Opublikowano 28 czerwca 20204 l Ano auto pick to bardzo fajna opcja game designu. Dobrze, że w Days Gone pomysleli o tym w przypadku zbierania uszu po zabitych freakerach, bo wciskanie 500x trójkąta po pokonaniu hordy byłoby niemiłe.
Opublikowano 28 czerwca 20204 l 3 godziny temu, Il Brutto napisał: Troche smieszne jest to jak nagle wszyscy uwazaja Joela za jakas wybitnie ciekawa i legendarna postac. Lech Kaczynski gejmingu sie kur.wa zrobil xD Gdyby zrobic ranking top 50 protagonistow to by sie nawet nie zalapal. 3 godziny temu, Il Brutto napisał: Troche smieszne jest to jak nagle wszyscy uwazaja Joela za jakas wybitnie ciekawa i legendarna postac. Lech Kaczynski gejmingu sie kur.wa zrobil xD Gdyby zrobic ranking top 50 protagonistow to by sie nawet nie zalapal. Normalny facet po przejściach, tyle i aż tyle.
Opublikowano 28 czerwca 20204 l joel to kluczowa postać jednej z najlepiej napisanych i zagranych gier, na barkach której niesiony jest prawie cały ciężar historii i podejmowanych decyzji. z czym tu walczyć ? auto-pick może mieć jedną małą wadę - czasem a nawet często nie widać co podnosisz
Opublikowano 28 czerwca 20204 l 2 minuty temu, Kazub napisał: auto-pick może mieć jedną małą wadę - czasem a nawet często nie widać co podnosisz Dlatego mozna rowniez ustawic w opcjach przy auto-picku zeby od razu wyskakiwala nazwa co sie wlasnie podnioslo.
Opublikowano 28 czerwca 20204 l W opcjach jest jeszcze możliwość włączenia notyfikacji co się właśnie podniosło. Od razu to sobie dałem, bo czasem się mashuje trójkat skradając się wokół półek, a na dole ekranu mamy wtedy ładne podsumowanie.
Opublikowano 28 czerwca 20204 l Leca napisy a ja siedze i slucham gitary Zonka pyta co robie? Odpowiedzialem ze napawam sie chwila, po swietnej przygodzie, ktora zapamietam na dluuuuugo Edytowane 28 czerwca 20204 l przez MEVEK
Opublikowano 28 czerwca 20204 l Scena w szpitalu Lekka szkoda, że nie dostosowali cut scenki do sytuacji, w której mam założony tłumik. Nora mówi, że niech tylko wystrzele, a halas zwabi cały oddział. No ale wszystko zaraz po tym to banderas. Pościg, wpadnięcie do piwnicy pełnej zarodnikow, wystrzelanie się wzajemnie bojówki z klikerami, a następnie badassowe przesłuchanie. No na razie gram jak poj.ebany. Daleko mam do gameplayu Abby? W ogole jak czytałem opinie o grze, to wyobrażałem sobie częściowo open worlda. Dobrze jednak, że tylko kawałek był w tym stylu, a później korytarzyk. Sandboxowej mapy świata bym nie chcial w tej grze. Edytowane 28 czerwca 20204 l przez _Red_
Opublikowano 28 czerwca 20204 l I dobrze też, że nie wpadli na pomysł huba (coś ala god of war) - pewnie by qwa nawymyślali, że wybierasz sobie frakcję - wilki lub serafitów, a potem yeb Spoiler na santa barbara Edytowane 28 czerwca 20204 l przez Faka
Opublikowano 28 czerwca 20204 l Frakcje były w Days Gone i tam niech już zostanie formuła sandboxowa. Robienie questów dla ugrupowań w tlou2 by chyba mnie odepchnęło na kilometr.
Opublikowano 28 czerwca 20204 l 8 minut temu, YETI napisał: Platyne dobijalem na easy i sobie kombinowałem bo zapasów pełno. Mam nadzieje, ze to multi kiedys wyjdzie, bo jest potencjał.
Opublikowano 28 czerwca 20204 l 36 minut temu, YETI napisał: Jak się robi ten pad na plecy jak w 0:12? Zwykle w tej pozycji jestem po otrzymaniu strzała. Juz wyłączyłem grę więc dziś nie sprawdzę.
Opublikowano 28 czerwca 20204 l Tak samo jak pad do przodu na brzuch. Gałka do przodu lub tyłu, dwa razy O. Edytowane 29 czerwca 20204 l przez YETI
Opublikowano 28 czerwca 20204 l Thx, w ogóle padów X'em nie wyczailem. Robiłem tylko czołganie się kółkiem
Opublikowano 28 czerwca 20204 l ale przy tak długiej wędrówce z tyloma duperelkami do zbierania mogli zrobić jakieś wyświetlanie zebranych rzeczy coś gdzieś w opcjach a nie dręczyć ludzi przy robieniu platyny
Opublikowano 28 czerwca 20204 l Mam to od premiery i nie ciągnie mnie by grać. Jestem chyba w trzecim dniu, czyli daleko nie zabrnąłem, ale gameplay imo się bardzo postarzał. Nadzieję upatruję w przyspieszeniu tempa historii w późniejszych etapach, o czym niektórzy wcześniej pisali. Do tego nigdy nie lubiłem tej gówniary, a teraz jest pierwszoplanową bohaterką
Opublikowano 29 czerwca 20204 l Spoiler Jestem po akcji z Tommym na Przystani. Na liczniku prawie 27h i sadze, że już zbliżam się do końca. Nie wiem jak Wy ale dla mnie Abby to świetnie napisana postać. Kompletnie nie przeszkadzał mi jej umięśniony wygląd a nawet pasuje do jej charakteru. Teraz wygląda na to, że grając jako Ellie twórcy stawiają nas w pozycji agresora.
Opublikowano 29 czerwca 20204 l 10 godzin temu, MEVEK napisał: Leca napisy a ja siedze i slucham gitary Zonka pyta co robie? Odpowiedzialem ze napawam sie chwila, po swietnej przygodzie, ktora zapamietam na dluuuuugo Bylo tak mevciu?
Opublikowano 29 czerwca 20204 l Coś takiego wysmażyłem, nie jest idealnie ale w miarę siadło trochę ciemno, HDR był włączony. Edytowane 29 czerwca 20204 l przez Soul
Opublikowano 29 czerwca 20204 l Jaki poziom? Widać, że trochę spędziłeś czasu na masterowaniu tego starcia - ja też miałem tam dobre parę powtórzeń, bo był to pierwszy poważny sprawdzian na przetrwaniu. Walka w tej części jest niezwykle satysfakcjonująca
Opublikowano 29 czerwca 20204 l 9 minut temu, stoodio napisał: Jaki poziom? Widać, że trochę spędziłeś czasu na masterowaniu tego starcia - ja też miałem tam dobre parę powtórzeń, bo był to pierwszy poważny sprawdzian na przetrwaniu. Walka w tej części jest niezwykle satysfakcjonująca Póki co klasyczny normal, patrze sobie na co grę stać
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.