Skocz do zawartości

Featured Replies

Opublikowano

OD scjentologow dla scjentologow. Some wicked sh#t

 

Nie polecam bo mozna dostac raka.

  • Odpowiedzi 5,8 tys.
  • Wyświetleń 593,2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Na tym forum jest coś takiego jak konsolowy ex, aby mogły być nowe topiki w dziale Xbox.       

  • Recenzji EDGE prawdopodobnie nie bedzie, bo embargo wymaga skonczenia gry a ponoc gra jest tak chujowa ze recenzent nie ma zamiaru jej konczyc. xDDDD

Opublikowano

Podziwiam ich, którzy się bawią w malanowskiego w poszukiwaniu takich smaczków i co taki Kojima ma do zaoferowania graczom. Ogólnie trochę bez sensu takie snucie teorii.

Edytowane przez Faka

Opublikowano

Yongyea bedzie teraz od tylu puszczal i zmienial palete kolorow, i jak cos sie przypadkiem wyda sensowne to bedzie nowy filmik, nie moge sie doczekac :cool:

Opublikowano

 

whaaat?

 

czarne dziury? alternatywne wymiary? no i jeszcze to guwno:

 

bc3d0d164516dc5753a299607bf64320.jpg

 

proszę o zmianę tytułu tematu na Interstellar 2 i przeniesienie do regionu filmowego

Opublikowano

Zwłaszcza, że to Kojimy ulubiony film :)

Serio Inter to jego ulubiony? Koleś ma dobry gust.

Opublikowano

No nie powiedziałbym czy dobrze jest inspirować się takim dziurawym filmem. :/ 

 

Ale na razie to świetnie mu idzie rozgrzewanie oczekiwań graczy. 

Opublikowano
  • Autor

Wywiad z Red Bulla najciekawsze:

 

- Kojima celuje w fotorealistyczą grafike, troche inny styl niż pokazała GG przy Horizon dawn

- Del Toro będzie mocno związany z produkcją, a jego postać będzie jednym z bohaterów (big role in the game)

- Del Toro dodatkowo doradza przy aspektach ujęcia kamer itp.

- Kojima potwierdził jeszcze raz, że drugi trailer leciał real-time z PS4 Pro, sama gra będzie wyglądała tak samo lub troche lepiej

- specjalnie do gry stworzyli coś co nazwali ‘Glass Room’ - do stworzenia realistycznych odbić i oświetlenia

- Scenariusz dotyczący głównego wątku jest już gotowy, dojdą tylko poboczne rzeczy już w praniu, od stycznia full developing

- Mark Cerny także jest mocno zaangażowany w produkcję gry

- Decima - pozwala renderować olbrzymie ilości drobnych detali nawet przy produkcji open world, realistyczna skóra, włosy, różne zjawiska pogodowe, kurz na metalu czy hełmie

- gra będzie w pełni grywalna w trybie single player, ale dodany będzie także co-op

- historia gry będzie dotyczyłą połączeń, które nazywa się "strands in psychology" - Nici

 

 

http://wccftech.com/kojima-death-stranding-photorealistic/

http://www.redbull.com/en/games/stories/1331833663341/death-stranding-hideo-kojima-interview  cały wywiad

Opublikowano

czy del toro będą rosły wąsy w real time?

Opublikowano

Do 2020 jeszcze sporo czasu. Skoro od stycznia pracę ruszają pełną parą to w sumie chyba do PS5 sie chłopaki wyrobią.

Opublikowano

Zastanawia mnie czy Kojima zrobi dużo easter eggów nawiązujących do MGS'ów  :isee:

Opublikowano

O to bym się nie martwił. Koji na każdym kroku będzie chciał nam pokazać, że to jego gra.

Opublikowano

Już sobie wyobrażam początek gry:

 

A Hideo Kojima Game

Written by Hideo Kojima

Directed by Hideo Kojima

Produced by Hideo Kojima

Opublikowano

jak znów będą nazwiska voice aktorów przed każdą misją, spoilerujące przebieg fabuły, to chyba mną zatelepie

Opublikowano

Kojima musi się gdzieś obsadą pochwalić, ale mam nadzieję, że tylko w intrze.

 

Ciekawe czy uda mu się po tym rewelacyjnym designie Quiet w MGSV przekonać jakąś aktorkę do współpracy. Bo tam to było na zasadzie: no dobra... zeskanujemy tobie twarz i dodamy cycki.

Opublikowano

Kojima musi się gdzieś obsadą pochwalić, ale mam nadzieję, że tylko w intrze.

 

Ciekawe czy uda mu się po tym rewelacyjnym designie Quiet w MGSV przekonać jakąś aktorkę do współpracy. Bo tam to było na zasadzie: no dobra... zeskanujemy tobie twarz i dodamy cycki.

Spokojnie, tego kwiatu itd.

Opublikowano

Domyślam się, że Sony ostro sypnęło groszem i jak Hideo utopi im ten kontener forsy to mu już nic nie pomoże. Mam nadzieję, że jest tego świadom ^_^

Opublikowano

To niesprawiedliwe bo Yu Suzuki tak łatwo nie ma przy Shenmue 3.

Wiesz... jak Kojimie sie nie uda to dla niego nie będzie juz miejsca w branży. IMO lepiej skromnie, niz wcale. 

Opublikowano

No Ueda też prawie poleciał, jak Sony z ekipą wkroczyło do studia, żeby The Last Guardian ratować - niby jego gra, ale został tam na jakichś specjalnych warunkach, jak zwykły najemnik. Chociaż myślę, że Kojimie się wybacza więcej, jakoś ta branża go traktuje jako mesjasza i gwiazdę rocka w jednym.

Opublikowano

Ale Yu dostał szansę i fuuuurę pieniędzy na pierwsze Shenmue (najdroższa gra w historii na tamten czas), niestety jak wiemy gra się nie sprzedała i była gigantyczną porażką finansową, a sam Yu po dokończeniu VF4 był marginalizowany i emerytura majaczyła na horyzoncie.

Jeśli Kojima byłby w podobnej sytuacji, też nie dostałby kasy od nikogo (chyba, że od ludzi z Hollywood :v). 


P.S
Sega zresztą była jedną z najgorzej zarządzanych firm w historii gier video - ciężko wyjść z tarczą w takim przypadku.

Edit:

@up
Ueda sam odszedł i nikt mu nie wkroczył do studia, bo go nie ma. W wielu wywiadach podkreślał, że korporacyjne życie było dla niego za bardzo stresujące, stąd założenie własnego studia projektowego (nie developerskiego).

Edytowane przez Hendrix

Opublikowano

Podziwiam ich, którzy się bawią w malanowskiego w poszukiwaniu takich smaczków i co taki Kojima ma do zaoferowania graczom. Ogólnie trochę bez sensu takie snucie teorii.

Dokladnie. Ile to bylo teorii z trailerow przed premiera mgs5? Ile dyskusji i gdybania a co sie okazalo na koncu gry kazdy kto przeszedl wie XD

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.