Skocz do zawartości

Ghost of Tsushima


Daffy

Rekomendowane odpowiedzi

Prawda jest taka, że nie trzeba było nic wymyślać ani tym bardziej odkrywać koła na nowo, wystarczyło zrobić bardziej liniową giereczkę z rozbudowaną mechaniką stealth, jakimiś ciekawymi lokacjami i zachować gęsty feudalny klimat, czyli zrobić coś na wzór Tenchu.  I byłoby pięknie, bo takich gier praktycznie nie ma. Ale po co, lepiej zrobić copy-paste dowolnego Assasyna i podmienić tylko tekstury, bo tak jest bezpieczniej, nie trzeba się wysilać, a mało wymagający gracze i tak się na to rzucą. 

  • Plusik 2
  • Dzięki 1
Odnośnik do komentarza

Walka na pierwszy rzut oka to miks Batmana i Bushido Blade, pamięta ktoś taką gierkę z PSX? Jeden błąd, jedno cięcie i koniec. Fajnie, że gamepleyowo w nocy jest zmiana z samuraja w ninje, zawsze to jakaś różnorodność. Podoba mi się bardzo patent z wiatrem, zrzynka z Zeldy, brak jakiś punktów na horyzoncie mówiących nam gdzie mamy iść. Szukamy jakiegoś wyróżniającego się punktu, budynku, dymu, góry, zaznaczamy na mapie i wiatr nas tam prowadzi, fajniusio. Zwierzęta prowadzące nas do jakiś sekretów, też wydaje się ok. Muzyka, towarzyszące dzwięki, wydają się dobrane świetnie. Ogólnie zapowiada się na przynajmniej bardzo dobry tytuł, w którym tak jak w Horizon, spędzę sporo czasu w photo mode, te krajobrazy, banderasik.

4hskud.png

 

239k9z.png

 

33akb7.png

 

41vjyp.png

 

5yrk1z.png

 

6n8k83.png

 

 

Edytowane przez YETI
  • Haha 3
  • Smutny 1
Odnośnik do komentarza
10 minut temu, YETI napisał:

Podoba mi się bardzo patent z wiatrem, zrzynka z Zeldy, brak jakiś punktów na horyzoncie mówiących nam gdzie mamy

iść.

Jedno pytanie: Grałeś w zelde?

Edytowane przez ASX
Odnośnik do komentarza

Krótkie podsumowanie z wczorajszego materiału.

 

Swordplay:

  • Jin has 4 stances so far we seen 2 stances, stone stance, and water stance,you must change stances to inflict the most damage to specific enemy types
  • He must parry enemies at the last possible second to open them up for attack
  • He can deflect arrows
  • He can challenge enemies to standoff where you must hold triangle and release it at the right time


Ghost/Assassin Gameplay

  • Jin can use wind chimes and fire crackers to distract enemies
  • He can do a chain assassination where he targets multiple enemies
  • Jin can use smoke bombs on enemies then go in for a critical strike
  • He can use kunai for a quick kill when seen
  • You can use fear to your advantage


Bow Gameplay

  • Jin seems to have 4 types of arrows , we seen 2,heavy arrows and normal and fire arrows so far
  • We seen 2 type of bows Half Bows and Long bows
  • Can zoom in with R3

 

 

Odnośnik do komentarza

Wiecie z czym mi się gameplay kojarzy? Z Shadow of Mordor\War. Te gry nota bene również były zrzynkami mechanik z popularnych open worldów, od siebie dodając w zasadzie tylko system Nemesis. I tam bawiłem się przy nich świetnie. No, przy Shadow of War już mniej, bo miałem wrażenie obcowania z odgrzanym kotletem, czy tam innym odcinaniem kuponów

Czy Tsushima mnie kupi? Myślę, że nawet jeśli nie będzie miała żadnego unikalnego, własnego ficzera, to sam gęsty klimat oraz ciekawy setting już wystarczą, bym bawił się świetnie. Oczywiście zakładając, że wszystko będzie dobrze zrobione. No ale zobaczę, jak zagram, czy to nie hurraoptymizm

Edytowane przez Frantik
  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza
Gość suteq
19 minut temu, ASX napisał:

Jedno pytanie: Grałeś w zelde?

Pytanie retoryczne mam nadzieję. ;) 

 

8 godzin temu, XM. napisał:

Ale zacytowałes mnie a nie odpowiedziałeś na moje pytanie :usmiech: Ja rozumiem co się ludziom nie podoba w got, ale większość opinii jest że gra jest kalka xxx i nic nowatorskiego. To raz jeszcze zapytam - co w ich mniemaniu jeszcze można wymyślić w tym gatunku by nie być zawiedzionym i będzie czymś nowym?

