Skocz do zawartości

The Ascent


Daddy

Rekomendowane odpowiedzi

Gość suteq

Kurde no, mam gdzieś na liczniku z 1,5h i gra mi się naprawdę przyjemnie. Strzelanie jest satysfakcjonujące bo pociski soczyście wchodzą we wrogów, lokacje są mega szczegółowe i przepiękne, destrukcja otoczenia miła dla oka i nic tak nie cieszy jak wysadzenie grupki wrogów beczką. Loot na razie nie jest jakiś nachalny a chce mi się zwiedzać wszelkie zakątki żeby zebrać kredyty czy jakieś komponenty. Na razie jedynie przyczepiłbym się do szybkości poruszania się bohatera, jest zdecydowanie zbyt wolno i UI menusów jest dla mnie na razie średnio czytelne. No ale poza tym to solidny tytuł.

 

A, polska lokalizacja gdzie połowa rzeczy jest po angielsku to :pawel:  W łatce powinni takie coś załatać bez problemu jednak. 

 

Jakbym na podstawie cyferek na MC stwierdzał czy zagrać w dany tytuł zamiast go spróbować bo interesował mnie przez jakiś aspekt to by mnie ominęło naprawdę dużo bardzo fajnych tytułów więc kekosz z takiego podejścia. 

Odnośnik do komentarza
  • Odpowiedzi 498
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Mały update, okazuje się ze save jednak jest ale dołączanie się do gry s coopie to jest jakaś kurwa rzeźba, gra się zapisałem na profilu mojej żony a nie na moimi, mimo ze ja tworzyłem grę…. odpalenie jej jednak nie jest takie proste bo najpierw muszę zalogować się ja odpalić Ascent i wybrać gra lokalna, potem przelogować sie na profil żony i dopiero wtedy odpalić grę lokalną…. i wtedy faktycznie z jej profilu mam nasze postacie na poziomie 9

 

edit: jak wchodzę do gry z profilu żony to nie działa, jak robię powyższa kombinacje to jest ok 

 

 

Kto to kurwa testował??(

Edytowane przez kislawa
Odnośnik do komentarza

Ogólnie wierzyć w recenzje wielkich i wpływowych portali/magazynów w dzisiejszych czasach to :yao:
Gamespot czy IGN też kiedyś miały renomę solidnych i rzetelnych, ale te miejsca mają jedną wadę - zatrudniają ludzi, a ci wraz ze zmianą czasów i przyzwyczajeń, również się zmieniają - pogoń za clickbaitami, chęć bycia szybszym od konkurencji, pisanie politycznych manifestów pod przykrywką recenzji, że już o chęci podlizania się wydawcy nie wspomnę.
Yebać EDGE i inne molochy - tylko ACG i SkillUp.

Odnośnik do komentarza

Nie no panowie szanujmy się i nie szukajmy spisku tam gdzie go nie ma, recenzję działają tak samo jak 10 czy 20 lat temu,z tym że wtedy nie były tak analizowane z każdej strony przez fanów, serwisy agregacyjne jak Metacritic też mają dzisiaj większe znaczenie (mnóstwo ludzi nie czyta dzisiaj nawet recenzji tylko sprawdza czy się cyferka na meta zgadza).

 

Czy zdążają się dzisiaj kiepsko napisane recenzje? Oczywiście że się zdążają, tak samo jak zdążają się świetnie. Więc można, a nawet trzeba, nie zgadzać się z recenzjami innych (bo posiadanie własnego zdania, które potrafimy obronić własnymi argumentami jest lepsze niż cytowanie cudzych opinii o grze z jakieś recenzji), ale nie ma co węszyć spisku, że nastąpił jakiś generalny upadek recenzentów i teraz nie można im ufać, bo nigdy nie można było ufać cudzym recenzjom ;)

 

Także tak, jeżeli ktoś gra wyłącznie w średnią na meta to Ascent w wersji na Xboxa rzeczywiście wygląda na średniaka, ale juz wersja na PC z jakiegoś powodu ma  znacznie lepszą średnią i wg tej logiki trzeba więc grać na PC bo dostaniemy wtedy znacznie lepszy tytuł (oczywiście zartuje xd).

