Skocz do zawartości

Sekiro: Shadows Die Twice


Frantik

Rekomendowane odpowiedzi

1 minutę temu, messer88 napisał:

Długość BB plus dlc i byłbym bardzo zadowolony, pewnie będzie jednak coś koło samej podstawki co też nie jest złym wynikiem. Weźcie też pod uwagę że w gierkach from jeden zrobi lokację w 30min a drugi będzie siedział 3h tak więc ciężko to sprawdzić. 

i teraz nie będzie nikogo do pomocy. Do tej pory pamiętam grupę wsparcia przy dlc do bloodborne kazub, ukjo i bansai. 

Odnośnik do komentarza

Pamiętam jak ludzie kończyli DS3 w 15-20h, tak samo jak tych, którym zajęlo to 30-40 albo i więcej. Każdy gra inaczej. Zresztą na jednym przejściu się nie kończy, także zabawy i tak będzie od groma.

Już nie wspomnę o tym, że na ostatnim preview evencie ludzie grali po 6 godzin, a ledwo jednego czy dwóch głównych bossów spotkali, i wcale tak wiele nie zdążyli zobaczyć.

 

Aż mi się przypomniał jeden komentarz, że skoro na PC Sekiro waży 25 GB, to na tej platformie gra będzie dłuższa. ;)

Edytowane przez Bigby
Odnośnik do komentarza

nie przeliczajcie dlugosci gry na ilosc lokacji / bossow.

 

jest trudniej. pierwszy run bedzie 10x dluzszy niz drugi, a skoro zapowiedzieli newgame+, to i to wplynie na dlugosc kontynuowanych przejsc.

z 15 minut meczylem sie z pierwszymi 3 mobkami, ale potem stwierdzilem, ze mam 5 minut, wiec zrobilem slalom do curropt monka, i jako ze panowie z prezentacji dema widzieli ze jako tako idzie klepanie bossa, to dali troche wiecej czasu, ale nadal dostalem manto i stwierdzilem ze mi starczy. i to jest wlasnie caly myk z grami FS. za pierwszym razem pokonywanie wiekszych mobkow potrafi zmeczyc (nie znuzyc) na tyle, by gre trzeba bylo dawkowac. no chyba ze ktos jest swirem soulsowym. na bank nie ja, wiec o to sie nie martwie, ze gra bedzie na 15, a nie 16 godzin. sklepanie jednego tier 2 moba daje wiecej frajdy niz przejscie calego farkraja.

Edytowane przez Najtmer
Odnośnik do komentarza

Nie wiem skąd te zmartwienia o długość. From ogranicza pliki video, nie korzystają ze ścieżek mo-cap,  nie używają tekstur w wysokiej rozdzielczości, szczególnie jeśli chodzi o otoczenie, ich gry są projektowane w ten sposób, że assety nie muszą być różnorodne (więc mają konkretny, spójny wygląd i można ich używać w duuużej ilości miejsc), nie używają skomplikowanych algorytmów LoD (a więc postacie i itemy nie muszą mieć modeli pod konkretny LoD), nie używają skomplikowanej geometrii środowiska oraz zawsze mają bardzo skompresowany dźwięk.

W Sekiro odchodzi duża liczba zbroi i oręża (czyli kolejne tekstury, te akurat często w dobrej jakości, w porównaniu do reszty rzeczy w ich grach). W skrócie - From wie gdzie leży ich siła i na tym się skupiają, wiedzą też jak wykorzystywać budżety jakimi operują podczas developingu.  

Edytowane przez Hendrix
  • Plusik 4
Odnośnik do komentarza
3 godziny temu, blantman napisał:

Wole za(pipi)iste 10 h niż 60 h (pipi)owych. Czemu gracze zawsze patrzą na czas gry? Nie lepiej dostać produkt domknięty, konkretny i bez dłużyzn? 

 

Pierwsze podejście DS III najza(pipi)istsze 94h.

