Skocz do zawartości

Dying Light 2


Figuś

Rekomendowane odpowiedzi

Niebo jakie eleganckie... Tekstura. Lol.

Gra sie fajnie, ale czasem razi amatorszczyzna... I powtarzajace sie na kazdym kroku podobnie wygladajace miejscowki. No harran byl jednak w ch. bardziej roznorodny, przemyslany.

Osiagniecie mi nie wskoczylo. Ogolnie jednak sporo pomniejszych bugow. I zastana w przeszlosci mechanika, to jak sie ta gra "rusza".

Lotnia chuyowa. Dialogi prawie wszystkie przewijam.



  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

Gra skończona i to było jak podróż z piekła do nieba, im dłużej grałem tym bardziej mi się podobało. Druga część miasta dużo wnosi, ta lotnia jest git, tylko trzeba ją ulepszyć żeby długo szybować. Historia była niezła i wywołała u mnie jakieś emocje, choć samo poszukiwanie siostry powinno być bardziej uwypuklone kosztem bycia chłopem na posyłki - było by ciekawiej. Wybory fabularne sporo wniosły, aż mam ochotę przejść inną ścieżką, ale samego zakończenia to pewnie nie zmieni, tak jak w Deus Ex Human Revolution, tak mi się wydaje.

Liczyłem, że dzięki fabule odwiedzę jakieś unikalne i ciekawe lokacje, ale nic z tego. Najlepsze były wspinaczki na największe wieżowce, ręce mi się trochę spociły aż zjebałem się na ulicę.

Walka z ludźmi też wypada pozytywnie. Muzyka mi się podobała, ale było kilka tak sztampowych utworów, że nie wiem jak można taki syf nagrać i wrzucić do gry. Najlepszy jest ten ambient co pojawia się w prologu i później wraca i daje +10 do odbioru gry.

 

Największy problem to łuk, który psuje balans gry. Szybko przestałem go używać po tym jak w nocy w trakcie pościgu stanąłem na placu i wycinałem strzałami elektrycznymi wszystkich przybiegających zombi, dopiero po napełnieniu paska pościgu na 4 poziomie powaliła mnie armia tych najsilniejszych. Tylko broń biała, wtedy odczucia są lepsze, sam parkour już sporo ułatwia więc po cholerę ten łuk?

Techland w połowie gry dał ludziom łuk żeby gra stała się samograjem, no nie rozumiem ten decyzji i ktoś powinien się z tego wytłumaczyć.

Może w następnej części będzie broń palna i zrobi się z tego Days Gone, to byłby pogrzeb serii.

Dla mnie 8/10. Dobry tytuł, tylko trzeba mądrze robić poboczne rzeczy żeby nie rozwodnić sobie gry.

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza
  • 2 tygodnie później...

Ograłem pierwsze 10 godzin gry i fakt jest odmienna od jedynki której jestem fanem ale czy aż taka zła? Fabuła bardziej rozbudowana i pewne aspekty tez dają rade, dużo z Far Cry wzięli i gra się całkiem przyjemnie. Viledor bardzo na plus za to minusy w stosunku do jedynki to przede wszystkim brak broni palnej :/ No słabo trochę oraz zadania poboczne w większości nie wciągają zbytnio za to główne zadania w tym świecie spisują się świetnie. Wiem że nie spędzę tylu godzin co w DL1 ale z miła chęcią skończę :) 

Odnośnik do komentarza
W dniu 21.04.2022 o 14:39, Whisker napisał:

Ograłem pierwsze 10 godzin gry i fakt jest odmienna od jedynki której jestem fanem ale czy aż taka zła? Fabuła bardziej rozbudowana i pewne aspekty tez dają rade, dużo z Far Cry wzięli i gra się całkiem przyjemnie. Viledor bardzo na plus za to minusy w stosunku do jedynki to przede wszystkim brak broni palnej :/ No słabo trochę oraz zadania poboczne w większości nie wciągają zbytnio za to główne zadania w tym świecie spisują się świetnie. Wiem że nie spędzę tylu godzin co w DL1 ale z miła chęcią skończę :) 


Ja ukończyłem ją kilka dni temu. Dobra gra. Okolice 7/10 jak najbardziej zasłużone, ale takiego łał jak jedynka nie robi. Być może jest to spowodowane tym, że pierwsza odsłona prezentowała się w momencie premiery imponująco (dobrze, że twórcy skupili się tylko na ósmej generacji konsol), a tutaj wiadomo jak jest. Dodatkowo brakuje tej świeżości, choć gra o zombiakach, więc nie dziwię się. :rayos:

Pełna zgoda z tym co Pure Bladestone napisał. Aiden chce być taki fakin kul, a robią z niego chłopca na posyłki - "hej Aiden, odszukaj moje buty":wio::reggie:
Motyw przewodni bardzo na plus, łuk z elektrycznością - kozak nad kozaki. Wybory fabularne faktycznie rzutują na dalszą rozgrywkę, ale sama fabuła, to nic specjalnego.