 

Trzeba też pamiętać, że na całą tą średnią składają się recenzję bardzo pozytywne jak i te które zjechały grę, jedna osoba będzie się zgadzała z jednymi a inna z negatywnymi recenzjami, dlatego zawsze najlepszym wyjściem jest zagrać samemu i samemu w 100% subiektywnie ocenić czy tytuł mu się podoba czy też nie, normalnie nie jest to takie proste bo trzeba najpierw kupić grę, ale w tym przypadku dostajemy możliwość zagrania w grę w Game Passie więc nie trzeba wydawać dużo pieniędzy.

 

Ja pograłem zaledwie chwilkę, ale już teraz mogę powiedzieć że przy Ascent bawię się lepiej niż przy Flight Simulatorze mimo iż ten drugi ma znacznie lepsze recenzje ;)

  • Plusik 3
Odnośnik do komentarza

Sam trzon gry jest super, na początku nie używałem kompletnie cover systemu, a to mocno pomaga podczas starć. Chowasz się za murkiem, lewy trigger i możesz strzelać zza osłony. Graficznie i sam styl to jest torpeda i można się zachwycać, zwłaszcza miasto zrobiło na mnie mega wrażenie.

A z minusów? Głównie problemy techniczne czy to nieszczęsne tłumaczenie, dawno takiego czagos nie widziałem. Coop online ledwo co tam działa, robimy pełny skład, dajemy start i gra zawiesza się na ekranie ładowania, kilka razy też gra zawiesiła mi się w menu postaci i pomagało jedynie resetowanie gry, co dobre nie jest, bo wyjdzie host i wszystkich wywala, a nawet jakby tego nie zrobiła gra, to jak kogoś wyrzuci to nigdy w trakcie gry nie udało się nikomu dołączyć. Przycisk zaproś z gry prawie nikomu nie działał, można było użyć zaproszenia systemowego, ale wtedy i tak osoba zaproszona utykała w wiecznym dołączaniu i trzeba było znowu oczywiście resetować grę. Tak istotny element wczoraj leżał po prostu i trzeba byłoby się modlić aby nikogo nie wyrzuciło. Może to efekt globalnej premiery, ciężko powiedzieć, zobaczymy w kolejnych dniach.

Odnośnik do komentarza

Mam nadzieję, że do mojego powrotu z wakacji, to gra będzie już w miarę połatana, m. in. poprawa lokalizacji językowej, możliwość mapowania kontrolera i będę zadowolony. No mega gierka, kurde, graficznie to wypalarka dla oczu (no ten stary poczciwy Unreal Engine daje radę, a co będzie z nowym Unrealem to lepiej nie wiedzieć, ale będzie kosior :obama:), jedynie tylko RT brak, ale chyba do ogarnięcia to będzie, dźwiękowo też fajnie leży. No udała im się gierka tym chłopakom Neon Giant.

Odnośnik do komentarza

Zarzucany grze powatarzalny gameplay to chyba tylko w tym sensie że ciągle się zabija niewiem co innego mogli mieć "recenzenci" na myśli.

Samych opcji zabicia jest dużo. Są różne typy broni - naraz mamy dwie zmieniany Y. Jest rolka, różne typy granatów, dwa rodzaje skilli pod LB i RB. Jest też celowanie w głowę przez wciśnięcie LT co powoduje że postać unosi lekko broń. Przydatne też do ściągania przeciwników wyżej od nas. Jest oczywiście kucanie i mega intuicyjny cover system. Oczywiście skille pasywne i wszczepy pasywne też troszkę modyfikują gameplay.

Odnośnik do komentarza

Pograłem tylko nieco ponad godzinę wczoraj, wszedłem w fazę "więcej gadanka, mniej strzelanka". Fajny klimat, ładna graficzka, sporo systemów. Dobra gierka, zastanawiam się nad kupnem, tym bardziej, że cena zachęca. Ciekawe tylko jak z replayability.

Odnośnik do komentarza

Ja przed premierą słyszałem ze to twin stick shooter z elementami RPG. Im więcej gram tym bardziej jest to dla mnie hack'n'slash, taki zwykły w klimatach CP. Jest loot, sa side questy, jest grind i jakiś tam system walki oparty skille. Jak ma być na około 20h to lajtowo się ogra i nie zdąrzy się znudzić.

Odnośnik do komentarza
Gość suteq
3 godziny temu, ASX napisał:

No gra ma starczać na ponad 20h, więc na pierwszym miejscu martwilbym się o to żeby dać radę ją skończyć, a dopiero potem ewentualnie o replaybility xd

IMO 20h na taką gierkę to stanowczo za dużo. Obstawiam że po 10h wejdzie już schematyczność i odechce się grać. Obym się mylił.

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...