2 godziny temu, mugen napisał:

Bez przyzywania przydupasów to niektórzy w ogóle nie skończą :dafuq:

 

Tutaj większość cwaniaczków przyzywa koleżków i npców do walki z byle jakim bossem, buhaha :pawel:

Odnośnik do komentarza
14 minut temu, Amer napisał:

Wiadomo coś na temat klateczek? Będzie 60 fps na Prosiaku?

Dydżytal Foułndry pisze że to śmiga głównie w przedziale 45-60 na PRO a przy mega rzeźni spada nawet do 30stu. Tylko to chodzi chyba o te prevki. Moze jakiś d1patch to poprawi ale nie sądzę :(

Edytowane przez Ryo-San
Odnośnik do komentarza

Raczej nie bo Dark Souls 3 już ładnie śmigał z tego co pamiętam. Czytaj: nie było większych spadków fpsów. Bloodborne dopiero po patchach działał ok. Tak czy siak 60fps bankowo nie będzie, chyba że jak się wejdzie do jakiejś ciemnej nory. xD

Odnośnik do komentarza
14 minut temu, ireniqs napisał:

Raczej nie bo Dark Souls 3 już ładnie śmigał z tego co pamiętam. Czytaj: nie było większych spadków fpsów. Bloodborne dopiero po patchach działał ok

Soulsy tez nie chodziły wcale rewelacyjnie na zwykłym PS4, chodzi o to, że tam jest zyebany framepacing i mimo, że gra może trzymać 30 fps to dla oczu wcale nie wydaje się płynne, chyba, że Sekiro chodziłoby na innym silniku niż Dark Souls 3/Bloodborne a tak to jednak spodziewam się stutterów 

Edytowane przez _Be_
Odnośnik do komentarza
1 minutę temu, _Be_ napisał:

Soulsy tez nie chodziły wcale rewelacyjnie na zwykłym PS4, chodzi o to, że tam jest zyebany framepacing i mimo, że gra może trzymać 30 fps to dla oczu wcale nie wydaje się płynne 

Jest możliwe ale w ogólnym rozrachunku wydaje mi się że było lepiej ogarnięte. Mogę się mylić bo od premiery już trochę czasu minęło, a ostatnio Bloodborne'a jeszcze raz przechodziłem.

Odnośnik do komentarza

I nie rzucił ci się w oczy zyebany framepacing? Generalnie jeśli chodzi o bazowe konsole to zarówno DkS III jak i Bloodborne z grubsza trzymały 30 fps (BB w singlu, bo pamiętam, że w co-opie były mocne spadki do 15-20 mi się zdarzały, ale to momentami) ale przez to nierówne dostarczanie klatek ogólne wrażenie jest in minus i po prostu trzeba się przyzwyczaić, koniec konców obie gierki rozyebalem i mi się w chuy podobały ale tak dywagując na ten temat to chyba najlepszą opcją byłoby ogrywanie Sekiro na PC. 

 

 

1 minutę temu, Masorz napisał:

W Darkach 3 na ps4 Amateur nie odczułem żadnego frejm pejsingu.

To, że czegoś nie odczuwasz nie oznacza, że coś nie istnieje Paweł. 

Odnośnik do komentarza
2 minuty temu, _Be_ napisał:

I nie rzucił ci się w oczy zyebany framepacing? Generalnie jeśli chodzi o bazowe konsole to zarówno DkS III jak i Bloodborne z grubsza trzymały 30 fps (BB w singlu, bo pamiętam, że w co-opie były mocne spadki do 15-20 mi się zdarzały, ale to momentami) ale przez to nierówne dostarczanie klatek ogólne wrażenie jest in minus i po prostu trzeba się przyzwyczaić, koniec konców obie gierki rozyebalem i mi się w chuy podobały ale tak dywagując na ten temat to chyba najlepszą opcją byłoby ogrywanie Sekiro na PC. 

 

 

To, że czegoś nie odczuwasz nie oznacza, że coś nie istnieje Paweł. 

Nie pisałem, że nie istnieje.

Komfort grania był lepszy, niż w Bloodborne.

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...