Można znaleźć schemat strzelby.:shotgun: Więc jakaś tam broń palna jest, ale sprawdza się tylko jako dodatek.
Jak komuś podobała się poprzedniczka, to te 140 zł za nową grę nie będą pieniędzmi wyrzuconymi w błoto.
Dodam, że za jakiś czas ma pojawić się opcja NG+.

Odnośnik do komentarza

This update to Dying Light 2 Stay Human focuses on fixing a lot of co-op issues, and delivering completely new, endgame content awaited by the community.

 

Below please find the detailed Patch content:

 

New Game+

  • After finishing it once, the game can be replayed again, only this time with modified game parameters in place to encourage a second playthrough by the implementation of a unique system and experience. The player can now go through the story with revitalized mechanisms. These include new enemy behaviors, more difficult encounters, new objects within the world, namely the newly added inhibitors, and many more changes that will significantly alter the gameplay style and allow the player to develop their character further. All of this is only available in New Game+!
    • 30 new inhibitors
    • New platinum objectives for parkour challenges
    • Updated distribution of the enemies (f.e. Volatiles and Banshee spawn during the night, a wider variety of enemy pools in encounters)
    • A new legendary weapon tier added
    • Gold encounters added
    • Enemy difficulty scales with the player level 

 

Co-op Updates

  • Fixed connection and stability issues in co-op
    • Fixed connection issues with the players who are further advanced inthe story 
    • Improved game performance in co-op
  • Co-op story blocks
    • Fixed an issue that caused blocked progression in a single player game mode after a co-op session
    • Fixed few remaining death loops in co-op
    • Fixed an issue with a missing NPC during the Missing People quest in a co-op session
  • Co-op quality
    • Improved weapon visualization in online menu and inventory
    • Improved handling of challenges requirements in co-op
    • Fixed random bandit respawns while players are still in the bandit camp
    • Fixed issues with the player being unable to access inventory or map after dying several times in co-op
    • Fixed blocked story progression with „enemies nearby” notification
    • Fixed rare issue when a player can’t move after a revive
    • Fixes for far away peer respawn from the host and respawning in geometry 
    • Fixed AI jitter in random cases
    • Improved various animations in co-op – f.e. crouching, throwing, using the bow, and more
    • Fixed sound duplication in co-op
    • Fixed rare cases of unresponsive quest radio dialog in co-op, causing story blocks
    • Fixed the display of incorrect icons on the map after a co-op party
    • Fixed “call for help” when the player is being summoned during a gather in co-op
    • Fixed black screens in certain situations that could cause progression blockers during co-op progression
    • Fixed unnecessary “skill requirement” text-glitch in the description of a challenge in a co-op session
    • Updated the time of tutorial windows to 30 seconds during the co-op sessions
    • Fixed a bug that allows player to have multiple story quests active

 

Content Update

  • Mutated Infected – New quest added Something Big Has Been Here, which included special elemental Goon variants

 

Gameplay Updates

  • Enemies with bows are less annoying — decreased damage output
  • Completed achievements are correctly awarded upon completion. This works for the achievements that were obtained before the update as well
  • Fixed a bug that was causing Howlers and Screamers to become invulnerable to damage
  • Fixed a possibility to fast travel between map regions after completing various quests
  • Fixed a random AI bug of Human encounters
  • Fixed infected invulnerability to arrows
  • Fixed missing rewards after Bandit encounters
  • Fixed the Virals patrol movement in GRE facilities 
  • Grappling Hook. Tweaked pull limitations, longer swings will reset the vertical pull values; pulls will have a bigger first value

 

Quest Updates

  • Fixed a bug related to wall-clipping during the Let’s Waltz quest
  • Fixed a bug of the player getting stuck after using an inhibitor, or opening inventory after obtaining inhibitor in the Markers of Plague quest
  • Fixed the map display bug in The Only Way Out quest
  • Fixed the disappearance of Hakon in the Into The Darkness quest after playing in co-op
  • Fixed Sophie’s inaccessible position in The Raid quest
    •  

