainteresowania. To cud, że przed przejęciem się nie wyłożyli finansowo, a przecież to twórcy takich hitòw jak Headlander czy Iron Brigade (sam jestem fanem obu) :D

nie do końca się zgadzam - grim fandango i psychonauci to jedne z moich gier życia, z kolei wspomniane iron brigade czy brutal legend też można było określić mianem perełek. problem tkwi w tym, że każda z nich miała jakiś fajny gimmick, natomiast keeper zostanie zapamiętany jako ue5 stutter fest, w którym spacerujesz sobie latarnią i oglądasz slajdy

nie no, ludzie, przecież oni w 2021 otarli się o goty, wtf. teraz wydali pierwszą grę, w której cały proces produkcji był nadzorowany przez microsoft i od razu tak się wyjebali o własne nogi? dlaczego nie dostali żadnego marketingu, po co taka cena, z jakiego powodu ten termin?

2 godziny temu, Dante napisał(a):

To chyba nie było nigdzie promowane. Do tego raczej niszowy gatunek i niszowe studio. Może pozytywne opinie zachęcą ludzi do sprawdzenia w GP i to jakoś uratuje tytuł?

niszowe to były gry pokroju pentiment czy hi-fi rush, czyli mniejsze projekty bez aspiracji na zwojowanie mainstreamu, ale nadrabiające artyzmem i zrzeszające solidną liczbę entuzjastów. keeper jest grą dla nikogo, nie zdziwiłbym się, gdyby ta stówka bawiących się teraz osób to byli pracownicy i ich znajomi

Opublikowano

Ale dlaczego ktoś miałby kupować na steamie grę doświadczenie w sumie z minimalnym gameplayem na 4 godziny gdy może ograć w pc gamepass który jest sporo tańszy od konsolowego.

Zrobili grę jaką chcieli zrobić, dostawali za to wypłaty i zrobią kolejną.

Opublikowano

Niby rozwijają kilka projektów (jak każdy pewnie) ale jeśli 4 lata dłubali nad walking simem na 5h to słabo moim zdaniem, a już napewno rozczarowanie po cudownch Psychonautach 2.

Opublikowano

W filmach making of widać, że Double Fine ma bardzo specyficzny proces, gdzie ich wiatr poniesie to kierowani inspiracją sobie coś robią. Z drugiej strony, nieraz ludzie pracują nad czymś i nawet nie wiedzą, jaka to gra, bo nie są w gronie kreatywnych wtajemniczonych.

Mimo wszystko zakładam, że nie była to jakaś "główna" ich produkcja przez tyle lat. Schafer coś pewnie robi w końcu, i jeśli cokolwiek robią "większego", to jednak na pewno z jego zaangażowaniem. Jedyne co powiedział, to że ma jakiś swój projekt, że Double Fine robi "wiele gier" i że żadna z nich nie jest sequelem, bo "po Psychonauts 2 na razie jesteśmy nasyceni w tej kwestii". Mają specyficzne podejście... Ale tak, człowiek się zastanawia, z czego oni się utrzymują hehe.

Opublikowano
20 minutes ago, ogqozo said:

W filmach making of widać, że Double Fine ma bardzo specyficzny proces, gdzie ich wiatr poniesie to kierowani inspiracją sobie coś robią. Z drugiej strony, nieraz ludzie pracują nad czymś i nawet nie wiedzą, jaka to gra, bo nie są w gronie kreatywnych wtajemniczonych.

Mimo wszystko zakładam, że nie była to jakaś "główna" ich produkcja przez tyle lat. Schafer coś pewnie robi w końcu, i jeśli cokolwiek robią "większego", to jednak na pewno z jego zaangażowaniem. Jedyne co powiedział, to że ma jakiś swój projekt, że Double Fine robi "wiele gier" i że żadna z nich nie jest sequelem, bo "po Psychonauts 2 na razie jesteśmy nasyceni w tej kwestii". Mają specyficzne podejście... Ale tak, człowiek się zastanawia, z czego oni się utrzymują hehe.

No jak z czego. MS im płaci na utrzymanie. Jak się znudzi to ich zamknie i tyle.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.