Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Forum PSX Extreme

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Call of Duty: Modern Warfare (2019)

Featured Replies

Opublikowano

Dla mnie to totalny bezsens i powinni podzielić to na "rankedy" z tym sposobem dobierania graczy i serwery "bez rankingu", z normalnym matchmakingiem.

Edytowane przez Rozi

  • Odpowiedzi 1,4 tys.
  • Wyświetleń 170,9 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Przyznam, że gdyby ktoś niedawno mi powiedział że wezmę CoDa na premierę to popupakłbym się w czoło, jednak przyjemna beta i obietnica realistycznej kampanii sprawiła, że sięgnąłem po ten tytuł.

  • Codzik  stwierdzam jaranko, oczywiście jak zwykle tylko na singla bo jestem jedną z 12 osób na planecie które grają w coda tylko dla singla  

  • to ja biorę ten preorder zamiast Kubsona        Tryb zapowiada się dobrze, niestet gra w niego jakiś dzban. Wygląda jakby Call of Duty  szło na ratunek Battlefieldowym si

Opublikowano
Godzinę temu, Rozi napisał:

Z tego co ludzie piszą na Redditcie, to psuje to przyjemność grania ze znajomymi - wrzuca do meczów z wymiataczami, przez co nowicjusze są niesamowicie miażdżeni aż odechciewa im się grać.


Ale z tym zawsze jest problem, gdy grają znajomi o bardzo rozbieżnym poziomie umiejętności: 

a) gdyby poziom równać do najsłabszego, to osoba będąca najmocniejszą, będzie hard carry'ować resztę grupy i generalnie, osoby z niższym poziomem umiejętności, nic specjalnie z tego nie wyniosą
b) równać do najmocniejszego ma w teorii więcej sensu (bo musisz uczyć się nowych zachowań), ale to najczęściej powoduje zniechęcenie.
C) równanie do uśrednionego poziomu, ma wady obydwu.

Generalnie sytuacja patowa, jeśli chodzi o fair matchmaking (i nie, dla mnie nie jest wyjściem tradycyjne: I pub stomp you, you pub stomp me, znane z poprzednich CoD)

P.S
Część ludzi zawsze będą narzekać, jeśli ich cyferki  przy K/D nie będą dużo na plusie, no cóż, FPS na przestrzeni lat wykształciły ten trend i nic się nie zmieni, ludzie ZAWSZE będą narzekać.

P.S 2

Dla mnie to zawsze fascynujący temat: jest masę systemów związanych z matchmakingiem, które oczywiście są badane i analizowane. Wiecie,  że np. takie Gearsy zupełnie niezauważalnie dla gracza,  zwiększają obrażenia zadawane przez początkującego gracza? Albo, że znacząca liczba gier korzysta z algorytmów, które pomagają graczom grającym swój pierwszy mecz w znalezieniu odpowiednio łatwego lobby, a są też systemy, które pomagają zdobyć pierwszego killa, bo według badań, osoba, która w pierwszym meczu nie zdobędzie żadnego fraga, prawdopodobnie odpuści sobie całkowicie grę?

Matchmaking w gierkach multi to SERIOUS BUSINESS

Opublikowano

Ale to jest w ogóle popi.erdolone, bo po co kombinowali. Jest dobrze zrobiony matchmaking w BO4, gram cały czas i wszystko działa ok, raz Cię zgwałcą, innym razem Ty gwałcisz. Mieli zrobić kopiuj wklej i byłby miód, to nie kur.wa. Nie dało się. :reggie:

Edytowane przez Wooyek

Opublikowano

Developerzy uwielbiają wynajdywać koło na nowo (patrz Battlefield V).

Opublikowano
45 minut temu, Ukukuki napisał:

Akurat mi się to mega podoba, tak samo system znany z Hearthstone czy Dota2. Grasz na poziomie na którym faktycznie jesteś. 

No właśnie nie jest tak jak piszesz grasz albo z mega słabszymi od siebie w pierwszym meczu, a później cię wrzuca do lobby z mega koksami. Zmienili właśnie system z 5 takich meczów na podobnym poziomie co twój na jeden taki mecz. Ogólnie to twórcy wprowadzili teraz AI, które uczy się i losuje ludzi i robi to mega źle. 

Opublikowano

Czy działa tak źle? Nie powiedziałbym, patrząc chociażby po różnych statystykach znajomych: większość jest w granicach 1.0 K/D, podobny score value etc. - to znaczy, że system generalnie działa dobrze (a najlepsi gracze tym razem nie odbiegają w tych statystykach w tak drastycznych wartościach jak zwykle).

Dla części osób jednak gry to przedłużenie pewnej części ciała, więc mniejszy K/D, to mniejszy fun z gry i więcej narzekania.

(to nie znaczy, że MW nie ma wad, ma ich całkiem sporo, ale matchmaking nie jest dla mnie jedną z nich)

Opublikowano

co to znaczy koksy w grze? Ogarnijcie spoty, poznajcie mapę i będziecie walić z noobów. Próg wejścia w nową grę to co najmniej miesiąc grania, żeby w ogóle ogarniać co się dzieje.

 

Tak jak @Hendrix napisał -> lepiej grać z lepszymi to szybciej nauczycie się fajnych miejscówek i poruszania się po mapie (gdzie można biegać, gdzie przykampić, jak zaczynać rozgrywkę etc)

 

A jak kończycie z płaczem po pierwszym meczu, to polecam odpuścić.