 

UI/UX Updates

  • Added FOV slider on PlayStation 5, and Xbox Series X
  • Improved UI textures optimization
  • Fixed issues related to switching between keyboard and controller
  • Fixed inhibitor pop-up message in Markers of Plague quest
  • Fixed quest display in journal
  • Fixed tutorial window display
  • Fixed weapon durability display, quest tracking, and inventory management on ASUS ROG Zephyrus Duo second display
  • Aiden should no longer T-pose in the main menu
  • Fixed crashes related to launching the game in 5760×1080 resolution
  • Fixed display of incorrect numbers on Immunity Bar
  • Minor changes to PC key bindings

 

Technical Updates

  • Improved game stability
  • Several crash sources fixed
  • Improved the stability of frame rate in various places on the map
  • Fixed multiple bugs that allowed players to see and fall outside map texture
  • Fixed occasional texture glitches in various places on the map
  • Fixed various audio glitches

 

 

…and numerous additional bug fixes and quality improvements.

 

https://dl2.dyinglightgame.com/news/update-1-3-0-is-here/

Odnośnik do komentarza
50 minut temu, Faka napisał:

Za to graficznie w 60 klatkach dalej taka sraka. Po skończeniu CP2077 wziąłem się za tę gierkę, którą trza w końcu skończyć, ale jak widzę różnice w grafice pomiędzy tymi obiema gierkami, to trochę słabo. 


Też chciałem zaraz po CP2077 brać DL2, ale chyba za dużo FPPów pod rząd, mógłby być lekki element przejedzenia.

Odnośnik do komentarza
2 minuty temu, Faka napisał:

Ale to lata w 60? Internety tam mówią o 30? Coś chujowe te info lata. Sprawdzę niedługo ten balanced, bo razi mnie już ten fhd. 

Tak, w 60. Tryby na Xboxie są cztery obecnie

Performance - 1080p/60+

RT - 1080p/30

Balanced - 1440p/60

Resolution - 4K/30

Odnośnik do komentarza

Teraz to się spoko gra w tej opcji graficznej, balanced/zróżnicowane, a jak jeszcze dzisiaj wszedł patch z możliwością ustawienia FOV, to bajka, na maxa ustawione i o wiele lepiej widać krajobraz. W sumie spoko, że jednak poczekałem i można już grać jak człowiek. Chyba lepiej już nie będzie, graficznie to to CP2077 nie jest, ale i tak lepiej niż w fhd.

Odnośnik do komentarza
15 minut temu, balon napisał:

Ten balanced (1440/60) to tylko na XSX?

Ufam Figusiowi w tej kwestii, nie mam jak sprawdzić, a pacznołtsów dla wersji PS5 nie chce mi się przeglądać. Skoro mówi, że nie ma to nie ma i ja mu wierzę.

Odnośnik do komentarza

Niby ta wyższa rozdziałka i tak niewiele daje, bo słabo się upskaluje na 4K TV.

 

Based on an analysis of VGTech, this mode appears to render at a resolution of 1296p on the Xbox Series X. This is a step up from the 1080p that is available on the PS5 for 60 FPS performance mode. The issue here is that due to the odd resolution, this is upscaled with a nearest-neighbor interpolation method which doesn’t work out as well leading to distortion in the image quality.

While the higher resolution makes this the only way possible to run the game above 1080p on the Xbox Series X while taking advantage of the 60 FPS performance, the upscaling is terrible if you are looking to play it on a 4K display.

 

 

Odnośnik do komentarza

Ciężko mi się w to gra, nie wiem, nudzi mnie ta gra trochę, jak widzę te poboczne questy, które są chuja warte i lipnie zrobione, zwykłe znaleźć i przynieść gówno książki, znajdzie się też zwykła likwidacja potworów od baby. Pierwszy raz w życiu chyba oleję poboczne zadania i skupię się maksymalnie na głównym wątku. A zawsze starałem się porobić wszystko w jakiejkolwiek grze, a tutaj poboczne mnie niszczą. O ile w pierwszym DL grało mi się dobrze i zrobiłem wszystko, co tam było do zrobienia i spędziłem jakieś 100 godzin w Harran plus zajebisty dodatek The Following. No nie wiem, co tak słabo w tym DL2 jest. Wyzwania parkourowe i walki też mnie tak nie zachęcają. No lipa. 

  • Lubię! 1
Odnośnik do komentarza
  • 2 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...