Co innowacyjnego? No na pewno nie bycie kolejnym generycznym do bólu open worldem to dobry początek. Jak już miałbym iść w open worlda to ja bym wrzucił widok z pierwszej osoby, a walkę mieczem można by zaczerpnąć z Red Steel z Wii gdzie to raczej nie byłoby tylko klepanie jednego przycisku w odpowiednim momencie. Byłoby to na pewno nie tylko trudniejsze ale także bardziej widowiskowe i satysfakcjonujące. W skradaniu wspominają, że bohater jest Duchem więc moim zdaniem powinna być opcja wykonania celu misji bez zabijania żadnego wroga co właśnie powinni pokazać. W tym przypadku fajnie jakby pokazana linka dała możliwość większej współpracy z elementami otoczenia, a nawet przyciągała wrogów, żeby można było ich szybko ogłuszyć. Rzucanie kamienia to takie pójście po linii najmniejszego oporu. Dishonored robi to dobrze bo daje ogromny wybór w kwestii jak chcę przejść daną misję. Jest taka możliwość w GoT? Powinni to pokazać bo na razie to wszystko się sprowadza do zabicia wszystkich niczym punkty kontrolne w Far Cry. 

 

To tak na początek, ale generalnie to twórcy mają myśleć nad tym jak gracza zaskoczyć i co nowatorskiego wprowadzić do gry, a nie gracze. Bo jak gracze podsuną pomysły to zaskoczenia żadnego nie będzie. :) 

Odnośnik do komentarza

Wygląda pięknie, gameplay trochę generyczny, ale to akurat mam w pompce mocno. Nie oczekuję, że każda gra powali mnie na kolana swoją świeżością, innowacyjnością i niespotykanymi patentami, bo chyba już dawno zamiast grać w gierki zająłbym się hodowlą rzepy czy czymś jeszcze innym. Pytanie, jak ten miks elementów będzie faktycznie sprawdzał się w ruchu. Jeśli każda składowa będzie działać jak należy to spoko, ogra się kiedyś. Nie mam ciśnienia ani trochę na GoT, ale ten materiał trochę mnie do niej zachęcił i chętnie łyknę w przyszłości na jakiejś promocji.

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

Jaram się srogo. Nareszcie open world w klimacie o jakim marzę od dawna. I szczęśliwie nie grałem w te wszystkie sand boxy/open worldy typy Days Gone (jak sie można tym jarać XD), Horizona, Death Stranding, RDR itd bo pewnie już by mi bokiem wyłaziło jeżdżenie od punktu A do B i zabijanie wrogów po drodze, więc będę mógł się skupić na tym pięknym świecie, chłonięciu klimatu, krajobrazów i muzyki <3 

  • Plusik 1
  • Minusik 2
Odnośnik do komentarza
3 minuty temu, Bzduras napisał:

Nie mam ciśnienia ani trochę na GoT, ale ten materiał trochę mnie do niej zachęcił i chętnie łyknę w przyszłości na jakiejś promocji.

Ja też jak całkowicie miałem wywalone, tak teraz będę miał grę na celowniku. Pewnie nie na premierę, ale powinienem ograć, może przy okazji next-genów.

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

Chyba wszystko już zostało napisane, szału nie ma:notbad:

 

Mogli jakoś bardziej objaśnić jak dokładnie działa ten system  walki bo tak z boku wygląda to na samograja, jest pusto i momentami graficznie na prawdę słabo jak na Exa od SONY.

Tak czy sika sprawdzi się tego Assassina w Japoni :xboss: 

  • Minusik 1
Odnośnik do komentarza

Mocno bezpieczna gra się wydaje, zlepek różnych gier. Samą walkę ciężko ocenić, wydaje sie kopia starych assasinów ale zobaczymy.

Za to otoczka i klimacik to jakaś poezja, jest po prostu cudownie. Do tego japoński dubbing i klimacik można wiadrami wynosić, za to potężne plusy.

Zobaczymy bliżej premiery, ale raczej na ps5 się ogra.

Odnośnik do komentarza

Czyli podsumujmy: Asasyn w Chinach, bezpieczna gierka i zadnych innowacji.

Moim zdaniem to najwiekszym problemem wydaje sie byc to, ze gierke tworzy SP. Bo gdyby tworzylo jakies chinskie studio to by bylo 40/40 i nowy mesjasz, kur.wa jeszcze tylko muzyczke nagralby Akira Toriyama a cutscenki wyrezyserowal Kojima to mogliby opchnac najwiekszego crapa.

