Skocz do zawartości

Ghost of Tsushima


Daffy

Rekomendowane odpowiedzi

11 minut temu, Kmiot napisał:

Gracze: "kopia gry w którą już grałem, nie widzę nic oryginalnego, wszystko to już było".

 

TWÓRCY OGŁASZAJĄ KOLEJNY RIMEJK

 

Również gracze: "ooo, banderas, jarango, day one, nowa grafa, je'bać oryginalność, nowe mechaniki i je'bać nowe IP, będzie grango w to samo, ale w nowej grafie".

 

 

 

No jak dostaje rimejk Mafii, a gier w tych klimatach na tej genercji brak to jaranko

 

a jak dostaje kolejną grę w fedualnej japoni do tego w systemie farcry'a i bieganko jak w asasynie to fejspalm

 

 

 

CZAISZ?:problem:

Odnośnik do komentarza
7 minut temu, MYSZa7 napisał:

No takie średnie porównanie jak i kontekst @Kmiot. Grę w którą wielu z nas zagrywało się z wypiekami na twarzy, dostaniemy w odświeżonej wersji z usprawnieniami, pewnie też w niższej cenie niż normalna gra, a na dodatek bez jakiegoś specjalnego rozgłosu ze strony wydawcy. Z drugiej dostajemy nowy tytuł, w pełnej cenie, który nie dodaje nic od siebie jak to ówcześnie robiła "zrimejkowana" gra, tylko jest zlepkiem pomysłów z innych gier. No chyba, że liczymy wiatr, który wskazuje nam drogę. Choć wiadomo, warto też zaczekać, aż gra wyjdzie, i jedna i druga.

To luźny żarcik na gorąco i nie do końca przemyślany, ale może niektórych growych hipokrytów zmotywuje do zastanowienia.

Ja wiem - sam się czasem jaram rimejkami i w się w nie zagrywam, kupuję, kolekcjonuję i twierdzę, że dobry rimejk nie jest zły. Ale też nigdy nie krytykuję gry za brak innowacyjności, póki rzeczywiście w nią nie zagram i nie stękam z tego powodu, że WSZYSTKO TO JUŻ BYŁO.

 

Tak jak Szanowny @teddy napisał: dobra gra nie musi być innowacyjna, a nie każda innowacyjna gra jest od razu grą dobrą.

7 minut temu, oFi napisał:

 

No jak dostaje rimejk Mafii, a gier w tych klimatach na tej genercji brak to jaranko

 

a jak dostaje kolejną grę w fedualnej japoni do tego w systemie farcry'a i bieganko jak w asasynie to fejspalm

 

 

 

CZAISZ?:problem:

Tobie się nie podobał Death Stranding, więc sorry, ale Twoje zdanie nic dla mnie nie znaczy xd

Odnośnik do komentarza

Jeśli chodzi o mnie to nie rozumiem tego narzekania. Gra zapowiada się bardzo spoko, szczególnie design miejscówek i OST, czyli to co najbardziej wpływa na klimat. Sama walka też intryguje, bo zwykle w grach trzeba klienta chwilę napier, a tu wygląda to bardzo realistycznie. Byle walczyło się dobrze i skradania było dużo, tak pół na pół.

Odnośnik do komentarza
11 minut temu, oFi napisał:

 

No jak dostaje rimejk Mafii, a gier w tych klimatach na tej genercji brak to jaranko

 

a jak dostaje kolejną grę w fedualnej japoni do tego w systemie farcry'a i bieganko jak w asasynie to fejspalm

 

 

 

CZAISZ?:problem:

Pokaż mi grę w otwartym świecie gdzie latasz samurajem po feudalnej Japonii  :)))  pokaż mi grę gdzie latasz samurajem i nie ma w tej grze żadnych stworków  :)))

 

Odnośnik do komentarza

nikt sie nie spodziwał mechanik assasyna/far cry'a  w Ghost of Tsushima Panowie, dlatego jest PŁACZ.

 

Wszystko w sumie juz powyżej zostało napisane nt. tej gry. Trzeba ograć i sprawdzić czy może jednak w samym gameplyu jest magia, bo patrzenie na filmiki z jutuba to jednak nie to samo.

 

 

 

3 minuty temu, Pupcio napisał:

Pokaż mi grę w otwartym świecie gdzie latasz samurajem po feudalnej Japonii  :)))  pokaż mi grę gdzie latasz samurajem i nie ma w tej grze żadnych stworków  :)))

 

 

Za dużo zmiennych.

 

Kłotnia jest aktualnie o klimat feudalnej Japoni.

