Skocz do zawartości

Assassin's Creed Valhalla


Rekomendowane odpowiedzi

15 minut temu, XM. napisał:

Który lvl miałeś jak przeszedłeś? Widzę lokacje na 340 lvl, miałeś taki? 

290 ta lokacja na 340 to właśnie true ending. I nawet zrobiłem tam PIERWSZEGO QUESTA zmieniając poziom trudności na easy ale okazało się że drugi wskoczy dopiero jak zabije wszystkich członków zakonu i "chyba" (niepotwierdzone) wyleveluje osadę do 6 lvl XD  Ta lokacja jest dostępna dopiero po SKOŃCZENIU głównego wątku vikingów i w przyszłości. Także jebać. Zobaczyłem na youtube nie warte grindu 

  • Dzięki 1
Odnośnik do komentarza

to prawda seria coraz bardziej wedruje w kierunku rpga akcji, Asasynowe elementy które były rdzeniem pierwszych odsłon (skrytobójstwo, parkour, animus) teraz z każdą kolejną częścią są coraz bardziej maginalizowane.

 

Chciałbym aby Ubisoft w końcu odciął się od wszystkiego co asasynowe i po prostu skupił się na tych action rpgach jak Odyseja czy Valhalla.

Ciekaw jestem gdzie zabiorą nas kolejne i jaką mitologie teraz zaprezentują. Była już mitologia egipska, grecka, teraz jest nordycka. Teoretycznie fajnie byłoby zobaczyć coś z dalekim wschodem jak Chiny lub Japonia (to chyba najbardziej prawdopobne), w obwodzie jest jeszcze Mezopotamia, Starożytny Rzym, może Majowie. Potencjał w tym formacie jest bardzo duży, ale chciałbym żeby odcieli się od Asasyństwa który teraz tylko ich ogranicza

Odnośnik do komentarza

Wspaniale. 

Mam buga która uniemożliwia przejście- w misji "mury i cienie" nie ładuje się cutscenka, tylko jest długi loading i wywala do gry z zamrożonym Eivorem. Nie pomaga ponowne odpalenie konsoli, wczytanie innego zapisu. 

Czy może być przyczyną to, że w Lunden byłem wcześniej? 

 

Edit: po kolejnej próbie loadingu, naprawiło się. 

Edytowane przez PiotrekP
Odnośnik do komentarza

Jeżdżę po mapie i zbieram niebieskie aktywności, pomaganie napotkanym wieśniakom. Głównie sa to nudne małe misje ale zdarzy się coś zabawnego jak policzyć kamienie, niezły mini fuck. Lepsze to niż wieczne uwalnianie syna, męża z rąk bandytów. UBI zrobiło drobny krok na przód z zadaniami pobocznymi. 

Odnośnik do komentarza
33 minuty temu, u55r napisał:

Jeżdżę po mapie i zbieram niebieskie aktywności, pomaganie napotkanym wieśniakom. Głównie sa to nudne małe misje ale zdarzy się coś zabawnego jak policzyć kamienie, niezły mini fuck. Lepsze to niż wieczne uwalnianie syna, męża z rąk bandytów. UBI zrobiło drobny krok na przód z zadaniami pobocznymi. 


No o jak się robi tylko sporadycznie poboczne questy (te co po drodze głównego wątku), to wg mnie nawet duży krok na przód pod kątem pobocznych jak na tę serię. Jakbym robił wszystko to zapewne bym się znudził po kilku, a tak to...

Ostatnio w Asgard miałem fajny z układaniem kamieni na wysokość, aby utworzyły wieżę. 
 

Potrafi na tym polu po 33h zaskoczyć ta gierka, czyli jest to bardzo dobry symptom. 

Odnośnik do komentarza
W dniu 30.11.2020 o 09:31, ASX napisał:

to prawda seria coraz bardziej wedruje w kierunku rpga akcji, Asasynowe elementy które były rdzeniem pierwszych odsłon (skrytobójstwo, parkour, animus) teraz z każdą kolejną częścią są coraz bardziej maginalizowane.

 

Chciałbym aby Ubisoft w końcu odciął się od wszystkiego co asasynowe i po prostu skupił się na tych action rpgach jak Odyseja czy Valhalla.

