Skocz do zawartości

Xbox Series - komentarze i inne rozmowy


ASX

Rekomendowane odpowiedzi

Słowem podsumowania najlepszy byłyby pad z wymiennymi bateriami AA, możliwością dokupienia sobie akumulatora na dwie doby dla chętnych i ładowaniem indukcyjnym, z opcją ładowania po kablu.

 

Oprócz indukcji to brzmi zupełnie jak pad od X0.

  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
1 minutę temu, zdrowywariat napisał:

No tak, bo ktoś tu pisał, że ma dostęp do palety 40 paluszków za grosze.

Patrz teraz, jaki myk:

5 minut temu, Bzduras napisał:

z wymiennymi bateriami AA, możliwością dokupienia sobie akumulatora na dwie doby dla chętnych

Ty sobie kupisz akumulator na dwie doby, ja kupię 4 akumulatorki na miliony godzin i każdy gra jak chce. Pad od X0 ma urządzenie peryferyjne zwane Play&Charge, które spełnia wymienioną przez Ciebie funkcję wbudowanego akumulatora. Po co zabierać ludziom możliwość wyboru rozwiązania w nowym padzie skoro w obecnym jest on możliwy i każdy powinien być zadowolony?

Odnośnik do komentarza

Ja ogólnie jestem zwolennikiem prostoty, minimalizmu. Im więcej "części", aka z konsolą Wii, czy innych niepotrzebnych rzeczy, tym gorzej (jak na przykład zasilacz zewnętrzny). Piękno leży w prostocie, dlatego podszedł mi design nowego Xa. Switch jest pięknym rozwinięciem trochę Wii, trochę WiiU. Niby szczegół, ale pozbyto się baterii do pilota, kabla między pilotem, a "gruszką" itp. (wiadomo, że było to też podyktowane konstrukcją konsoli, ale chodzi mi o to, że czuć tą wygodę podczas grania na TV). Dlatego ładowanie indukcyjne to krok naprzód, a i dobra bateria, by wystarczyła moim zdaniem. Lepszy by był wymienny dysk, bo każdy potrzebuje inną ilość miejsca, oczywiście standardowy, a nie dedykowany, bez zdzierania z graczy. Nie podoba mnie się też panel i światełko w dualshocku, pierwsze to duży przycisk, totalnie nietrafiony pomysł, a drugie to dodatkowy pożeracz baterii. Nie sztuką jest wepchać technologii, ile się da, zbędnej. Ma być skromnie i wszystko to co potrzebne. Myślę, że dobrym pomysłem są te adaptacyjne triggery, kolejnym krokiem naprzód, bo Nintendo niestety się cofnęło i nie dało w Switchu nawet analogowych. Dobra jest też specyfikacja nowej konsoli Microsoftu, myślę że 12TF to akurat w sam raz (jeśli nie dowalą z ceną), z innymi bajerami, jak sprzętowy ray tracing itp..

Edytowane przez zdrowywariat
Odnośnik do komentarza
17 godzin temu, Daddy napisał:

równie dobrze możesz podłączyć pada przez usb i dalej grać 

To nie do wytrzymania! Dawniej tak się grało, ale kable były dużo dłuższe. Teraz siedzenie metr od konsoli wkurzy niemal każdego. Dłuższy kabel nie pomoże bo są niebezpieczne, musi być wysokiej jakości, inne uszkadzają to i owo (każdy kabel ma straty na linii zasilania i linii danych).

 

22 godziny temu, tukan napisał:

:lapka:

 

plus jadę na zwykłych paluszkach, trafiłem kiedyś na przecenioną 'paletę' 40 sztuk i szczerze trzymają ok 1.5miesiąca więc jest git

A o samorozładowaniu słyszałeś? Naładowanie 2 akumulatorków kosztuje ok 1 grosz. Oczywiście trzeba dodać cenę aku, a najtańsze i najlepsze są białe Eneloopy. Tańsze realnie są dużo droższe, bo wytrzymują dużo mniej, zwykle 1-2 lata. Te twoje 1,5 miesiąca to urojenia (dowodzące że jesteś casualem i prawie nie grasz), specjaliści mierzyli pojemność baterii, w tym przereklamowanych Duracell, tu nie ma cudu że mają 10x więcej, ale odrobinę, generalnie przegrywają pojemnością z aku.

