Skocz do zawartości

Ghost of Tsushima


Daffy

Rekomendowane odpowiedzi

Ok czekanie w kolejce jest z(pipi)ane ale czy coś lepszego wymyślili w grach aaa? Od czasów ac i batmana tak jest. Gdyby zrobili tak jak w sekiro albo soulsach to by stracili 80 % chętnych których odstraszy poziom trudności. Taka gra ma być wyzwaniem ale nie ma zniechęcać. Jak chce mieć gang bang przeciwników to sobie odpale dark souls czy sekiro :) 

 

Animacje za to wyglądają miodnie. Czekam na opinie pierwszych graczy ale czuje że może być najlepsza gra od tego studia (nie liczę pupcio platformówek bo się nie znam) 

Odnośnik do komentarza
16 minut temu, blantman napisał:

Ok czekanie w kolejce jest z(pipi)ane ale czy coś lepszego wymyślili w grach aaa? Od czasów ac i batmana tak jest. Gdyby zrobili tak jak w sekiro albo soulsach to by stracili 80 % chętnych których odstraszy poziom trudności. Taka gra ma być wyzwaniem ale nie ma zniechęcać. Jak chce mieć gang bang przeciwników to sobie odpale dark souls czy sekiro :) 

 

Animacje za to wyglądają miodnie. Czekam na opinie pierwszych graczy ale czuje że może być najlepsza gra od tego studia (nie liczę pupcio platformówek bo się nie znam) 

Już w Arkham City, a już na pewno Knight było tak, że batka atakowało jednocześnie dwóch przeciwników, więc da sie to zrobić :) 

W każdym bądź razie pokaz gry na state of play mnie jakoś nie nakręcił, a obecnie preorder zamówiony xD

Odnośnik do komentarza
49 minut temu, Paolo de Vesir napisał:

Każdy czeka na swoją kolejkę, ekran za(pipi)any znacznikami i ostrzeżeniami, elegancko. AAA gaming at its finest. :banderas:

 

wcale nie jest zayebany znacznikami, bez przesady

 

wygląda trochę to jak w God of Warze (no może oprócz tej świecącej się skrzynki) 

Odnośnik do komentarza
25 minut temu, Pupcio napisał:

Zayebany to trochę przesada

 

Wiesz kto Cię zauważa i jakie ma intencje, na wozie świeci się przedmiot przydatny w walce, atak nieblokowalny jest odpowiednio markowany. Niszcząc obronę wroga z tarczą widzisz, że spadła mu obrona bo pęka ikona tarczy ale tarcza w na modelu przeciwnika zostaje nienaruszona. :) 

Odnośnik do komentarza
Teraz, Rozi napisał:

To jest gra.

 

Jooo, DS też jest grą i ma najlepszy interface jaki kiedykolwiek wymyślony w TPP, a takiego GoWa da się przejść z wyłączonymi znacznkami (sam tak grę skończyłem). Jeśli tutaj tez będzie się tak dało to gituwa, po prostu nie jestem fanem tak upstrkowaconego interface'u. Zwłaszcza, że twórcy chwalili się, że ten będzie zredukowany do minimum.

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...