Ciekaw jestem gdzie zabiorą nas kolejne i jaką mitologie teraz zaprezentują. Była już mitologia egipska, grecka, teraz jest nordycka. Teoretycznie fajnie byłoby zobaczyć coś z dalekim wschodem jak Chiny lub Japonia (to chyba najbardziej prawdopobne), w obwodzie jest jeszcze Mezopotamia, Starożytny Rzym, może Majowie. Potencjał w tym formacie jest bardzo duży, ale chciałbym żeby odcieli się od Asasyństwa który teraz tylko ich ogranicza

 

Ja z kolei czekam na wydanie gry o AC, która będzie powrotem do korzeni. Obok mogą robić te wielkie open worldy, które mogłyby nawiązywać do fabuły czy tematyki AC. Teraz to się "trochę" rozjechało.... Chętnie kupił bym AC, które rozgrywałoby się w polskich realiach np. w średniowieczu - walka z zakonem krzyżackim po stronie I RP ;) Jednak coś takiego pewnie nie powstanie dopóki Polacy nie zrobią takiej gry albo ubi otworzy swój oddział w Polsce... Spodziewam się, że kolejna część będzie rozgrywać się w Chinach albo gdzieś w Azji. Gra na pewno będzie zestawiana z GoT ale to dobrze, bo w niektórych kwestiach ubi powinno się uczyć od Japończyków. Obstawiam Chiny, względnie Azję, bo to perspektywiczny i duży rynek, a konsument chętniej sięgnie po grę, która rozgrywa się w znanych mu realiach.

 

aha: po nowym patchu mam wrażenie, że gra świateł robi jeszcze lepsze wrażenie niż wcześniej. Prawie 90h rozgrywki i teraz dalej gram w trybie jakościowym.

Edytowane przez Elitesse
Odnośnik do komentarza
9 minut temu, Elitesse napisał:

 

Ja z kolei czekam na wydanie gry o AC, która będzie powrotem do korzeni. Obok mogą robić te wielkie open worldy, które mogłyby nawiązywać do fabuły czy tematyki AC. Teraz to się "trochę" rozjechało.... Chętnie kupił bym AC, które rozgrywałoby się w polskich realiach np. w średniowieczu - walka z zakonem krzyżackim po stronie I RP ;) Jednak coś takiego pewnie nie powstanie dopóki Polacy nie zrobią takiej gry albo ubi otworzy swój oddział w Polsce... Spodziewam się, że kolejna część będzie rozgrywać się w Chinach albo gdzieś w Azji. Gra na pewno będzie zestawiana z GoT ale to dobrze, bo w niektórych kwestiach ubi powinno się uczyć od Japończyków. Obstawiam Chiny, względnie Azję, bo to perspektywiczny i duży rynek, a konsument chętniej sięgnie po grę, która rozgrywa się w znanych mu realiach.

 

aha: po nowym patchu mam wrażenie, że gra świateł robi jeszcze lepsze wrażenie niż wcześniej. Prawie 90h rozgrywki i teraz dalej gram w trybie jakościowym.

Też wolałbym coś w stylu starych części, bardziej miejskie podejście do tematu, z poprawionym sterowaniem i responsywnością oraz z bardziej skradankowym podejściem. Może po tej trylogii dostaniemy jakieś inne podejście do tematu a nie jakieś kraje jak teraz, nawet może jacyś Aztekowie czy coś w tym stylu, ale trudno byłoby to powiązać z asasynami. 

Odnośnik do komentarza

Coś z AI jest zyebane. Przeciwnicy w większości w ogóle nie patrolują terenu tylko stoją w miejscu jak koły. Jeżeli zabije strażnika z łuku a drugi to zobaczy to tylko do niego podejdzie i będzie przy nim tak stał do usranej śmierci. Żadnego alarmu, żadnego wzywania posiłków. Jeśli chodzi o poziom trudności skrytych akcji to oczywiście hard (mistrz asasynów) także coś się chyba mi zbugowało bo nie wierzę że tak by w tym aspekcie pokpili temat. W takim Odyssey to pod tym kątem była zupełnie inna liga.

Btw przy najzadach też czasami jest beczka śmiechu jak w wiosce rozpieyrdol i rzeźnia a kilku kolesi stoi przy bramie i nic nie widzi ani nie słyszy

Edytowane przez Ryo-San
Odnośnik do komentarza

Po około 90-ciu godzinach - a końca nie widać - napiszę tylko, że ta gra momentami wygląda po prostu kosmicznie. Ja wiem, że to już nie jest najnowszy silnik i większość czasu w tej grze jest po prostu tylko bardzo dobrze, ale gram na PC ze wszystkim na max w 3440x1440 i niekiedy za głowę się łapię, że to tak pięknie wygląda, zwłaszcza jak dużo efektów alfa i wolumetrii na ekranie. Cudo, po prostu jak film niekiedy.

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...