Skocz do zawartości

Cyberpunk 2077


Rekomendowane odpowiedzi

11 minutes ago, Soban said:

Chyba święta trójca fuszerki z Bethesdą i Ubisoftem. Nie pamiętam czy kiedykolwiek grałem w tak spierdoloną technicznie grę. Wczoraj z 5 razy się musiałem ratować auto save, bo a to się ui wysypało i pasek życia zniknął na amen, a to zostawał na stałe kursor z trybu analizy, a to npc questowy zniknął. No zrobili tą grę jak u obcego.

I właśnie dlatego odpuszczam granie. Nienawidzę po prostu takich akcji i krew mnie zalewa jak muszę powtarzać jakąś część gry, bo coś tam sie zjebało. Korona z głowy mi nie spadnie jak zagram za kilka miesięcy.

Odnośnik do komentarza
1 minutę temu, LiŚciu napisał:

Czytałeś np GameSpot? Bo jeśli nie to tam masz odpowiedz. Recenzja laski która opinie o grze opiera na własnych przekonaniach. 

 

Czytałem recenzję dwóch portali z których oceną się liczę i wciąż mam hype. @qraq_pk no ja na wersję PC się skuszę właśnie więc mi pasuje. Z resztą, od jakiegoś czasu już wiadomo, że nowe konsole mają 60 klatek, XOX i PRO - stabilne 30. Szkoda mi posiadaczy PS4 I XOS, ale nikt chyba nie liczył, że tam będzie 1080p/30.

Odnośnik do komentarza
1 minute ago, qraq_pk said:
4 minutes ago, Paolo de Vesir said:
[mention=17836]LiŚciu[/mention] Zastanawia mnie czemu nie warto słuchać rezencji. 

Bo są wyłącznie z wersji PC i był zakaz pokazywana własnego materiału ? Dopiero teraz dostajemy jakiekolwiek prawdziwe info

 

Tak to jest syf i drugi najpopularniejszy temat na cyberpunkowym reddicie - ze recenzje byly na bazie wersji PC, jeszcze z DRM i do tego zakaz publikacji wlasnych materiałów video. I ze to moze byc zaraz nowy standard recenzji.

Odnośnik do komentarza
6 minutes ago, maciucha said:

Co tam było ucięte poza modelem zniszczeń?

 

GTA IV miało dużo więcej tych małych fajnych detali, typu NPC bardziej reagowali na to gdzie byli postrzeleni, mogłeś wystrzelić policjantowi z reki radio albo pistolet, nie strzelali, policjanci aresztują a nie strzelają na dzień dobry
podnoszenie śmieci nawet było jak dobrze pamietam

Edytowane przez Labtec
Odnośnik do komentarza
7 minut temu, MYSZa7 napisał:

Ten przykład RDR’a 2, gdzie masz same otwarte tereny, a przy miasteczku dławi się niemiłosiernie. :reggie:

 

to przypomnijmy jak to wyglądało, powiedzmy że te cinematic 25fps jest społecznie akceptowalne, no więc CDPR nie dowiózł takiej jakości i takiego klatkarzu, i długo nie dowiezie, skoro robili ją dokładnie odwrotnie od Rockstara - wszystko pod PC a potem cięcie gdzie się da konsolarzom

 

 

Odnośnik do komentarza

Zanowilem juz w czerwcu by miec steelboka, a tu dopiero paczka jedzie do sklepu. Jakos w sumie nie mam parcia, mogę jutro nawet odebrać bo nie chce mi się w ten śnieg jechac do galerii :( Jakbym pół roku temu wiedzial, ze covid nadal będzie trzymac ludzi w domach to bralbym paczkomat :smutas:

Odnośnik do komentarza
1 minutę temu, Labtec napisał:

 

GTA IV miało dużo więcej tych małych fajnych detali, typu NPC bardziej reagowali na to gdzie byli postrzeleni, mogłeś wystrzelić policjantowi z reki radio albo pistolet, nie strzelali, policjanci aresztują a nie strzelają na dzień dobry
podnoszenie śmieci nawet było jak dobrze pamietam

No i co podnoszenie śmieci i strzelanie w radio tak bardzo obciążyłoby silnik GTA 5, że chodziłby jak teraz Cyberpunk na golasach?

 

Ja pyerdole, dobrze że w takim razie nie mogłem podnosić papierków po hot dogach :obama: 

Odnośnik do komentarza

 

3 minutes ago, nero2082 said:

 

to przypomnijmy jak to wyglądało, powiedzmy że te cinematic 25fps jest społecznie akceptowalne, no więc CDPR nie dowiózł takiej jakości i takiego klatkarzu, i długo nie dowiezie, skoro robili ją dokładnie odwrotnie od Rockstara - wszystko pod PC a potem cięcie gdzie się da konsolarzom

 

 

 

RDR2 na PC to było gówno jak wyszło, gra nawet sie nie odpala dzięki Rockstar launcher, a to bylo rok po wydaniu na konsolach

Edytowane przez Labtec
Odnośnik do komentarza

Po San Andreas to już każde GTA wydawało się okrojone, a w GTA IV to już w ogóle nie było co robić, oprócz misji i rozpierdalanki na ulicach.

 

W GTA V nie było bugów? Znikające auta, savy i pieniądze w grze, na początku było tego sporo. No, ale na pewno nie było to na taką skalę jak w CP teraz, jak wczoraj pooglądałem twitche to jednak trochę się krzaczyło. W sumie, nie trochę. 

Odnośnik do komentarza

Sprowadzanie problemu do brzydoty, bugfestu i chujowej optymalizacji to uproszczenie - ta gra jest po prostu nie dokończona. Jeśli idąc po mieście po prostu przenikasz przez npców, ci znikają, dublują się, podmieniają ci na oczach, czy po prostu "breakingują" się, to to jest feature w powijakach, a nie błąd który się zara zhotfiksuje. Melee sprawia wrażenie jakbym grał w jakąś gierkę z early acess - i to taką z gatunku "noo ma potencjał, może się sprawdzi", a nie tytuł AAAA.

Artstyle, udźwiękowienie, voice acting, design i architektura Night City - to wszystko jest obłędne Ale jak "schodzisz na ziemię" i zaczynasz grać, to masz wrażenie jakbyś się dał nabrać na scam.

Generalnie branża gierkowa pozwala sobie na coraz więcej i akceptowalne stały się jazdy typu Watch Dogs Legion, gdzie postęp gracza się nie zapisywał. Myślisz sobie "nie no kurwa to jest granica, dalej się nie posuną" po czym miesiąc później wpada cedep cały na biało i mówi "a chuja pograsz makaroniarzu". 

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać w Polsce Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych"). W związku z tym prosimy o zapoznanie się ze zaktualizowaną Polityką prywatności Polityka prywatności.