Skocz do zawartości

Halo Infinite


ASX

Rekomendowane odpowiedzi

@bluber

generalnie, mogę się zgodzić z większością twojej wypowiedzi. Sam pisałem o tym co cytujesz z artykułu że 2/3 gry wyleciało w 2019 do kosza. 

 

ale nie zgodzę się niestety z zarzutem ubisofciarstwa. Owszem na pierwszy rzut oka Halo Infinite może wydawać się podobne do gier Ubisoftu, ale gra się w to zupełnie inaczej. Przede wszystkim cały rdzeń gry w otwartym świecie oparty jest o 2elementy: bazy wroga i marines. Z pozoru wygląda to mega biednie, ale chyba nie ma drugiej takiej gry w której przemierzając otwarty świat możemy zobaczyć starcie na horyzoncie, włączyć się do walki by uratować marines, którzy potem dołączają się do nas i zabrać ich ze sobą żeby odbić bazę, z której następnie wezwiemy pelicana z guźcem, a wszystko to w ramach nieoskryptowanego gameplayu. Ostatnią grą, jaką pamiętam, która oferowała takie możliwości było właśnie Halo: Combat Evolved, tylko w Infinite  mamy to podniesione do potęgi. Dodajmy do tego świetny gameplay, sandboxowość Halo, bardzo dobrze projekty lokacji i okazuje się że naprawdę bardzo dobrze i się w to gra, mimo iż cała gra skupia się tylko na dwóch elementach: ratowaniu marines i odbijaniu baz. 

 

Tak więc, jak widzisz, pozornie ubisoftowe, banalne i mało oryginalne elementy łączą się w sekwencje, której próżno szukać w jakiejkolwiek innej grze, i to nie tylko w grach ubisoftu ale i w ogóle na rynku. 

 

Nie jest to tytuł idealny i oczywiście zgadzam się że gra powinna oferować większą różnorodność lokacji, grafika odstaje od RDR2, a mi osobiście brakuje epickich starć ze Scarabami rodem z Halo 3, przydałyby się też zmienne warunki pogodowe, a architektura struktur forerunnerów mogłaby być bardziej ciekawa. Ale co do rdzenia rozgrywki jest to najlepsze Halo od wielu wielu lat, bo odkrywa na nowo samą esencję Halo, to co w serii zawsze było najlepsze i wyjątkowe na rynku. 

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza
2 godziny temu, ASX napisał:

ale chyba nie ma drugiej takiej gry w której przemierzając otwarty świat możemy zobaczyć starcie na horyzoncie, włączyć się do walki by uratować marines

 

Ten patent jest taki sam jak w Destiny 2, już nieważne, czy to online, ale jest tak samo. Ogólnie w tej grze jest sporo podobieństw do Destiny 2 odnośnie walk. Powiem więcej, aktywności w tej grze są bardzo podobne do wymienionej wyżej gry, przykładowo rozwalanie propagandy, która się pojawia jak odkryjesz.

Odnośnik do komentarza
13 godzin temu, ASX napisał:

co do dialogów

nie wiem naprawdę jak można nazwać takie dialogi kiepskimi albo nijakimi i nie wierze że istnieje człowiek który nie uśmiechnie się gdy usłyszy od przeciwnika po kilku niecielnych strzałach, że nie potrafi strzelać i nie  ma się czego bać xd

 

 

o kurde, ten drugi tekst faktycznie zabawny

 

no ale jeszcze go nie słyszałem, hehe

Odnośnik do komentarza
3 godziny temu, Faka napisał:

 

Ten patent jest taki sam jak w Destiny 2, już nieważne, czy to online, ale jest tak samo. Ogólnie w tej grze jest sporo podobieństw do Destiny 2 odnośnie walk. Powiem więcej, aktywności w tej grze są bardzo podobne do wymienionej wyżej gry, przykładowo rozwalanie propagandy, która się pojawia jak odkryjesz.