 

W dniu 27.02.2020 o 10:44, mugen napisał:

Akurat baterię w DS4 można łatwo wymienić, w dodatku na pojemniejszą jeśli komuś zależy.

Na wybuchowy zamiennik albo i nie. Nie dość, że to zbyt trudne dla zwykłej osoby (którą wymiana SSD czy karty graficznej przeraża) to ryzyko wybuchu bardzo zniechęca. A Sony nie daje zamienników, jak też żadna porządna firma. PS. czytałem bloga na PPE gdzie gość wsadził taki nieoryginalny do pada PS4 i rzeczywiście dobrze trzymał (czyli miał pojemność ale kwestia ile lat wytrzymał i czy nie było booom).

 

Na Xboxa też masz pojemniejsze po 5500 mAh od oszusta: https://allegro.pl/oferta/akumulatorki-aa-5500mah-ogniwo-bateria-r6-hq-moc-8867858723#productReviews

Jak widać mają realnie 300-400 i fajnie wybuchają, a ludzie dają im ocenę 4.38/5 (prawdziwi ludzie, to nie spam).

Edytowane przez Arek_
Odnośnik do komentarza

Digital foundy testuje jak teoretycznie radziłaby sobie konsola z 4 terafankami Navi( czyli o mocy zbliżonej do plotkowanego Lockharta).

 

i rezultaty są zaskakujące, okazuje się że osiaga wyniki lepsze niż xbox one x, a nalezy dodac do tego to że konsola ma być dodatkowo pozbawiona wąskiego gardła koxa (hdd i jaguar).

 

Więc wychodzi na to że taki nextgen odpalający gry w 1080p-1440p rzeczywiście może mieć racje bytu.

 

Edytowane przez ASX
Odnośnik do komentarza

bełkot niektóre informacje jak z filmu SF:

Cytat

RDNA2 was created exclusively for Microsoft and high power Radeon GPUs, includes deep learning AI for upscaling, animation interpolation (adding 60 fps support to 30 fps games) and highly varied NPC intelligence.

Ta informacja od ponad pół roku krążyła w necie że SEX korzysta z RDNA2 a ps5 z RDNA1, wątpię w wiarygodność tych doniesień że plejak będzie korzystał ze starej generacji GPU, dodanie do wszystkich 30fpsowych gier trybu 60fps to byłby sztos nad sztosy, pomarzyć można. 

Cytat

Playground added it to Forza Horizon 4, first iteration when they received devkits in December already increased frame rate by 32 %, no optimizations, just using VRS in parts with motion blur. Talk about how until now motion blur was a post process effect, VRS changes the way they design games (VRS as motion blur replacement). Lead engineer says they can reach 4K/120 today on XSX thanks to RDNA2 architecture and the combined effort of AMD and Microsoft.

4K/120fps  na pewno

Cytat

Before and after is Lisa Su talking about the potential of RDNA2, three new RDNA2 GPUs, highest end is 18.x TF for $999

:problem:

Odnośnik do komentarza

4k to pieśń przeszłości. SeXiak może i 8k wyciągnie przy wykorzystaniu machine learning :obama:

 

https://www.overclock3d.net/news/software/microsoft_s_directml_is_the_next-generation_game-changer_that_nobody_s_talking_about/1

Cytat

Microsoft has already showcased the potential of machine learning in gaming applications, with the image below showcasing what happens when Machine Learning is used to upscale an image to four times its original resolution (basically from 1080p to 4K) to generate a sharper final image and reduced aliasing. The image below is a comparison between ML Super Sampling and bilinear upsampling. 

05101851486l.png

 

Filmik @15:42 przykład wykorzystania w Forzie horizon 3.

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...