Odnośnik do komentarza

Wiadomo z jakiej platformy był gameplay? Zbyt dobrze to wyglądało, jak na leciwe Ps4, no ale kto wie. :) Swoją droga lekko kopara mi opadła. Dawno nie było dobrej gry w klimatach feudalnej azji. Bardziej sie nakręciłem niż na TLOU 2. Piękne wakacje jesli chodzi o gry. Będzie granie! :)

Odnośnik do komentarza

Sucker Punch to nie Naughty Dog. Są spoko studiem robiącym spoko gierki a nie żadne mesjasze. Dali ciała przy Second Son ale to raczej wina pośpiechu aby było w co grać na PS4. 
 

Widzę w GoT takiego zwyklaczka z fajnym japońskim klimatem. Rozumiem takie rozkminy i obrone gdyby chodziło o God of War bo Santa Monica to kozackie studio i można od nich wymagać, ale SuckerPunch? Dajta spokój. 

Odnośnik do komentarza
2 minuty temu, walek napisał:

Wiadomo z jakiej platformy był gameplay? Zbyt dobrze to wyglądało, jak na leciwe Ps4, no ale kto wie. :) Swoją droga lekko kopara mi opadła. Dawno nie było dobrej gry w klimatach feudalnej azji. Bardziej sie nakręciłem niż na TLOU 2. Piękne wakacje jesli chodzi o gry. Będzie granie! :)

No daawno, jakies 2 miechy temu byl nioh 2  a rok temu sekiro.

 

To nawet gry w klimatach feudalnych blantamanow rzadziej wychodza aktualnie 

Odnośnik do komentarza
9 minut temu, Kron997 napisał:

Sucker Punch to nie Naughty Dog. Są spoko studiem robiącym spoko gierki a nie żadne mesjasze. Dali ciała przy Second Son ale to raczej wina pośpiechu aby było w co grać na PS4. 
 

Widzę w GoT takiego zwyklaczka z fajnym japońskim klimatem. Rozumiem takie rozkminy i obrone gdyby chodziło o God of War bo Santa Monica to kozackie studio i można od nich wymagać, ale SuckerPunch? Dajta spokój. 

Akurat Second Son był spoko gierką i niezłym benchmarkiem dla open worldów na początku tej generacji. No i z fajnym wykorzystaniem touchpada i czujnika ruchu w DS4.

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

Gracze: "kopia gry w którą już grałem, nie widzę nic oryginalnego, wszystko to już było".

 

TWÓRCY OGŁASZAJĄ KOLEJNY RIMEJK

 

Również gracze: "ooo, banderas, jarango, day one, nowa grafa, je'bać oryginalność, nowe mechaniki i je'bać nowe IP, będzie grango w to samo, ale w nowej grafie".

 

 

  • Plusik 3
  • Dzięki 1
Odnośnik do komentarza
1 minutę temu, Kmiot napisał:

Gracze: "kopia gry w którą już grałem, nie widzę nic oryginalnego, wszystko to już było".

 

TWÓRCY OGŁASZAJĄ KOLEJNY RIMEJK

 

Również gracze: "ooo, banderas, jarango, day one, nowa grafa, je'bać oryginalność, nowe mechaniki i je'bać nowe IP, będzie grango".

 

 


jezus jakie to prawdziwe xd 

Odnośnik do komentarza

No takie średnie porównanie jak i kontekst @Kmiot. Grę w którą wielu z nas zagrywało się z wypiekami na twarzy, dostaniemy w odświeżonej wersji z usprawnieniami, pewnie też w niższej cenie niż normalna gra, a na dodatek bez jakiegoś specjalnego rozgłosu ze strony wydawcy. Z drugiej dostajemy nowy tytuł, w pełnej cenie, który nie dodaje nic od siebie jak to ówcześnie robiła "zrimejkowana" gra, tylko jest zlepkiem pomysłów z innych gier. No chyba, że liczymy wiatr, który wskazuje nam drogę. Choć wiadomo, warto też zaczekać, aż gra wyjdzie, i jedna i druga.

Edytowane przez MYSZa7
Odnośnik do komentarza
Gość suteq
9 minut temu, Kmiot napisał:

Gracze: "kopia gry w którą już grałem, nie widzę nic oryginalnego, wszystko to już było".

 

TWÓRCY OGŁASZAJĄ KOLEJNY RIMEJK

 

Również gracze: "ooo, banderas, jarango, day one, nowa grafa, je'bać oryginalność, nowe mechaniki i je'bać nowe IP, będzie grango w to samo, ale w nowej grafie".

 

 

Remake Mafii pewnie będzie mieć więcej innowacji (bo powrócą zapomniane już mechaniki) niż współczesne gry. :kaz: 

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać w Polsce Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych"). W związku z tym prosimy o zapoznanie się ze zaktualizowaną Polityką prywatności Polityka prywatności.