Opublikowano 10 grudnia 20204 l 28 minut temu, ginn napisał: Udało mi się wysiąść z hypetrainu i grzecznie poczekam na przystanku, aż wyjdzie nextgenowy patch. Myślicie, że jest potencjał, żeby nowe konsole dorównały wersji na PC pod względem wizualnym? Patrząc na to, jak gra zażyna Rtxy, mam duże wątpliwości. No i pytanie, czy Niebiescy pójdą po rozum do głowy i wykupią Dolby Vision na PS5. Nie ma takiej opcji ,gra ciśnie karty graficzne za 3k to co taka konsola za 2300zl ma powiedzieć xD
Opublikowano 10 grudnia 20204 l Osiem baniek frajerów preorderowców Żeby nie było że obrażam czy coś, bo sam się do nich zaliczam, preorder złożony 10,06,2019
Opublikowano 10 grudnia 20204 l 29 minut temu, PiPoLiNiO napisał: Skoro z dlss 3090 nie jest w stanie dać 60 fps to cóż... Jeśli patch nam doda ray tracing, to przy 30 fps jedynie. Spoiler W 2k jest nie lepiej Spoiler Jeżeli osiągną to co na PC i będzie sztywniutkie 30 fps, to ja to kupuję.
Opublikowano 10 grudnia 20204 l Jestem ciekaw czy zrobią to samo co z Wieśkiem na konsolach (obniżenie grafiki , z powodu słynnych bagien ) czy z czasem poprostu ogarna to lepiej ....
Opublikowano 10 grudnia 20204 l Pewnie zabawa w dynamiczna rozdzielczość, i będzie spadać do 1080p jak nie będzie wyrabiać na zakrętach z utrzymaniem fps n.p. taki Morales na PS5 dostał update, opcja performance RT........... w 1080p
Opublikowano 10 grudnia 20204 l Gra zajeżdża 3090 które na papierze jest 3 razy mocniejsze niż XSX, wyglądać taka jak na PC nie będzie. No myślałem ,że to lepiej będzie zoptymalizowane. Nie wiem czy grać na swoim 2060S czy PS4Pro. Po pracy chyba odpalę konsolową wersję i jak będzie źle to wklepię kod na gogu xd. Edytowane 10 grudnia 20204 l przez Ukukuki
Opublikowano 10 grudnia 20204 l Powiem tak, to jak mega złożone jest to miasto, na ilu poziomach rozgrywa się akcja to jest naprawdę niesamowite, niesamowite też że to tak działa na konsolach, bez widocznych ekranów ładowania.
Opublikowano 10 grudnia 20204 l Just now, Ukukuki said: Gra zajeżdża 3090 które na papierze jest 3 razy mocniejsze niż XSX, wyglądać taka jak na PC nie będzie. No myślałem ,że to lepiej będzie zoptymalizowane. Nie wiem czy grać na swoim 2060S czy PS4. Po pracy chyba odpalę konsolową wersję i jak będzie źle to wklepię kod na gogu xd. na PC odpalisz sobie, pobawisz się suwakami i pozwolisz DLSS2.0 pracować w 1080p/1440p
Opublikowano 10 grudnia 20204 l 1 minutę temu, Ukukuki napisał: Nie wiem czy grać na swoim 2060S czy PS4. Jeśli przeżyjesz brak RTX to jak najbardziej na PC. Na 2060 bez S śmiga to z DLSS Quality na ultra i wygląda świetnie, po co się męczyć z konsolową wersją jak masz pod ręką lepszą alternatywę?
Opublikowano 10 grudnia 20204 l Kurcze dobre argumenty xd chciałem grać w konsolową wersję z racji braku dodatkowych elementów które rozpraszają jak myśli a może popracuje albo zobaczę co tam w necie słychać. To po pracy odpalam wersję na PC
Opublikowano 10 grudnia 20204 l Pogralem wczoraj godzinke przeszedlem tutorial i wstep. Zaczalem na hardzie wybralem corpo, zrobilem sobie kobiete z kutasem, duzym Niesamowita gra. Ciezko opisac jakiekolwiek wrazenia poki co, z tutoriala widac ze walka bronia biala jest strasznie dretwa. Szkoda ze dzisiaj i jutro caly dzien zawalony praca bo bym wiecej pogral. Kto to widzial premiere w czwartek robic.