 

Kurde niesamowite że gra Bungie jest podobna do gry, ktorą 343 próbuje zrobić jak Bungie. 

Odnośnik do komentarza
15 godzin temu, ASX napisał:

co do dialogów

nie wiem naprawdę jak można nazwać takie dialogi kiepskimi albo nijakimi i nie wierze że istnieje człowiek który nie uśmiechnie się gdy usłyszy od przeciwnika po kilku niecielnych strzałach, że nie potrafi strzelać i nie  ma się czego bać xd

 

 

 

Kurwa jak śmiechłem XD wspaniałe są te dialogi, wiele z nich słyszałem ale takich jak ten jeszcze nie

Odnośnik do komentarza

Wczoraj udało mi się znaleźć takie dialogi.

 

BTW zawsze było takie opóźnienie dźwięku w filmikach zgrywanych z konsoli?

 

1. Ciekawy przekaz z wieży propagandowej.

 

Aż mi się przypomniał ten fragment z Egzorcysty

 

2. A tu wchodzi do akcji jak już zginąłem

 

Edytowane przez A_Bogush
Odnośnik do komentarza

20211215_050416.thumb.jpg.441409747a9f65a25ed2b1fe836eb4ec.jpg

Moim zdaniem 343 Industries należy się szacunek, bo pomimo trudności dowieźli jedną z najlepszych gier (a dla wielu najlepszą) tego roku. Jednocześnie ciężko mi się nie pozbyć wrażenia, że gdyby gra miała kooperację, Forge i więcej biomów to przyjęcie i oceny mogłyby być jeszcze lepsze.

 

 

Odnośnik do komentarza
13 minut temu, Moldar napisał:

Jazda skorpionem w kampanii to niezły żart, byle krzak cie zatrzymuje, więc slalom między nimi bywa frustrujący. Za to fajnie się lata po mapie.

mapa ogólnie nie jest zbyt przystosowana do jazdy pojazdami i dlatego najlepiej śmigało mi się pieszo przy pomocy linki

Odnośnik do komentarza

Nie wiem jak w innych częściach internetu, ale tutaj po tej sławetnej prezentacji ciężko było przeczytać coś pozytywnego na temat tej gry, a mnie od początku ona się podobała i była jedną z trzech (czy tam pięciu) najbardziej oczekiwanych gier tego roku.

 

Pewnie, nie jest to idealna gra, ale Halo Infinite w pewnym sensie przypomina mi piątego MGSa (otwarty i dość pusty świat z dość mało zróżnicowanymi questami), ale podobnie jak w grze Kojimy nie wiedząc czemu nie mogę się od niej oderwać. 

 

Nie wiem jak dużo mi jeszcze zostało, więc równie dobrze może się okazać, że, podobnie jak bodajże suteq, zaraz będę miał dość tej mimo wszystko powtarzalnej rozgrywki, ale na ten moment 

 

Spoiler

zbieram dane, by wejść do iglicy

 

jest naprawdę okej. 

  • Plusik 2
Odnośnik do komentarza
1 godzinę temu, Ludwes napisał:

Pewnie, nie jest to idealna gra, ale Halo Infinite w pewnym sensie przypomina mi piątego MGSa (otwarty i dość pusty świat z dość mało zróżnicowanymi questami), ale podobnie jak w grze Kojimy nie wiedząc czemu nie mogę się od niej oderwać. 

 

Dokładnie tak samo czuję, ale w MGS fabuła nie dowiozła, w odwrotności do Halo.

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza
22 godziny temu, ASX napisał:

Dzisiaj wyszedł 900mb patch, poprawił działanie Quick Resume i śledzenie aczikow więc nareszcie wpadły mi osiągnięcia za skończenie kampanii i wyczyszczenie mapy

Ten patch to popsuł multika i zasadniczo gra się sypie i nagminnie nie łączy z serwerami od wczoraj xd
A jak już da radę znaleźć meczyk to detekcja melee jest totalnie zjebana, granaty też jakoś się dziwnie zachowują i ogólnie czuć jakiegoś muła i laga w rozgrywce.

