Opublikowano 6 grudnia 20168 l OD scjentologow dla scjentologow. Some wicked sh#t Nie polecam bo mozna dostac raka.
Opublikowano 6 grudnia 20168 l Podziwiam ich, którzy się bawią w malanowskiego w poszukiwaniu takich smaczków i co taki Kojima ma do zaoferowania graczom. Ogólnie trochę bez sensu takie snucie teorii. Edytowane 6 grudnia 20168 l przez Faka
Opublikowano 6 grudnia 20168 l Yongyea bedzie teraz od tylu puszczal i zmienial palete kolorow, i jak cos sie przypadkiem wyda sensowne to bedzie nowy filmik, nie moge sie doczekac
Opublikowano 6 grudnia 20168 l whaaat? czarne dziury? alternatywne wymiary? no i jeszcze to guwno: proszę o zmianę tytułu tematu na Interstellar 2 i przeniesienie do regionu filmowego
Opublikowano 6 grudnia 20168 l Zwłaszcza, że to Kojimy ulubiony film Serio Inter to jego ulubiony? Koleś ma dobry gust.
Opublikowano 6 grudnia 20168 l No nie powiedziałbym czy dobrze jest inspirować się takim dziurawym filmem. Ale na razie to świetnie mu idzie rozgrzewanie oczekiwań graczy.
Opublikowano 10 grudnia 20168 l Autor Wywiad z Red Bulla najciekawsze: - Kojima celuje w fotorealistyczą grafike, troche inny styl niż pokazała GG przy Horizon dawn - Del Toro będzie mocno związany z produkcją, a jego postać będzie jednym z bohaterów (big role in the game) - Del Toro dodatkowo doradza przy aspektach ujęcia kamer itp. - Kojima potwierdził jeszcze raz, że drugi trailer leciał real-time z PS4 Pro, sama gra będzie wyglądała tak samo lub troche lepiej - specjalnie do gry stworzyli coś co nazwali ‘Glass Room’ - do stworzenia realistycznych odbić i oświetlenia - Scenariusz dotyczący głównego wątku jest już gotowy, dojdą tylko poboczne rzeczy już w praniu, od stycznia full developing - Mark Cerny także jest mocno zaangażowany w produkcję gry - Decima - pozwala renderować olbrzymie ilości drobnych detali nawet przy produkcji open world, realistyczna skóra, włosy, różne zjawiska pogodowe, kurz na metalu czy hełmie - gra będzie w pełni grywalna w trybie single player, ale dodany będzie także co-op - historia gry będzie dotyczyłą połączeń, które nazywa się "strands in psychology" - Nici http://wccftech.com/kojima-death-stranding-photorealistic/ http://www.redbull.com/en/games/stories/1331833663341/death-stranding-hideo-kojima-interview cały wywiad
Opublikowano 11 grudnia 20168 l Do 2020 jeszcze sporo czasu. Skoro od stycznia pracę ruszają pełną parą to w sumie chyba do PS5 sie chłopaki wyrobią.
Opublikowano 11 grudnia 20168 l Zastanawia mnie czy Kojima zrobi dużo easter eggów nawiązujących do MGS'ów
Opublikowano 11 grudnia 20168 l O to bym się nie martwił. Koji na każdym kroku będzie chciał nam pokazać, że to jego gra.
Opublikowano 11 grudnia 20168 l Już sobie wyobrażam początek gry: A Hideo Kojima Game Written by Hideo Kojima Directed by Hideo Kojima Produced by Hideo Kojima
Opublikowano 11 grudnia 20168 l jak znów będą nazwiska voice aktorów przed każdą misją, spoilerujące przebieg fabuły, to chyba mną zatelepie
Opublikowano 11 grudnia 20168 l Kojima musi się gdzieś obsadą pochwalić, ale mam nadzieję, że tylko w intrze. Ciekawe czy uda mu się po tym rewelacyjnym designie Quiet w MGSV przekonać jakąś aktorkę do współpracy. Bo tam to było na zasadzie: no dobra... zeskanujemy tobie twarz i dodamy cycki.
Opublikowano 11 grudnia 20168 l Kojima musi się gdzieś obsadą pochwalić, ale mam nadzieję, że tylko w intrze. Ciekawe czy uda mu się po tym rewelacyjnym designie Quiet w MGSV przekonać jakąś aktorkę do współpracy. Bo tam to było na zasadzie: no dobra... zeskanujemy tobie twarz i dodamy cycki. Spokojnie, tego kwiatu itd.
Opublikowano 11 grudnia 20168 l Domyślam się, że Sony ostro sypnęło groszem i jak Hideo utopi im ten kontener forsy to mu już nic nie pomoże. Mam nadzieję, że jest tego świadom ^_^
Opublikowano 11 grudnia 20168 l To niesprawiedliwe bo Yu Suzuki tak łatwo nie ma przy Shenmue 3. Wiesz... jak Kojimie sie nie uda to dla niego nie będzie juz miejsca w branży. IMO lepiej skromnie, niz wcale.
Opublikowano 11 grudnia 20168 l No Ueda też prawie poleciał, jak Sony z ekipą wkroczyło do studia, żeby The Last Guardian ratować - niby jego gra, ale został tam na jakichś specjalnych warunkach, jak zwykły najemnik. Chociaż myślę, że Kojimie się wybacza więcej, jakoś ta branża go traktuje jako mesjasza i gwiazdę rocka w jednym.
Opublikowano 11 grudnia 20168 l Ale Yu dostał szansę i fuuuurę pieniędzy na pierwsze Shenmue (najdroższa gra w historii na tamten czas), niestety jak wiemy gra się nie sprzedała i była gigantyczną porażką finansową, a sam Yu po dokończeniu VF4 był marginalizowany i emerytura majaczyła na horyzoncie.Jeśli Kojima byłby w podobnej sytuacji, też nie dostałby kasy od nikogo (chyba, że od ludzi z Hollywood :v). P.SSega zresztą była jedną z najgorzej zarządzanych firm w historii gier video - ciężko wyjść z tarczą w takim przypadku.Edit:@upUeda sam odszedł i nikt mu nie wkroczył do studia, bo go nie ma. W wielu wywiadach podkreślał, że korporacyjne życie było dla niego za bardzo stresujące, stąd założenie własnego studia projektowego (nie developerskiego). Edytowane 11 grudnia 20168 l przez Hendrix
Opublikowano 12 grudnia 20168 l Podziwiam ich, którzy się bawią w malanowskiego w poszukiwaniu takich smaczków i co taki Kojima ma do zaoferowania graczom. Ogólnie trochę bez sensu takie snucie teorii. Dokladnie. Ile to bylo teorii z trailerow przed premiera mgs5? Ile dyskusji i gdybania a co sie okazalo na koncu gry kazdy kto przeszedl wie XD
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.