Opublikowano 10 grudnia 20204 l Nawet się nie zastanawiaj. Na innych forach ludzie podają że z DLSS Performance, detalami high/ultra i nawet RT na Ultra da się wyciągnąć z 50-60 fpsow w 1080p na 2060 Super. W wyższej rozdzielczości wiadomo trzeba będzie zjechać nieco z ustawieniami (np RT na medium), ale to i tak zupełnie inny poziom niż konsola. Czytałem że najbardziej opłaca się obniżyć ustawienia dot. wolumetrycznych chmur i mgły i już jest duży przyrost klatek. Do tego ponoc pomaga ustawienie borderless Window zamiast Full screen. Edytowane 10 grudnia 20204 l przez Bigby
Opublikowano 10 grudnia 20204 l Na 2070 Uktra w 1440p bangla w 60, do tego RT może być włączony (1 opcja) i gęstość tłumu maks. Bardzo dobrze ta gre zoptymalizowali.
Opublikowano 10 grudnia 20204 l 7 minutes ago, Bigby said: Nawet się nie zastanawiaj. Na innych forach ludzie podają że z DLSS Performance, detalami high/ultra i nawet RT na Ultra da się wyciągnąć z 50-60 fpsow w 1080p na 2060 Super. W wyższej rozdzielczości wiadomo trzeba będzie zjechać nieco z ustawieniami (np RT na medium), ale to i tak zupełnie inny poziom niż konsola. Czytałem że najbardziej opłaca się obniżyć ustawienia dot. wolumetrycznych chmur i mgły i już jest duży przyrost klatek. Do tego ponoc pomaga ustawienie borderless Window zamiast Full screen. Wg reddita zmiana Cascaded Shadows Resolution na medium lub niżej daje przyrosty 40-50%.
Opublikowano 10 grudnia 20204 l Kolekcjonerka dojechała, na PS5 instaluje 56GB i pobiera patch 45GB. Widać chyba skompresowali wszystko co wyszło do tej pory, bo nic innego do pobrania nie ma.
Opublikowano 10 grudnia 20204 l Dałbym w wszystkim plusiki ale nie mam już. Dzięki za porady, tak to ustawię jak piszecie pod natywną rozdziałkę monitora 1440p.
Opublikowano 10 grudnia 20204 l Wiele opinii negatywnych na temat wersji ps4. Ktoś podzieli się jak to wygląda na Pro. Też jest tragedia?
Opublikowano 10 grudnia 20204 l 11 minutes ago, Bartg said: Wg reddita zmiana Cascaded Shadows Resolution na medium lub niżej daje przyrosty 40-50%. Super, sprawdze jak wroce do domu Także trzeba pamiętać o wyłączeniu wszystkich cinematic gówien typu: chromatic aberration, film grain, blur, depth of field
Opublikowano 10 grudnia 20204 l 2 minuty temu, Pauli87 napisał: Wiele opinii negatywnych na temat wersji ps4. Ktoś podzieli się jak to wygląda na Pro. Też jest tragedia? Z tego co widziałem, to na PS4 Pro nie ma stałych 30 klatek, framerate jest dość płynny.
Opublikowano 10 grudnia 20204 l Król z gatunku gier Cyberpunk jest tylko jeden, teraz inne gry mogą mu buty polerować, no długo się nie doczekamy następcy Cyberpunk 2077. Jezu, jaka ta gra jest ogromna, a jak wciąga klimatem to głowa mała, Redzi dowieźli i są tuzami develeropów wśród ND, Rockstar - no, święta trójca gamedevu, jeśli chodzi o gierki, bo o technikalia to na razie leżą na podłodze, ale to z czasem się naprawi wszystko.
Opublikowano 10 grudnia 20204 l 2 minuty temu, MatekDM napisał: Z tego co widziałem, to na PS4 Pro nie ma stałych 30 klatek, framerate jest dość płynny. Czyli mam rozumieć że skacze, ale w mało odczuwalny sposób?
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.