Opublikowano

Ja mam najwięcej satysfakcji jak mecz jest mega trudny i wygrywa się ledwo ledwo co. Nawet jak się przegra to ma się to poczucie ,że mało brakowało. Ja tam żadnej przyjemności z rozsmarowania przeciwnika nie mam bo ewidentnie widać ,że jest znacznie słabszy. I tak samo w drugą stronę, nie mam żadnej radości jak mnie masakrują. Nie grałem wiele w multi MW i od 4 nie jestem wyjadaczem i wypowiadam się raczej o innych gierkach. Wpadłem na parę godzin zobaczyć co się pozmieniało. Za to kampania bardzo fajna o czym już pisałem. 

Edytowane przez Ukukuki

Opublikowano

no właśnie i to jest sens grania, żeby gry były w miarę wyrównane, a nie że gra się TDM i jedna drużyna ma 10 fragów a druga 75, taka gra zniechęca ludzi. Problem występuje i coraz częściej właśnie zdarzają się tak nierówne mecze. Jasne można się szkolić ogarniać miejscówki itp itd. Ale jak chcesz pograć dla przyjemności i nie tryhardować to w tym CODzie jest ciężko z taką gra w porównaniu do np BO4.

Opublikowano

Faktycznie coś w tym jest, miałem bardzo mało jednostronnych meczów, większość jednostronnych meczów wynikała tylko z tego, że nikt nie zadawal sobie trudu zestrzelić latające nad głową helikoptery drony i samoloty. To chyba kwestia zmiany mentalności graczy, przez lata się przyzwyczailiśmy, że albo miałeś statsy 20:5, albo 5:20. Rzadko było coś pomiędzy. W BF4 miałem taką ekipę, wpadaliśmy na serwer w 5 osób i 90% meczów wygrane było z dużą przewagą, niby fajnie, ale jednak z czasem chciałoby się więcej emocji i walki.

Opublikowano

Dobrze to zbalansowane jest wszystko w tej grze, oj jest.

Btw czasem jednak zbyt dużo żelastwa w powietrzu, tak to odbieram. Robi się chaos. 

Opublikowano
22 minuty temu, MAJOCHEY_PL napisał:

Dobrze to zbalansowane jest wszystko w tej grze, oj jest.

Btw czasem jednak zbyt dużo żelastwa w powietrzu, tak to odbieram. Robi się chaos. 

 

E szybko się nabija wynik przynajmniej, w zasadzie co 10-20s można coś zestrzelić z nieba.

Opublikowano

Jak ktoś ma zgrzyt ze swoim K/D, to wystarczy wejść na wojnę naziemną i kampić pancerzem:dunno:

Opublikowano
Godzinę temu, Bartg napisał:

 

E szybko się nabija wynik przynajmniej, w zasadzie co 10-20s można coś zestrzelić z nieba.

Tak, nawet ze szturmowego, nie trzeba dźwigać p-lotki. 

Opublikowano
Tak, nawet ze szturmowego, nie trzeba dźwigać p-lotki. 
Karabinem to możesz co najwyżej BSP ściągnąć, ale zabiera to stanowczo zbyt wiele czasu i pestek. Żeby zaś przyziemić Vitola to trzeba dwóch celnych rakiet i pół magazynka, no chyba że cały team do niego szyję.
Opublikowano
2 godziny temu, MaZZeo napisał:

Czy battle pass jest czasowy? jeśli nie ogarnę tych 100 poziomów prze 2 miesiące to przepadają rzeczy?

Też jestem ciekaw odpowiedzi na to pytanie.

Opublikowano

No jak każdy battlepass sezonowy jest czasowo ograniczony, za dwa miesiące kolejny się pojawi, z kolejnymi rzeczami do odblokowania na 100 poziomach. Oczywiście poziomy nieodblokowane przepadają.

Opublikowano
6 godzin temu, Czezare napisał:
20 godzin temu, MAJOCHEY_PL napisał:
Tak, nawet ze szturmowego, nie trzeba dźwigać p-lotki. 

Karabinem to możesz co najwyżej BSP ściągnąć, ale zabiera to stanowczo zbyt wiele czasu i pestek. Żeby zaś przyziemić Vitola to trzeba dwóch celnych rakiet i pół magazynka, no chyba że cały team do niego szyję.

 

no nie do końca, jeżeli masz atut do broni przypisany to vtola ściągniesz dwoma magazynkami 60 naboi w każdym

Opublikowano
40 minut temu, jaro napisał:

 

no nie do końca, jeżeli masz atut do broni przypisany to vtola ściągniesz dwoma magazynkami 60 naboi w każdym

Ginąć przy tym cztery razy, niezła taktyka:reggie:

Opublikowano

no jak staniesz na środku mapy zamiast gdzieś z ukrycia strzelać to wiadomo ze zginiesz. Lepsza taka taktyka niż olewać wszystkie striki i biegać dalej po mapie, jakby po niebie nic nie fruwało i ginąc od tych strikow

Opublikowano
32 minuty temu, Bartg napisał:

Lepiej mieć po prostu plotkę na plecach :D

Albo dwa konkretne perki i widzą cię tylko oczy przed ekranem:nosacz3:

Opublikowano

Ja tam z KAEM-a młócę wychylająx się spod daszku :dunno:, jak pan activision kazali.

Opublikowano
10 minut temu, McDrive napisał:

Albo dwa konkretne perki i widzą cię tylko oczy przed ekranem:nosacz3:

 

Ja raczej podchodzę do tego, że średnio połowa drużyny nie ma tych perków, więc zrobie im przysługę niszcząc to co lata.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.