Edytowane przez Soban
Odnośnik do komentarza
7 godzin temu, mausenberg napisał:

W mp w końcu coś nowego, w tym ffa na  6 osób. Bardzo fajne, niespieszne tempo i zabawa w ninja. Przy ośmiu graczach to był juz jednak chaos. 
Przy okazji, Wasz spartanin w multiplayerze, w tej częsci Halo to chłop czy baba? :yao:

 

maus ty żyjesz :banderas: pisz na XBL!

  • Lubię! 1
Odnośnik do komentarza

Halo ukończone, można wrócić do multi.

 

Generalnie grało mi się bardzo dobrze, nie jest to moje ulubione Halo, ale dużo rzeczy po prostu zadziałało prawidłowo, inne mniej. To co działa to oczywiscie świetne strzelanie, potyczki były bardzo ciekawe i na dobrą sprawę, żadne nie nudziło, no może pod koniec tylko trochę, ale grałem 5 godzin wczoraj. Odzywki przeciwników to świetna rzecz, często można się uśmiać, zwłaszcza z krasnali. Zawsze były trochę bekowe, ale teraz dostały więcej swojej tożsamości i wychodziły naprawdę zabawne rzeczy. Open world sprawdził się całkiem fajnie, ale też nie został do końca do tego dostosowany, zwłaszcza dla pojazdów, skorpionem nie da się jeździć, bo kazde drzewko czy krzak cię blokuje. Do tego gra w podobnym stylu co gry od ubi czy sony, po prostu wywalone znaczniki na mapie, które możemy odwiedzić, nic nowego raczej tutaj nie dostaliśmy. Gra długa nie jest, więc nie będziemy robić tego przez 30-40 godzin, a raczej do 20, więc się aż tak człowiek nie znudzi. Dużym plusem jest to, że można z łatwością wszędzie wejść za pomocą linki z hakiem i swoją drogą, to chyba najlepsza linka w grach, problemów z nią praktycznie brak, działa perfekcyjnie i wiele zmienia podczas eksploracji świata, czy podczas walk. Na duży plus również zmiana kierunku i czuć po prostu starą trylogię, jak się słyszy stare motywy muzyczne, to od razu się człowiek uśmiecha.

 

To co mi nie podeszło, to trochę fabuła, nie jestem fanem Brutów i w Infinite niewiele się to zmienia, drą mordę prawie przez całą grę, do tego zabrakło epickości z poprzednich części, no nawet brak Skarabeusza, ehh. Umiejętności pod RB też nie wyszły za dobrze, z chęcią bym użył uniku, ale te kombinacje na dpad mnie skutecznie zniechęciły, wiec uzywałem przez 99% gry tylko linki z hakiem. Do minusów dodam jeszcze różnorodność mapy, a w sensie jej brak, jakiś śnieg w górach by dali chociaż, cały czas to samo. Graficznie jest ładnie i w sumie tyle, żadna nowa jakość. Gra ma ostre tekstury, ale no nie tylko tym się żyje, potrzeba czegoś więcej, na szczęście popup nie raził tak jak w pokazie na E3 półtora roku temu.

 

Ogólnie grało mi się bardzo dobrze, strzelanie jest po prostu wzorowe i finalnie to jest w tej grze najważniejsze. Teraz niech 343 wydaje dodatki jak coop i można wrócić na legendarnym, choć pewnie będzie z tym ciężko i nie wiem czy będzie czas się tego podjąć. Finalnie bardzo dobra gra, 343 dowiozło, choć pewnie mogli zrobić więcej w pewnych kwestiach, teraz pozostaje kozackie multi.

 

 

  • Plusik 7
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...