Opublikowano 28 marca 20232 l Jak zrobisz profesional to pogadamy. Wysłane z mojego Mi 9 SE przy użyciu Tapatalka
Opublikowano 28 marca 20232 l Kuźwa, jakie to jest dobre Jeziorko otwiera tyle fajnych opcji, aż się poczułem, jak w nowych przygodach Kratosa - uwielbiam eksplorację, a tu się to robi z niezwykłą przyjemnością. Podobnie jest z walką. Nie wiem, jak oni to zrobili, ale moc giwer i ogólnie strzelanko stawiam na równi z The Last of Us Part II, a może i wyżej ze względu na przerysowane gore i arbuzy pękające w akompaniamencie fontanny tryskającej juchy W ogóle system obrażeń, rzucanie wieśniakami albo ich częściami po ścianach - coś pięknego
Opublikowano 28 marca 20232 l 1 godzinę temu, wet_willy napisał: Zbroja dla Ashley Z tego co czytałem na necie to zbroja dla Ashley wpada za przejście Hardcore poniżej 10 godzin. Mi wpadła za Pro jak przeszedłem poniżej 4 h (of course grając z bazooką). Save'owałem jak szalony, więc nie wiem skąd pomysł że nie można tego robić. No chyba, że sam postanowiłeś się tak bonusowo katować, ale to kiepski pomysł biorąc pod uwagę jak łatwo można zginąć na samym końcu na skuterze. Edytowane 28 marca 20232 l przez Josh
Opublikowano 28 marca 20232 l Czy po skarby w wiosce można się cofać zawsze ? Ofkorz do momentu gonitwy przez Big Cheesa ?
Opublikowano 28 marca 20232 l W wiosce tak w innych miejscach niekoniecznie np Abandoned Factory jest niedostepne od chyba Chapter 5
Opublikowano 29 marca 20232 l Aha xD no to papa trofik za skarby w wiosce w drugim przejściu xD Edytowane 29 marca 20232 l przez Szermac
Opublikowano 29 marca 20232 l Jak ktoś gra na konsoli, to proponuje wyłączyć jakiekolwiek opcje wspomagania celowania. Aim assist OFF, i wówczas headshoty wpadają jak złoto. Ponizej daj link do mojego skromnego montazu. Ps. Ta gra musi byc ekstremalnie prosta na PC, dla graczy uzywających mouse/keyboard.
Opublikowano 29 marca 20232 l No próbowałem chwilę na padzie i responsywność i celowanie są imo kiepściutkie (a do leszczy na padzie nie należę, koło 1000h w RS6 Siege), na M&K to zupełnie inna bajka, jakby ktoś mi ręce Leona ze smoły wyciągnął.
Opublikowano 29 marca 20232 l Piękny i zasłużony wynik, capcomowi się należy jak psu buda za to co wyczynia w ostatnich latach
Opublikowano 29 marca 20232 l Spoiler Rescuing Ashley at the end of Chapter 4 Entering the Castle in Chapter 6. After the Salazar fight in Chapter 12. When you enter the Sanctuary on the Island in Chapter 16. Zostawie tutaj dla potomnych, co byście nie popełnili błędu jak ja, miejsca, od momentu których nie da się wracać do wcześniejszych miejscówek po skarby. Edytowane 29 marca 20232 l przez Szermac
Opublikowano 29 marca 20232 l 11 godzin temu, Josh napisał: Ten brak klatek nieśmiertelności w niektórych sytuacjach potrafi nieźle dać w kość. Raz mnie te latające robale pokroiły w powietrzu jak chciałem dać susa z balkonu Wkurwia jeszcze to, że w og strzał w głowę zwykłego moba to był jednak zawsze stun, a tu czasem 3 strzały potrzeba... Dla mnie to duży minus w ogólnym bilansie rozgrywki
Opublikowano 29 marca 20232 l Teraz, XM. napisał: Wkurwia jeszcze to, że w og strzał w głowę zwykłego moba to był jednak zawsze stun, a tu czasem 3 strzały potrzeba... Dla mnie to duży minus w ogólnym bilansie rozgrywki jak dla mnie to jest największy minus tej gry
Opublikowano 29 marca 20232 l 13 minut temu, Szermac napisał: Pokaż ukrytą zawartość Rescuing Ashley at the end of Chapter 4 Entering the Castle in Chapter 6. After the Salazar fight in Chapter 12. When you enter the Sanctuary on the Island in Chapter 16. Zostawie tutaj dla potomnych, co byście nie popełnili błędu jak ja, miejsca, od momentu których nie da się wracać do wcześniejszych miejscówek po skarby. Nawet nie, bo przed walką z Spoiler Salazarem są momenty kiedy tracimy Ashley i tylko w określonym momencie możemy dostać się do jednego skarbu na północy, gdzie musimy ją podsadzić. Człowiek liże ściany i tak takie rzeczy się dzieją. Wkurwia mnie tak rozwiązany backtracking. Co do 3 strzałów w głowę to podchodzę do tego tak, że ten remake próbuje jeszcze jedną nogą być tam, gdzie RE2R i jak dla mnie w sumie spoko. Co do klatek nieśmiertelności miałem już momenty jak Spoiler Spadająca kula, która na hita zabija i akurat dusił mnie z tyłu mnich xd
Opublikowano 29 marca 20232 l No mnie też to wkurwia, tutaj Dead Spacik zrobił to dobrze. Ta tutaj są jeszcze dodatkowe informacje xd Spoiler -When Leon is captured at the beginning of Chapter 2 -After Salazar throws Leon into the mines in the Castle in Chapter 10 -When Leon is attempting to rescue Ashley from the Lab on the Island in Chapter 13. However, you eventually escape all these situations, and the region you were in opens back up again. Mam nadzieję, że mam sejwa z 4 chaptera bo już nie pamiętam, a muszę się cofnąć do Abandoned Factory po jakąś pierdołe. Edytowane 29 marca 20232 l przez Szermac
Opublikowano 29 marca 20232 l Mieliście rację, że im dalej tym lepiej. To jest jedna z tych bardzo, bardzo nielicznych gier, które co chwilę wprowadzają jakiś ciekawy motyw i co najważniejsze, jest on związany bezpośrednio z gameplayem. Do głowy przychodzą mi tylko Evil Within (nie wiem jak dwójka, nie grałem), Half Life 2 i trochę pierwszy The Last of Us. Jeśli taki poziom zajebistości w RE4R jest utrzymany do końca, to nie mam pytań, majstersztyk i zasłużone miano topki wszechczasów.
Opublikowano 29 marca 20232 l @Szermac ale weź w spoiler tę listę, nie każdy jeszcze zdążył przejść a Ty tak każulowo sobie rzucasz takie rzeczy na widok xD
Opublikowano 29 marca 20232 l W ferworze walki człowiek często nie myśli, ale walka tutaj daje sporo możliwości zabawy
Opublikowano 29 marca 20232 l Ta odpowiedź cieszy się zainteresowaniem. Życie jednak ma sens. Urodziliśmy się żeby zagrać w residencika bożego coś wspaniałego
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.