Odnośnik do komentarza

O rany, forumek nigdy się nie zmienia, niestety. Jak czytam wyobrażenia niektórych to mam wrażenie, że do czynienia mam z gimbazą, która gra w gry od roku, dwóch i nie mają pojęcia o branży. Gdzie Ci gracze z nasto czy ponad 20-letnim doświadczeniem?

 

Ja yebie. Gra od pierwszej zapowiedzi była kreowana na open world w feudalnej Japonii. Precyzyjna odpowiedź na brak chęci Ubisoftu w zrobieniu asasynów w tych czasach. Jasne, że po grze z otwartym światem jak RDR2 ciężej gra się w tego typu gry ale czego wy się spodziewacie po zwykłym pod względem ilości pracowników studiu w kilka lat? Na takiego potwora jak RDR czy GTA potrzeba 8 lat w obozie pracy ponad 1000-osobowych ekip. Nawet asasyny powstają w kilkukrotnie większych załogach, ale to przez presję czasu.

 

Tylko, że Ubi gierkę można zrobić lepiej niż Ubi. Horizon Zero Dawn czy Days Gone jako takie są zrobione lepiej, bo mimo, że mapy są zasłane takimi samymi aktywnościami, to światy nie są przytłaczająco za duże, a aktywności lepiej zaprojektowane w istniejącym świecie. Bardziej koherentne. Tutaj zapowiada się na to samo, bo my widzę widzieliśmy inne zapowiedzi i opieramy to na doświadczeniach po jakimś jednym asasynie a Far Cry.

 

Mapa od razu wygląda na mniejszą, lepiej zaprojektowaną i wcale nie tak zayebaną znacznikami. Odkrywają się jak do nich się zbliżymy, ich odnajdywanie jest ciekawie rozwiązanie. Zapowiada się spoko i widać, że czyszczenie mapy będzie przyjemnością.

 

Moje obawy z tej gry to system walki. Wygląda na bardzo łatwy i od razu trzeba będzie grać na najwyższym bo zapowiada się na to, że przez grę będzie się płynąć. Ale oczekiwania systemu z Sekiro... No jak czytam takie rzeczy to kisnę. Sam wczoraj pisałem, że mamy 2 asasyny w tym roku, ale przede wszystkim w oparciu o walkę, bo na razie, wygląda jak cofnięcie się do czasów asasynów w oparciu na proste ataki, kontra i następny.

 

Serio, widząc gameplay 2 lata temu czego wy się spodziewaliście. Naprawdę niektórzy tak bardzo nie potrafią przewidzieć czym będzie gra?

  • Plusik 2
  • Lubię! 1
Odnośnik do komentarza
7 minut temu, oFi napisał:

nikt sie nie spodziwał mechanik assasyna/far cry'a  w Ghost of Tsushima Panowie, dlatego jest PŁACZ.

 

Wszystko w sumie juz powyżej zostało napisane nt. tej gry. Trzeba ograć i sprawdzić czy może jednak w samym gameplyu jest magia, bo patrzenie na filmiki z jutuba to jednak nie to samo.

 

 

 

 

Za dużo zmiennych.

 

Kłotnia jest aktualnie o klimat feudalnej Japoni.

No ale ja chce grę w klimatach feudalnej Japonii i bez stworków, znajdź mi takie :)

Odnośnik do komentarza

I żeby nie było - nie mam nic absolutnie do rimejków Mafii, nie wiem skąd takie założenie w kolejnych postach, jakbym to właśnie do nich pił. Moje zainteresowanie gangsterską serią jest umiarkowane, ale nie krytykuję i być może sam nawet kiedyś dam szansę. Chodzi o rimejki generalnie, bo co chwile są wydawane/zapowiadane nowe i tam już na brak innowacyjności nikomu nie przyjdzie do głowy narzekać. Bo to po prostu mogą być dobre, dające przyjemność gry.

 

A że grę w otwartym świecie ostatnio całkowicie inaczej zrobiło tylko Nintendo (BotW) i Kojima (no i trochę RDR2), to już inna kwestia.

Odnośnik do komentarza
26 minut temu, MYSZa7 napisał:

Kto napisał, że gra będzie słaba?

A nie wiem, nawet nie czytalem postow :usmiech: Zobaczylem awatary glownych aktorow w temacie i juz wiedzialem ze opinie beda nieprzychylne

 

Swoja droga to ktos naprawde oczekiwal od tego tytulu czegos wiecej niz solidnej pozycji na 8? Myslalem ze status mesjasza gra osiagnela wylacznie na potrzeby CW

Odnośnik do komentarza

Nie ma takiej, Pupcio jak zawsze nie bierze jeńców. Trochę podobna sytuacja jak z Kingdom Deliverence od Vavry( swoją drogą reżysera i scenarzysty dwóch pierwszych Mafii). Niby średniowiecze, RPG i machanie mieczykiem, ale jednak w historycznym sosie, bez smoków i magii.

