Skocz do zawartości

Sekiro: Shadows Die Twice


Frantik

Rekomendowane odpowiedzi

34 minuty temu, mario10 napisał:

Kontra mikiri jest dość łatwa do wykonania i częściej mi wychodzi jak nie ruszam gałką w stronę przeciwnika po prostu wciskam przycisk i później uderzenie.
Kontra mikiri bardzo mi się przydała w walce z Genichiro czy wszystkimi z włócznią.

Zasadniczo nie wolno ruszać gałka podczas mikkiri. 

Odnośnik do komentarza

Trzeba naumić się po prostu. Pamiętam że jak dotarłem do końca to 2 faza bossa lała mnie w 5 sekund mimo że 1 fazę ogarniałem w 15. Dopiero jak się przyzywyczaiłem do prędkości jego ciosów i nayuczyłem je parrować to nabiajłem mu kreskę posture w pare chwil. Trudność tej gry to jest ilość róznych kombinacji - ten cios to trzeba mikirri, ten trzeba podskoczyć i piętą w łeb, ten unik itd. 

@smoo z wiki:

Mikiri Counter is executed by performing a forward step dodge at the direction of an enemy. Locking onto an enemy is not required, as long as the forward step dodge is directed at an incoming thrust attack.

The counter window is massive, and spans the entire duration of the step dodge animation, well past its invulnerability frames; basically, if the attack lands during the step dodge animation, it will be successful.  That said, you must be sure that you are facing the enemy (i.e. locked on) and stepping directly forward into the blow (with a neutral step dodge), and because of this it is possible that if you are too close the precise angle will mess up and the attempt will fail, causing you to take damage.

Czyli na moje to albo się ma locka albo gałka w przód. 

Edytowane przez mozi
  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

Na razie jestem w

Spoiler

Wiosce Mibu

Ale dla mnie dwoma przełomowymi elementami w grze byli dwaj bossowie. Czyli pani motyl, podczas walki z którą na prawdę poprawiłem parowanie ciosów w dobrym momencie oraz Genichiro przy, którym zdecydowanie poprawiłem kontre mikiri. Z tego co kojarzę to na podpowiedziach przy kontrze mikiri jest pokazane żeby wychylić lewą gałkę, niestety ja podczas walki z Genichiro często się nabijałem na włócznię i wyczaiłem, że lepiej jak tylko przyciskam kółko wchodziła jak trzeba.

Odnośnik do komentarza

Mi się udało pokonać ojczulka w końcu :D W pewnym momencie już poszła dobra taktyczna rozkmina i rozpykalem go w 6 minut.  Mikiri testowałem kiedyś grubo na panolku do bicia w Firelink Shrine (he he) I kontra Mikiri wchodzi podczas bloku, bez bloku, z analogiem wychylonym do przodu, na boki, tylko do tyłu nie działa xD
Ta gra jest ekstra, ale mocno irytująca. W sensie, że najtrudniejsza jak dla mnie od From. Tak jak w DSy i Bb mogłem się nauczyć grać za(pipi)iście i szedłem bez problemu kolejne NG. Tak już w Sekiro wiem, że są pewne rzeczy nie do przeskoczenia dla mnie i się jej nie nauczę i będę dostawał w ciry zawsze i wszędzie xD

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...