 

 

Przecież  np. taki Josh jara się oskryptowanym Nemesisem(rok po dwójce), a gra jest gorsza pod każdym względem od poprzednika. I jak tutaj dać wiarę w te teksty o generyczności?

Odnośnik do komentarza

Zapominacie się panowie, ale trochę nowości w takim open world wpadło jak przykładowo z tym wiatrem, szukaniem popierdółek dzięki lisowi (chociaż w BOTW już to było, jak psa zobaczysz i go nakarmisz to Cię zaprowadzi do skarbu). Na mapie świata nie pokazują Ci gdzie, co wszystko leży oprócz tych pytajników, które masz do odkrycia bez waypoint. W sumie, ja tam się nie dziwię, bo gatunek open world już jest do cna wyeksploatowany, że tam nie ma, co już dodawać od siebie, żebyś miał jakąś tam innowację. RDR2 też nic nowego nie dodał, a wyszedł z tego mesjasz. 

Edytowane przez Faka
Odnośnik do komentarza
23 minuty temu, oFi napisał:

nikt sie nie spodziwał mechanik assasyna/far cry'a  w Ghost of Tsushima Panowie

Ja się spodziewałem od pierwszego gameplayu, dlatego po wczorajszym pokazie napisałem że du py nie urwało bo gra jest tym czym domyślałem się że będzie, ale nie skreśla to u mnie tej pozycji.

Ale jest to jeden powodów przez który gra wyląduje u mnie dopiero na PS5.

Odnośnik do komentarza
13 minut temu, SlimShady napisał:

Nie ma takiej, Pupcio jak zawsze nie bierze jeńców. Trochę podobna sytuacja jak z Kingdom Deliverence od Vavry( swoją drogą reżysera i scenarzysty dwóch pierwszych Mafii). Niby średniowiecze, RPG i machanie mieczykiem, ale jednak w historycznym sosie, bez smoków i magii.

 

 

Przecież  np. taki Josh jara się oskryptowanym Nemesisem(rok po dwójce), a gra jest gorsza pod każdym względem od poprzednika. I jak tutaj dać wiarę w te teksty o generyczności?

Nie no jest shadow tactics :rayos: Ale oprócz tego to serio słabizna. I przyda się gra o Japonii nie od japońców może nie będzie żartów o majtkach i innych krindżowych akcji. Gameplay przezyje bo dawkuje sobie takie raczki

Edytowane przez Pupcio
Odnośnik do komentarza
1 minutę temu, Figuś napisał:

Ja się spodziewałem od pierwszego gameplayu, dlatego po wczorajszym pokazie napisałem że du py nie urwało bo gra jest tym czym domyślałem się że będzie, ale nie skreśla to u mnie tej pozycji.

Ale jest to jeden powodów przez który gra wyląduje u mnie dopiero na PS5.

 

może z Raytraycingiem zacznie to wyglądac jak nextgen - kolejna gra dopiero do włączenia na PS5

Odnośnik do komentarza
4 minuty temu, oFi napisał:

 

może z Raytraycingiem zacznie to wyglądac jak nextgen - kolejna gra dopiero do włączenia na PS5


A skąd w ogóle pomysł, że dodadzą RT? Gra ma dynamiczną zmianę pogody i pór dnia/nocy. Tak poważna zmiana w renderingu jest niespecjalnie realna :V

(poza tym gra wygląda bdb, z technicznego punktu widzenia, abstrahując od art-style'u, bo to subiektywna rzecz)

Edytowane przez Hendrix
Odnośnik do komentarza

Akurat ten wiatr wskazujący drogę do celu nie jest pierwszym takim patentem. Pojawił się już w Zeldzie Wind Waker. Jeśli gra nadrabia stylistyka, wykonaniem i fabułą to zawsze warto dać jej szansę. Może jeszcze czymś zaskoczy. Z drugiej strony, znaczniki zawsze można ukryć na mapie i trafiać na wszystko po prostu zwiedzając obszar.

Odnośnik do komentarza

Nie wiem czy wiesz, ale odkrywanie w Zeldzie, żeby coś pokazało się na mapie to musisz dojść do miejsca, tak z siebie od razu nie widzisz tych rzeczy, także tego. Nawet jak wejdziesz na wieże i odkryjesz region, tylko region bez znaczników na mapie, po resztę sam się masz fatygować, co tam za górką się kryje.

Edytowane przez Faka
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać w Polsce Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych"). W związku z tym prosimy o zapoznanie się ze zaktualizowaną Polityką prywatności Polityka prywatności.